Kuvaton deittiprofiili?
Onko nainen automaattisesti poikkeuksellisen ruma jos hänellä ei ole deittipalvelun profiilissaan kuvaa?
Miksi ette laita kuvaa näkyviin? Saatteko kuitenkin yheydenottoja vaikka kuvaa ei olekaan?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 00:11"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 00:02"]
Laittas edes kuvan tisseistä tai perseestä jos ei naamasta kehtaa. Nehän ne usein tärkeimmät on muutenkin :D
[/quote]
Jotkut naiset laittaakin :- /
[/quote]Onneksi laittaa. Niitä on kiva selailla ajankuluksi vaikken naimisissaolevana miehenä valitettavasti uskalla niihin vastailla.
Mä olen käynyt kouluni paremmin kuin sä ikinä.
Suosittelent kaikille et laittakaa JOKU kuva itestänne ainakin, vaikka sellanen mistä teitä ei välttämättä tunnista. Siitä saa jo jonkunlaisen vaikutelman teistä, ja tulee sellainen fiilis että olette tosissanne sen profiilinne kanssa liikkeellä. Ainakin se on sata kertaa parempi kun se tyhjä laatikko, ja mun silmissä ainakin kuvattomat hukkuu täysin massaan.
Naurattaa tää ketju, kun muistan, että oli vastaava ketju, jossa miehellä ei ollut kuvaa deitti-ilmoituksessa ja palstan naiset haukkuivat tietysti miehen maanrakoon.
Mutta täällä naiset taas julistavat kilvan, kuinka naisilla on hyvät perustelut laittaa kuvaton profiilikuva, miehillä taas ei ole samaa oikeutta.:D
Juu double standards mullekin tuli mieleen kun muistelin miten kuvaton mies oli no-no.
Naisilla istuu toi prinsessakäsitys syvässä, vaikka luulisi hitaammankin hiffaavan, että jos etsit miestä sieltä nettisaitilta niin ehkä ne prinsessaleikit on jo aika jättää suosiolla muille!? Prinsessajuna ei koskaan pysähtynyt sun kohdalla.
Olen miehenä ihmetellyt samaa. Niin monet naisten profiilit ovat kuvattomia. Kutsukaa minua sitten pinnalliseksi, mutta en halua aloittaa tuttavuutta henkilön kanssa jos hän ei edes jollain tavalla miellytä silmää. Poikkeuksiakin voin toki tehdä mielenkiintoisen profiilin kohdalla. Todennäköisemmin tälläinen profiili jää kuitenkin huomaamatta. Lisäksi kummallekaan osapuolelle ei pääse syntymään tilannetta jossa toinen katoaa kuivien vaihtamisen jälkeen, mikä ei varmasti tunnu kenestäkään kivalta. Myönnän miettineeni itsekin kuvan laittamista nolotuksen takia, mutta onko se kumppanin etsintä nyt sitten niin noloa? Käsittääkseni suurin osa ihmisistä haluaa sellaisen löytää.
En laittanut kuvaa koska tein profiilin aluksi vain katsellakseni muiden ilmoituksia ja kuvattomaan profiiliin jossa oli ihan minimaaliset tiedotkin tuli niin paljon viestejä että jos olisin laittanut kuvan niin se olisi varmaan tukkeutunut. En ole siis ruma, vaan enemmänkin päinvastoin, ja aika nuori. Yhteenkään saamaani viestiin en vastannut että en tiedä millaisia tyyppejä ne olivat jotka kuvattomalle viestejä laittoivat, mutta sitten löysin yhden minua kiinnostavan profiilin ja laitoin sille yhdelle miehelle viestin. Ja sitten päätin ottaa sen. <3
Ymmärrän molemmat näkökannat vaan en osaa puoltaa/olla puoltamatta erityisesti kumpaakaan, tyhmä olen. Kokemuksesta sanon seuraavaa, vaikka kuvassa olisi kuinka kaunis nainen tahansa, niin ei se silti ole mikään tae muusta, mielenkiinnon herättäjänä se kyllä toimii paremmin kuin kuvaton.
Täällä tuntuu olevan paljon naisia jotka sanovat vastaavansa jopa kuvattomille, ainakaan omalla kohdallani niin ei käynyt.
Kuvallisen profiilin kanssa lähes sama juttu, mutta ne vastaukset, ne vastaukset. Tavallaan olisikin parempi jos ei olisi saanut yhtään vastausta, sillä ihan tosissaan, ne olivat muutaman sanan älähdyksiä lähinnä, ei puhettakaan mistään keskustelusta. Itse kerron avoimesti itsestäni, sillä sehän nyt on ensimmäinen edellytys jos etsii jotain muuta kuin panoa.
