Kuvaton deittiprofiili?
Onko nainen automaattisesti poikkeuksellisen ruma jos hänellä ei ole deittipalvelun profiilissaan kuvaa?
Miksi ette laita kuvaa näkyviin? Saatteko kuitenkin yheydenottoja vaikka kuvaa ei olekaan?
Kommentit (54)
Yllättävän monella on kuvaton profiili esim. just suomi24:ssä. Kai niitä joku sitten plärää kun niitä siellä on.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 22:11"]
Olen deittisivuilla kuvalla ja en todellakaan huomioi kuvattomia. Mikä siinä on niin kamalaa jos hakee kumppania, voi voi jos joku tuttu näkee? Jos ei pysty kuvaa laittaan täytyy olla susiruma tai helvetin huono itsetunto, tämä tarkoittaa automaattisesti; ei kiinnosta.
Mies olen muuten, ja monennäköiset naiset kiinnostaa, ihan tavalliset, mutta jotain ulkonäössäkin pitää olla että mielenkiinto herää. Siihen nyt kuitenkin ensin törmää normaalielämässäkin.
[/quote]
Nimenomaan. Pitkälti ulkonäön perusteella mies sen päätöksen mahdollisesta lähestymisestä tekee oikeassakin elämässä. Luulisi, että kuvattomana saa sitten ne kaikkein epätoivoisimmat.
Mulla oli keväällä kuvallinen profiili deittisivulla. Alkuun mietin itsekin, että mitä jos vaikka joku työkaverini näkee profiilini, mutta hetken tuumailtuani totesin, että siinä tapauksessa taitaa ko. henkilö olla paikalla samoissa asioissa eli ihan samantekevää. Olen siinä käsityksessä, että naisille tulee kyllä ihan kivasti vastauksia kuvattomiinkin ilmoituksiin.
Rumia naisia on niin vähän, että melkein voi luottaa kuvattomankin profiilin takaa löytyvän ihan siedettävän näköinen. Kuva tietysti toimisi positiivisena erottautumiskeinona massasta...
7 jatkaa vielä sen verran että kokonaan ulkonäön perusteella en voisi ikinä valintaa tehdä. Kohdalle on sattunut paljonkin aivan sairaan hyvännäköisiä naisia, joiden ajatusmaailma on jostain aivan ulkoavaruudesta omalta kantiltani katsoen. En myöskään näiden kanssa haluaisi parisuhdetta. Panna voisin kerran jos pystyisin yhden illan suhteeseen, mut en siihenkään kykene.
6 vielä sen verran, että lähetin kuvan kun oltiin kirjoiteltu pari kertaa jos mies oli kiinnostava. Ja osittain halusin kuvattomuudella karsia joukosta ne miehet jotka kuvittelee heti että blondit on helppoja tai olivat vain seksin perässä. Itsekin ohitin ne profiilit/miehet jotka poseerasivat kuvassa ilman paitaa, jotenkin vastenmielistä sellainen machoilu.
Minullakin on julkinen ammatti enkä koskaan laittaisi kuvallista deitti-ilmoitusta. En halua saada stalkkereita työpaikalle tai työmatkalle.
Miesten on jotenkin tosi vaikea käsittää, että naisille epätoivottu huomio todella voi olla ongelma? Tästä ollaan väännetty kättä täällä ennenkin!
Mulla on kuvallinen profiili deittipalstalla, ollut jo pidemmän aikaa. Olen ajatellut että mitä sitten jos joku tuttu sen näkeekin. Itse ohitan kuvattomat ilmoitukset edes lukematta, en ikinä alkaisi kirjoittelemaan kenenkään kanssa joka ei sitä vertaa uskalla laittaa peliin, muuten hommassa ei ole mitään järkeä. En ajattele että kuvaton olisi jotenkin ruma mutta avoimuus on mielestäni avainsana, minuun vetoavat ainoastaan profiilit joissa on hymyilevä ihminen kuvassa, tosikkokuvat eivät kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 21:02"]
No mitä oikeata hyötyä on tunnistamattomasta kuvasta. Kuvasta kaulasta alaspäin tai selkäpuolelta. Vai riittääkö kuvaksi lemmikkikissan kuva?
[/quote]
Näkee siitä ainakin millaisessa kunnossa kroppa on. Tietää hiukan, mitä odottaa.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 15:34"]
No mitä oikeata hyötyä on tunnistamattomasta kuvasta. Kuvasta kaulasta alaspäin tai selkäpuolelta. Vai riittääkö kuvaksi lemmikkikissan kuva?
[/quote]
No siitä voi nähdä, minkä tyylinen ihminen on. Tai vaikka sen, kuinka paljon treenaa salilla, jos ilmoituksessa niin lukee. Ja kyllähän se vähän kertoo valinnoista, jos kuvaan pitää saada se kissa niin ehkä kissa on sitten tärkeä juttu.
Vierailija kirjoitti:
En panisi kuvaa, koska ärsyttää se, että yhteyttä otetaan ulkonäön perusteella. Lisäksi en haluaisi mahdollisten tuttujen näkevän, että olen deittipalstalla.
No hupsistakeikkaa, kyllähän jokainen haluaa tietää miltä toinen näyttää, siis ennenkö laittaa ensimmäistäkään viestiä.
Ja onko siinä jotain paheksuttavaa jos hakee netistä omalla kuvallaabn seuraa, aivan käsittämättömiä perusteluja kuvattomuuteen. Mennään treffeille ja sovitaan tapaaminen jonkin talon kulmalle. Siellä sitten jutellaan toisillemme kulman takaa, näyttämättä itseään.
Voi hyvät hyssykät.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 21:02"]
Näkee siitä ainakin millaisessa kunnossa kroppa on. Tietää hiukan, mitä odottaa.
karvainen?
Laitoin kuvattoman profiilin, kun halusin testata, osaanko käyttää palvelua. Oikea ilmoitus piti laittaa vasta kesälomalla. Vastauksia tuli paljon. Tapasin yhden, joka pyysi kuitenkin ennen treffejä kuvani. Rakastuimme ihan silmittömästi jo niillä ensi treffeillä. Olemme edelleen yhdessä.
Olen deittisivuilla kuvalla ja en todellakaan huomioi kuvattomia. Mikä siinä on niin kamalaa jos hakee kumppania, voi voi jos joku tuttu näkee? Jos ei pysty kuvaa laittaan täytyy olla susiruma tai helvetin huono itsetunto, tämä tarkoittaa automaattisesti; ei kiinnosta.
Mies olen muuten, ja monennäköiset naiset kiinnostaa, ihan tavalliset, mutta jotain ulkonäössäkin pitää olla että mielenkiinto herää. Siihen nyt kuitenkin ensin törmää normaalielämässäkin.