Mies kyllästynyt tekemiini eväisiin, mitä uutta keksisi?
Kommentit (30)
Onko mitään mahdollisuuksia käyttää ruokailuvälineitä vai pitääkö olla sormin syötävää?
Tietty yksi vaihtoehto on, et mies hoitaa itse omat eväänsä.
Tyhjään kossupulloon maitoa ja metukka- tahi kinkkuleivät. Jo alkoi maistumaan. (Hedelmät hittoon!)
Oletko naimisissa lapsen kanssa? Kai ymmärrät, että meillä täällä Suomessa sellainen on yhä edelleenkin täysin laitonta.
Miehesi voi tehdä eväänsä itse. Täältä vaikka vinkkejä
https://www.bbcgoodfood.com/recipes/collection/lunchbox-recipes
Vierailija kirjoitti:
Onko kehitysvammainen vai miksei osaa ostaa tai tehdä eväitään itse?
Ap on hyvä vaimo ja emäntä, toisin kuin sinä. Jos ap on esim. kotirouvana, on täysin ilmiselvää, että hän tekee töissäkäyvälle miehelleen eväät.
Tää on helppo: Sanot sille ettet ole sen mutsi, tehköön eväänsä ite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kehitysvammainen vai miksei osaa ostaa tai tehdä eväitään itse?
Ap on hyvä vaimo ja emäntä, toisin kuin sinä. Jos ap on esim. kotirouvana, on täysin ilmiselvää, että hän tekee töissäkäyvälle miehelleen eväät.
Ja jos mies olisi kotona ja vaimo töissä, mies tekisi vaimolleen eväät? Ja kun vaimo alkaisi nirsoilemaan, mies kyselisi netissä, mitä hän nyt keksisikään tehdä vaimolleen evääksi?
Eikö se mies itse tiedä mitä haluaa evääksi? Vaikka sinä tekisitkin ne, niin kai se nyt voi sanoa että mitä tahtoo syödä.
Aika rumasti on mieheltä ilmaistu jos sanoo "ei mee alas sun eväät enää". Että siinä mielessä en näitä haukkuvia kommentteja ihmettele.
Ruokaisa salaatti. Vaikka pastaa, lihaa/kalaa/kananmunia, kasviksia, fetaa tai muuta juustoa, ja sit oliiviöljy ja mausteet. Reippaasti öljyä, että tulee tarpeeksi kaloripitoista.
Jos teillä on hommissa tasajako ja koet, että voit ihan hyvin jatkossakin tehdä miehesi eväät ja saat vastapainoksi häneltä palveluksia, niin Googleta esim Healthy Lunch Ideas kuvahaualla niin jo löytyy eväitä.
Sano että teeppä ite omat evääs