Ja sanottakoon, että en oikeasti ole rumimmasta päästä oleva mies, enkä tyhmimmästäkään päästä, vaan saamistani vastauksista en voi sanoa vastaajien olleen mitenkään terävimpiä kyniä penaalissa. Ehkä oli vain huonoa tuuria mutta jätin sen turhamaisuuden muille ja keskityn ihan oikeaan elämään, lannistuin, hävisin, myönnän tappioni.
No mulla ei ole kuvaa profiilissa mutta katson kyllä miesten profiileista sekä kuvattomat että kuvalliset.
Musta kuva on sellainen, että selviää, ketä ei ainakaan halua tavata mutta muutoin taas kuvastakaan ei aina voi päätellä, millainen tyyppi on livenä. Eli ajattelen, että joskus kuva voi ohjata liikaakin ajatuksia mutta toisaalta niinhän on koko deittiprofiilin kanssa.
Työskentelen myyjänä, joten en halua olla kuvallani esillä. Musta olisi kohtuutonta jakaa kuvan kanssa itsestäni niin yksityiskohtaista tietoa, mitä deittiprofiileissa yleensä jaetaan. En siis töissä haluaisi jonkun asiakkaan ajattelevan että "tossa on toi jolla on deittiprofiili sielläjasiellä ja se harrastaa asioita xx ja pitää musiikista xx" ja ihannemies on xx.
Mulla on nyt sellainen kuva, jossa ei näy kasvot, lähinnä näkyy ruumiinrakenne niin ei tarvitse sitten miehen pohtia, että millainen se mun "normaali" vartalo on.
Kolmisen vuotta sitten pyörin deittipalstoilla jonkin aikaa kuvattomana. Yhteydenottoja tuli aivan tarpeeksi, samoin vastauksia kun itse laitoin viestiä. Niin kuvallisilta kuin kuvattomiltakin miehiltä. Treffeille päädyin lopulta jutteluiden jälkeen kolmen miehen kanssa (kaksi kuvatonta ja yksi kuvallinen), ja nyt olen piakkoin menossa naimisiin yhden heistä kanssa.
Kuvallinen tai kuvaton profiili ei ole mulle oleellista, kun ne kuvat voi vaihtaa sitten yksityisestikin vaikka heti ekoissa viesteissä. Enemmän painaa se, mitä profiilissa lukee ja millaisia viestejä lähettää.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 23:29"]
Katkerat ämmät alapeukuttaa 7:kaa, mut ei se mua haittaa...
[/quote]
Ai katkera 7:lle, joka ruikuttaa "oikeastaan kukaan ei ole huomioinut mua"? Joopa joo :)
Jo ekasta kommentista huomasi, ettei ole kovin mukava tyyppi. Lapsellinen nyt ainakin, jos rumaksi ja itsetunnottomaksi haukkuu naisen, joka ei laita kuvaa deitti-ilmoitukseen.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 23:10"]
kerran "tökkäsin " yhtä mukavan tekstin kirjoittanutt miestä. kuva hällä oli, sekin miellytti, vaikka ei todellakaan mikään kiiltokuvapoika ole. vaan ihan tavallinen suomalainen mies.
tökkäyksestä meni viikko kun tavattiin ja 3 viikkoa kun asuimme yhdessä.. kera meidän kummankin lasten.
ja ikää minulla 40.
[/quote]
Tässä ei kyllä ole lapsia ajateltu yhtään.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 22:53"]
Ton kyllä ymmärtää jos joku on just vaikka siellä kassalla töissä. Tai muussa ammatissa, jossa tapaa ihan randomia porukkaa kuin liukuhihnalta päivän aikana.
[/quote]
Mä olen just tällaisessa työssä. Satun vielä tietämään, että asiakkaista aika moni on treffipalstoilla, en halua että ihan heti bongaavat minua sieltä. En nyt varsinaisesti stalkkereita pelkää, en vaan halua satunnaisten asiakkaiden tietävän minusta niin yksityiskohtaisia asioita, kuin mitä tahdon deitti-ilmoituksessa kertoa. Minusta parempi kunnon ilmoitus ilman kuvaa, kuin kuva ja ilmoitus, jossa en kerro itsestäni kuitenkaan oikeastaan mitään merkityksellistä.
