Olisitko mielummin 155 cm vai 175 cm pitkä?
Olisitko mielummin 155 cm pitkä vai 175 cm pitkä?
Kommentit (124)
99 lisää: olisin tosiaan tätä samaa kokoluokkaa edelleen, unohtui vastata itse kysymykseen. :D
175! (Olen 165, too short... En missään nimessä haluaisi olla tätä lyhyempi.)
155. Olen 153 cm enkä koe pituudestani olevan haittaa.
175. Väkijoukossa näkeekin jotain.
Eikös ihannepituus ole min. 175 cm. Mielellään tietty pidempi. Miks joku haluis olla lyhyt?????
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin olen korsto, kömpelö hongankolistaja, jota miehet kaikkoaa kuin siro taskuvenus. Jostain syystä en haluaisi olla taskuvenus (kuulostaa nololta ja heikolta). Enkä halua miestä joka pitää taskuvenuksista.
Valitsen 175
Olen 178 cm ja miehet aina kimpussa. Olen jopa vähän ylipainoinen. Tuo lyhyiden ihmisten ihannointi on ihan marginaalista.
Minä olen 156cm :)
Joten 155cm!
Lyhyellä naisella riittää vientiä ja olen onnekkaasti vielä kivan muotoinen, vaatteita löytyy myös nuorten puolelta ja kädet ja jalat pysyvät siroina.
Harmia on tosiaan siitä, että ei ylety mihinkään ja työpaikalla täytyy tehdä töitä sen eteen ettei tytötellä.
Oma mies on 180cm, mutta harvemmin tulee mitään ongelmia senkään asian suhteen. ;)
Mutta vaatteet näyttävät mielestäni paremmilta pidemmän naisen päällä, varsinkin housut.
Toisaalta lyhyt nainen ei lihavanakaan näytä valtavalta. Raskaana ollessani olin tosin pelkkä iso maha.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko mielummin 155 cm pitkä vai 175 cm pitkä?
Olen 185 cm tai oikeasti vähän vielä pidempi. Vaikea kuvitella tuollaista tynkäeloa olin 175 senttiä ala-asteella.
155 mieluummin. Olen noin 160 cm oikeasti ja tähän pituuteen tottunut, kyllä se 5 cm vähemmänkin menisi.
Vierailija kirjoitti:
175. Väkijoukossa näkeekin jotain.
Niin jos väkijoukko on välimereltä, tuo 175 on suomessa melko pätkä.
155cm on 12 v ikäisen lapsen keskipituus eli alakoululaisen, jolle murrosikä ei ole alkanut. 175 on aika ideaali naisen pituus.
Olen tuon 155cm ja en tunne itseäni edes kovin pieneksi :D ehkä koska isot luut?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 19:15"]
175cm tietenkin. ei haittaisi vaikka olisin pitempikin. nyt 171cm
Miten niin tietenkin.? Musta olis aivan kamalaa olla 175cm!!! Pistäpä kunnon korkkarit jalkaan ja olet 185-190cm, YÖK!!!
Mä olen 175cm, ja paljon mielummin näin ''pitkä'' kuin joku 155cm tappi... :D
Korkkareita ei ole pakko käyttää, enkä itse edes omista koska en tarvitse. Jaloillekkin hyvä kun kulkee normaaleissa tasapohjasissa kengissä. :)
Vierailija kirjoitti:
155cm on 12 v ikäisen lapsen keskipituus eli alakoululaisen, jolle murrosikä ei ole alkanut. 175 on aika ideaali naisen pituus.
Meidän 9 v on 155 cm ja 13 v 172cm : ) samanpituisia suuri osa luokkakavereista, nykylapset paljon pidempiä.
Osa haluaa olla 9 vuotiaan pituisia aikuisia naisia.
Vähän naurattaa kun täälläkin 175 senttiset leikkivät muka pitkää. Olen 189 senttiä ja voin sanoa olevani pitkä kun suurin osa miehistäkin on minua lyhempiä.
Yhdet korkkarit mulla oli teininä, mutta montaa metriä niillä en kävellyt.
Tähän mittaan kasvoin jo 13 vuotiaana. Paljon on tullut palautetta ja olen siihen tottunut.
Pahimpia suun soittajia ovat kyllä naiset, joiden miestä olen päätä pidempi.
Urheilullinen olen vieläkin vaikka aktiiviura on jo takana. Minä painan 85 kiloa ja en ole lainkaan lihava.
Ehdottomasti 155. Olen 158 eikä ole ollut ongelmia pituuden kanssa. Mieluummin olen pieni ja siro kuin pitkä hongankolistaja
155cm
Tykkään olla lyhyt..
T. 159cm
Olen sinua 4,5 cm pidempi ja minulla on aivan erilainen kokemus maailmasta.
Vaatteet sopivat aika hyvin, ehkä olen sitten joku luonnonoikku kun olen harteikas ja isotissinen ja s-koon vaatteet ovat oikein passeleita. En ole siro, enemmänkin naisellinen ja normaalipainoinen, pidän kehostani.
Olen tehnyt tehtäviä, joissa tarvitaan auktoriteettia, eikä minua ole kyseenalaistettu sen enempää kuin muitakaan ko. tehtävissä. Olen itse asiassa tottunut siihen, että minua kunnioitetaan ihan paikasta ja tilanteesta riippumatta, pätee myös ko. työtehtävään, jossa auktoriteettini otettiin hyvin nopeasti itsestäänselvyytenä. En räkytä, enkä ole koskaan edes ajatellut, että se olisi tarpeen. Olen hyvinkin rauhallinen ja jämäkkä. En herätä mitään hellyyttäviä tuntemuksia olemuksellani, yksi eksä juuri sanoi tavatessamme pitkästä aikaa että olen/olin melkein pelottavan vahva luonne ja nyksänsä, minua paljon pidempi, herättää suojelunhalua toisin kuin minä. Myönnän, että joskus kadehdin hetkellisesti naisia, jotka saavat aikaan sellaisia tuntemuksia, minulla ei ole ollut pelkoakaan siitä, että joku pitäisi minua hauraana pikkunaisena. :D
Ilmeisesti tuo 4,5 senttiä on jotenkin olennainen pituusero sillä tavalla, että en ole koskaan joutunut istumaan tai seisomaan korokkeilla. Se on varmaan kyllä kökköä. :( Harva kyllä muutenkaan tajuaa, että olen lyhyt, ennen kuin ovat ihan vieressä. Niissä tilanteissa olen kuullut monesti, että oho, oletpa lyhyt, en tajunnutkaan. En ota sitä pahalla, neutraali toteamus. Enhän mä pitkäkään ole. :D
Ihailen kaiken kokoisia ja pituisia naisia. Runsaat ja sirot ovat omalla tavallaan nättejä, samoin kuin lyhyet ja pitkät. Toivoisin, että kaikki voivat olla tyytyväisiä omissa nahoissaan, elämä on silloin paljon mukavampaa. ^_^ Enkä tosiaan sano tätä sillä, että olisin kaunis ja täydellinen, olen vain todennut että tämä on ainoa kehoni, joten haluan viihtyä siinä. :)