Jos ei oo varaa ostaa kaikkia huonekaluja kerralla niin mitkä on tärkeimmät?
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Sänky. Muita ei oikeastaan edes tarvitse. Ne ovat vain extraa.
No mul o patja :D
t-ap
Sänky, joku pieni pöytä, tuoli. Niillä pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mul o patja :D
t-ap
Sittenpä et tarvitse edes sänkyä :D
Joku taso ja tavaroille säilytystilaa jos ei löydy valmiiksi.
Välttämättä et tarvii ees sänkyä heti jos on kunnon patja.
Facebookissa on roskalava ryhmiä missä annetaan ilmaiseksi huonekaluja, kannattaa vaikka näistä haalia kämppään tavarat ja vaihtaa sitten uutta tilalle kun on varaa...
Vierailija kirjoitti:
Facebookissa on roskalava ryhmiä missä annetaan ilmaiseksi huonekaluja, kannattaa vaikka näistä haalia kämppään tavarat ja vaihtaa sitten uutta tilalle kun on varaa...
Ludelinko
Asun 15m2 yksiössä. Parvisängyn lisäksi ainoat huonekaluni ovat pöytä ja kaksi kokoontaitettavaa tuolia.
Vierailija kirjoitti:
en halua kyl luteita...
Patja. Joku laatikko siihen pöydäksi. Japanilaista minimalismia. Siistinä pitäminen onnistuu kun ei ole turhaa roinaa.
Jyskissä on edullisia patjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vessanpytty
Ei ole huonekalu.
Sänky, pyykinpesukone. Pöydät tuolit on hyviä käytettyinä saatuna.
N-77
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessanpytty
Ei ole huonekalu.
Ilman vessanpyttyä on mahdotonta asua missään. Itse panostaisin vessanpyttyyn ensimmäisenä. Ei ollenkaan turha kapistus, kuten sänky tai tuoli. Voit makoilla ja istua lattiallakin.
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Sänky, pyykinpesukone. Pöydät tuolit on hyviä käytettyinä saatuna.
N-77
Ei tarvi konetta jos on pesutupa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessanpytty
Ei ole huonekalu.
Ilman vessanpyttyä on mahdotonta asua missään. Itse panostaisin vessanpyttyyn ensimmäisenä. Ei ollenkaan turha kapistus, kuten sänky tai tuoli. Voit makoilla ja istua lattiallakin.
Ei ole. Ihmiset ovat vuosisatoja asuneet ilman vessanpyttyjä. Asuvat edelleenkin. Vai meinaatko, että esim. jossain Afrikan savimajassa on vessanpytty?
Kirjoita että otat vastaan huonekaluja (ei pehmustettuja)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessanpytty
Ei ole huonekalu.
Ei ole. Ihmiset ovat vuosisatoja asuneet ilman vessanpyttyjä. Asuvat edelleenkin. Vai meinaatko, että esim. jossain Afrikan savimajassa on vessanpytty?
Voithan sinä käydä asioimassa ulkona vaikka 20 asteen pakkasessa tai räntäsateessa ja siivota jälkesi pihalta jonnekin. Minä panostan mieluummin vessanpyttyyn. Oikein hienoon posliiniseen klosettiiin.