Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko mielummin 155 cm vai 175 cm pitkä?

Vierailija
07.12.2013 |

Olisitko mielummin 155 cm pitkä vai 175 cm pitkä?

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 152cm mutta olisin halunnut tullapaljon pidemmäksi. Jos olisin 175cm olisin voinut päästä lentoemännäksi, haaveilin siitä pienenä. Myös poliisin työstä haaveilin, mutta tyrehtynyt pituuskasvu esti senkin. Työpaikoissa joissa on pitänyt seistä tiskin takana jouduin aina seisomaan korokkeella. Tämä huvitti kollegoita suuresti, minua ei.

Lyhyenä naisena minua ei oteta vakavasti, ja suuttuessani mulle lähinnä nauretaan. Sen vuoksi minusta on tullut kuin pikku koira, pitää kauheasti räksyttää, että ihmiset tajuavat minun olevan tosissani. Puolisoni ovat olleet kovin heltyneitä minuun, kun olen suuttunut. ???

En ylety ottamaan MITÄÄN kauppojen ylähyllyiltä, joillekin pankkiautomaateille en ylety ja moottoripyöräilyäkään en voi harrastaa, paitsi ehkä jollain PV:llä. En kuitenkaan ole xxs kokoa vaan ruuminrakenteeni on sellainen, että kuvissa näytän normaalipituiselta ja naiselliselta. Käytän kokoa S-M ja kaikissa hihat/lahkeet ovat liian pitkät. Lantioni on kokoa M ja monet vaatteet eivät yksinkertaisesti istu. Inhoan ostoksilla käyntiä ja shoppailua, koska tiedän etten löydä kaupoista mitään. Ilmeisesti suurin osa pituisistani naisista painaa 40kg.

En millään tapaa nauti kehostani,mutta en sitä vihaakaan, tyydyn siihen ja olen koittanut olla välittämättä kanssaihmisten kommenteista. Kadehdin niitä tosi siroja lyhyitä naisia joita ihaillaan ja sitten taas pitkiä naisia, jotka saavat osakseen arvostusta ja kunnioitusta. Katkera en tosin ole, pidän pitkiä naisia kauniina enkä kadehdi ketään pahansuovasti. Joskus vaan toivon, että olisinpa yhtä näyttävä kuin he.

Olen sinua 4,5 cm pidempi ja minulla on aivan erilainen kokemus maailmasta. 

Vaatteet sopivat aika hyvin, ehkä olen sitten joku luonnonoikku kun olen harteikas ja isotissinen ja s-koon vaatteet ovat oikein passeleita. En ole siro, enemmänkin naisellinen ja normaalipainoinen, pidän kehostani.

Olen tehnyt tehtäviä, joissa tarvitaan auktoriteettia, eikä minua ole kyseenalaistettu sen enempää kuin muitakaan ko. tehtävissä. Olen itse asiassa tottunut siihen, että minua kunnioitetaan ihan paikasta ja tilanteesta riippumatta, pätee myös ko. työtehtävään, jossa auktoriteettini otettiin hyvin nopeasti itsestäänselvyytenä. En räkytä, enkä ole koskaan edes ajatellut, että se olisi tarpeen. Olen hyvinkin rauhallinen ja jämäkkä. En herätä mitään hellyyttäviä tuntemuksia olemuksellani, yksi eksä juuri sanoi tavatessamme pitkästä aikaa että olen/olin melkein pelottavan vahva luonne ja nyksänsä, minua paljon pidempi, herättää suojelunhalua toisin kuin minä. Myönnän, että joskus kadehdin hetkellisesti naisia, jotka saavat aikaan sellaisia tuntemuksia, minulla ei ole ollut pelkoakaan siitä, että joku pitäisi minua hauraana pikkunaisena. :D

Ilmeisesti tuo 4,5 senttiä on jotenkin olennainen pituusero sillä tavalla, että en ole koskaan joutunut istumaan tai seisomaan korokkeilla. Se on varmaan kyllä kökköä. :( Harva kyllä muutenkaan tajuaa, että olen lyhyt, ennen kuin ovat ihan vieressä. Niissä tilanteissa olen kuullut monesti, että oho, oletpa lyhyt, en tajunnutkaan. En ota sitä pahalla, neutraali toteamus. Enhän mä pitkäkään ole. :D

Ihailen kaiken kokoisia ja pituisia naisia. Runsaat ja sirot ovat omalla tavallaan nättejä, samoin kuin lyhyet ja pitkät. Toivoisin, että kaikki voivat olla tyytyväisiä omissa nahoissaan, elämä on silloin paljon mukavampaa. ^_^ Enkä tosiaan sano tätä sillä, että olisin kaunis ja täydellinen, olen vain todennut että tämä on ainoa kehoni, joten haluan viihtyä siinä. :)

Vierailija
102/124 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 lisää: olisin tosiaan tätä samaa kokoluokkaa edelleen, unohtui vastata itse kysymykseen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
104/124 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

175! (Olen 165, too short... En missään nimessä haluaisi olla tätä lyhyempi.)