Oon kyllä kertonut, että olen valmis kuvani lähettämään heti ensimmäisessä viestissä, jos vastaaja laittaa myös oman kuvansa tai hänellä on kuvallinen profiili ja näin olen myös tehnyt. Ymmärrän, että kuva halutaan nähdä, enkä siis muuten kuin asiakkaiden takia halua sitä pimittää. En ole ruma, mutten mikään kaunotarkaan, tällainen suht tavallisen näköinen ihan nätti. Ei ole tainnut kertaakaan käydä niin, että kuvan lähettämisen jälkeen miehestä ei olisi kuulunut enää mitään, eli en varmasti ihan hirveän näköinen ole.
Tuntuu, että ilmoituksen kuvattomuus on kuitenkin karsinut vastaajia todella paljon. Edes miehet joille itse olen vastannut, eivät ole useinkaan vastailleet takaisin. Voi olla, että kuvattomuus on vaikuttanut myös siihen, että vastanneet eivät ole suoranaisesti olleet porukkaa, jotka pystyisivät omalla ulkonäöllään ja kuvilla pätemään.
Oonkin nyt aika luopunut koko nettideittailusta. En työsyistä viitsi edelleenkään laittaa kuvaa esille, mutta koko homma tuntuu kuitenkin pyörivän tosi pitkälle kuvien herättämän mielenkiinnon varassa. Harmittaa kyllä sikälikin, etten ole niitä ihmisiä, jotka olisivat juuri valokuvissa parhaiten edukseen. Yleensä tapaamani miehet ovatkin olleet yllättyneitä, että näytän oikeasti paljon paremmalta kuin valokuvissa.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 01:24"]
Suosittelent kaikille et laittakaa JOKU kuva itestänne ainakin, vaikka sellanen mistä teitä ei välttämättä tunnista. Siitä saa jo jonkunlaisen vaikutelman teistä, ja tulee sellainen fiilis että olette tosissanne sen profiilinne kanssa liikkeellä. Ainakin se on sata kertaa parempi kun se tyhjä laatikko, ja mun silmissä ainakin kuvattomat hukkuu täysin massaan.
[/quote]
No mitä oikeata hyötyä on tunnistamattomasta kuvasta. Kuvasta kaulasta alaspäin tai selkäpuolelta. Vai riittääkö kuvaksi lemmikkikissan kuva?
En panisi kuvaa, koska ärsyttää se, että yhteyttä otetaan ulkonäön perusteella. Lisäksi en haluaisi mahdollisten tuttujen näkevän, että olen deittipalstalla.
Tuota mäkin ajattelin, etten halua tuttujen ehkä näkevän. Mietin vaan onko sitten mitään järkeä koko touhussa.... katsooko kukaan edes kuvattomia profiileja :/
Samoin, en laittaisi kuvaani. Jos ei kiinnosta, ilman kuvaa, ei voi mitään. En halua kaiken maailman pervojen käyttävän kuvaani vaikka mihinkä tarkoitulseen.
Samoin, en laittaisi kuvaani. Jos ei kiinnosta, ilman kuvaa, ei voi mitään. En halua kaiken maailman pervojen käyttävän kuvaani vaikka mihinkä tarkoitulseen.
Mä en laittanut kuvaa, koska olen myyjä enkä halunnut saada ketään stalkkeria työpaikalle. En myöskään kertonut missä olen töissä ennenkuin olin tutustunut tyyppiin paremmin. Sain silti ihan kivasti vastauksia, ja taisin itsekin ottaa yhteyttä pariin mieheen. Hakukone suomi24.ssa etsi minulle ne parhaimmat tyypit, se oli kätevä, olettaen että ihmiset täyttää ne tiedot rehellisesti.
Ihme nillitystä taas.Joskus kun harrastin nettideittailua,minulla oli kuvallinen profiili. Tekstissä luki etten ole kiinnostunut vanhoista miehistä enkä piparin perässä juoksijoista,kuitenkin sain näiltä jatkuvasti viestejä,tuntui etteivät jotkut vaivautuneet lukemaan itse profiilia ollenkaan,vaan lähettivät ehdotuksiaan kuvan perusteella(mies joka olisi voinut olla vaarini tarjosi "viikkorahaa"ja yks valopää markkinoi itseään suurella,mustalla kalullaan). T o i s a a l ta itse en vaivautunut kirjoittelemaan kuvattomille miehille,koska kuva on olennainen ensivaikutelman luomisessa.