Jos ei oo varaa ostaa kaikkia huonekaluja kerralla niin mitkä on tärkeimmät?
Kommentit (142)
Kertokaa mulle missä kämpässä ei ole vessassa pyttyä valmiina... ei se ole huonekalu vaan vesikaluste, joka kuuluu asuntoon.
ruoka/työpöytä ja -tuoli.
ei sänkyä tarvi kun patja.
puhelinpöytä, tupakointituoli ja peltinen sinkitty kylpyamme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessanpytty
Ei ole huonekalu.
Ilman vessanpyttyä on mahdotonta asua missään. Itse panostaisin vessanpyttyyn ensimmäisenä. Ei ollenkaan turha kapistus, kuten sänky tai tuoli. Voit makoilla ja istua lattiallakin.
Ei ole. Ihmiset ovat vuosisatoja asuneet ilman vessanpyttyjä. Asuvat edelleenkin. Vai meinaatko, että esim. jossain Afrikan savimajassa on vessanpytty?
Voithan sinä käydä asioimassa ulkona vaikka 20 asteen pakkasessa tai räntäsateessa ja siivota jälkesi pihalta jonnekin. Minä panostan mieluummin vessanpyttyyn. Oikein hienoon posliiniseen klosettiiin.
Mutta siitä huolimatta pytty ei ole huonekalu. Ja tässä kysyttiin huonekaluista.
Annan mielelläni ilmaiseksi itselleni tarpeettomia huonekaluja, mutta en kyllä kuskaa niitä mihinkään. Vain nouto!
Voisin lahjoittaa vegaanin sohvan. Siinä ei ole vahingoitettu eläimiä vaan kaikki luteet ovat hengissä
Voisin lahjoittaa vegaanin sohvan. Siinä ei ole vahingoitettu eläimiä vaan kaikki luteet ovat hengissä
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle missä kämpässä ei ole vessassa pyttyä valmiina... ei se ole huonekalu vaan vesikaluste, joka kuuluu asuntoon.
No, esimerkiksi siinä missä sinä asut, koska käyt ulkona asioilla kuten Afrikan savimajoissa asuvat. Itse kerroit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessanpytty
Ei ole huonekalu.
Ilman vessanpyttyä on mahdotonta asua missään. Itse panostaisin vessanpyttyyn ensimmäisenä. Ei ollenkaan turha kapistus, kuten sänky tai tuoli. Voit makoilla ja istua lattiallakin.
Ei ole. Ihmiset ovat vuosisatoja asuneet ilman vessanpyttyjä. Asuvat edelleenkin. Vai meinaatko, että esim. jossain Afrikan savimajassa on vessanpytty?
Voithan sinä käydä asioimassa ulkona vaikka 20 asteen pakkasessa tai räntäsateessa ja siivota jälkesi pihalta jonnekin. Minä panostan mieluummin vessanpyttyyn. Oikein hienoon posliiniseen klosettiiin.
No menepä Askosta tai muusta HUONEKALUliikkestä sitten ostamaan klosettia. Älä pety, jos ei löydy.
Patja ja tv on tärkeimmät. Kaikki muu on sitten luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, esimerkiksi siinä missä sinä asut, koska käyt ulkona asioilla kuten Afrikan savimajoissa asuvat. Itse kerroit.
Ei hän sitä savimaja-kommenttia kirjoittanut, vaan minä. Enkä missään kohtaa sanonut, että itse käyn ulkona asioimassa. Kerroin vain totuuden siitä, että ilman pyttyä ei ole mahdotonta asua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessanpytty
Ei ole huonekalu.
Minä käytän pelkästään kirjaston vessaa, kun kirjasto on seuraavassa talossa. Säästyy omat paperitkin.
Olen istuttanut vessanpönttöön limoviikunan. Tulee kylpyhuoneeseen spa-tunnelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän sitä savimaja-kommenttia kirjoittanut, vaan minä. Enkä missään kohtaa sanonut, että itse käyn ulkona asioimassa. Kerroin vain totuuden siitä, että ilman pyttyä ei ole mahdotonta asua.
Et voi tietää ellet ole itse kokeillut ilman vessanpyttyä asumista. Kyllä vessanpytty on olennaisin asia uudessa (ja vanhassakin) kodissa!
Vierailija kirjoitti:
Välttämättä et tarvii ees sänkyä heti jos on kunnon patja.
patjaan ei saa sidottua kiinni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessanpytty
Ei ole huonekalu.
Minä käytän pelkästään kirjaston vessaa, kun kirjasto on seuraavassa talossa. Säästyy omat paperitkin.
Olen istuttanut vessanpönttöön limoviikunan. Tulee kylpyhuoneeseen spa-tunnelma.
Jaaha, pidätät sitten 12 tuntia kirjaston ollessa suljettu? Ja ripulin iskiessä käyt ulkona, kuten tuo savimaja -tyyppi?
Mitä hittoa? Porukka ei edes tiedä, mikä on huonekalu?!? Ehdotellaan pyttyä, kylpyammetta, telkkaria jne.
Itse hankin ensimmäisenä sängyn, sitten pyykinpesukoneen, ruokapöydän ja tuolit, TV-taso ja sohvapöytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttämättä et tarvii ees sänkyä heti jos on kunnon patja.
patjaan ei saa sidottua kiinni
Kyllä saa. Narut vaan patjan ja sidottavan ympärille. Tulee hyvä paketti.
Käykö sellaiset, joista on pehmusteet revitty irti?