Vierailija
105/124 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

155. Olen 153 cm enkä koe pituudestani olevan haittaa.

Vierailija
106/124 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

175. Väkijoukossa näkeekin jotain.

Vierailija
107/124 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ihannepituus ole min. 175 cm. Mielellään tietty pidempi. Miks joku haluis olla lyhyt?????

Vierailija
108/124 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin olen korsto, kömpelö hongankolistaja, jota miehet kaikkoaa kuin siro taskuvenus. Jostain syystä en haluaisi olla taskuvenus (kuulostaa nololta ja heikolta). Enkä halua miestä joka pitää taskuvenuksista.

Valitsen 175

Olen 178 cm ja miehet aina kimpussa. Olen jopa vähän ylipainoinen. Tuo lyhyiden ihmisten ihannointi on ihan marginaalista.

Vierailija
109/124 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 156cm :)

Joten 155cm!

Lyhyellä naisella riittää vientiä ja olen onnekkaasti vielä kivan muotoinen, vaatteita löytyy myös nuorten puolelta ja kädet ja jalat pysyvät siroina.

Harmia on tosiaan siitä, että ei ylety mihinkään ja työpaikalla täytyy tehdä töitä sen eteen ettei tytötellä.

Oma mies on 180cm, mutta harvemmin tulee mitään ongelmia senkään asian suhteen. ;)

Mutta vaatteet näyttävät mielestäni paremmilta pidemmän naisen päällä, varsinkin housut.

Toisaalta lyhyt nainen ei lihavanakaan näytä valtavalta. Raskaana ollessani olin tosin pelkkä iso maha.

Vierailija
110/124 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko mielummin 155 cm pitkä vai 175 cm pitkä?

Olen 185 cm tai oikeasti vähän vielä pidempi. Vaikea kuvitella tuollaista tynkäeloa olin 175 senttiä ala-asteella.

Vierailija
111/124 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

155 mieluummin. Olen noin 160 cm oikeasti ja tähän pituuteen tottunut, kyllä se 5 cm vähemmänkin menisi.

Vierailija
112/124 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

175. Väkijoukossa näkeekin jotain.

Niin jos väkijoukko on välimereltä, tuo 175 on suomessa melko pätkä.

Vierailija
113/124 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

155cm on 12 v ikäisen lapsen keskipituus eli alakoululaisen, jolle murrosikä ei ole alkanut. 175 on aika ideaali naisen pituus.

Vierailija
114/124 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuon 155cm ja en tunne itseäni edes kovin pieneksi :D ehkä koska isot luut?

Vierailija
115/124 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 19:15"]

175cm tietenkin. ei haittaisi vaikka olisin pitempikin. nyt 171cm

Miten niin tietenkin.? Musta olis aivan kamalaa olla 175cm!!! Pistäpä kunnon korkkarit jalkaan ja olet 185-190cm, YÖK!!!

Mä olen 175cm, ja paljon mielummin näin ''pitkä'' kuin joku 155cm tappi... :D

Korkkareita ei ole pakko käyttää, enkä itse edes omista koska en tarvitse. Jaloillekkin hyvä kun kulkee normaaleissa tasapohjasissa kengissä. :)

Vierailija
116/124 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

155cm on 12 v ikäisen lapsen keskipituus eli alakoululaisen, jolle murrosikä ei ole alkanut. 175 on aika ideaali naisen pituus.

Meidän 9 v on 155 cm ja 13 v 172cm : ) samanpituisia suuri osa luokkakavereista, nykylapset paljon pidempiä.

Vierailija
117/124 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa haluaa olla 9 vuotiaan pituisia aikuisia naisia.

Vierailija
118/124 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän naurattaa kun täälläkin 175 senttiset leikkivät muka pitkää. Olen 189 senttiä ja voin sanoa olevani pitkä kun suurin osa miehistäkin on minua lyhempiä.

Yhdet korkkarit mulla oli teininä, mutta montaa metriä niillä en kävellyt.

Tähän mittaan kasvoin jo 13 vuotiaana. Paljon on tullut palautetta ja olen siihen tottunut.

Pahimpia suun soittajia ovat kyllä naiset, joiden miestä olen päätä pidempi.

Urheilullinen olen vieläkin vaikka aktiiviura on jo takana. Minä painan 85 kiloa ja en ole lainkaan lihava.

Vierailija
119/124 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti 155. Olen 158 eikä ole ollut ongelmia pituuden kanssa. Mieluummin olen pieni ja siro kuin pitkä hongankolistaja

Vierailija
120/124 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

155cm

Tykkään olla lyhyt..

T. 159cm