Olisitko mielummin 155 cm vai 175 cm pitkä?
Olisitko mielummin 155 cm pitkä vai 175 cm pitkä?
Kommentit (124)
Mä olen 175cm pitkä, ja olen usein ajatellut että olisipa kiva olla sellainen lyhyt ja siro. Nyt vähän honkkelo olo, korkkareita en käytä kun en tunne tarvetta lisäsentteihin. 155cm olis aika näppärä paketti =)
Ehdottomasti 175cm jos on pakko valita.Olen 168cm ja tyytyväinen, ei liian pätkä muttei pitkäkään. 155cm on liian lyhyt..pituudelleen ei tietenkään voi mitään, mutta mieluummin pitkä ja näyttävä:)
155cm. Mieluummin kyllä ei niitä paria senttiä lisääkään pituuteeni. Tämmöisenä 153cm pituisena on hyvä :)
Eikö lyhyenä ole epäkäytännöllistä kun ei ylety ottamaan tavaroita yläkaapeista jne?
Jos teen 155-senttisen anoppini kanssa yhdessä ruokaa tms. joudun koko ajan auttamaan tavaroiden antamisessa. Muuten mun mielestä ulkonäön suhteen ihan sama onko 155 vai 175, kunhan paino on suht sopivassa suhteessa pituuteen.
Itse olen 176-senttinen. Ja mun mies on muuten 175 cm ja todellakin käytän korkkareita.
Ehkä sitten 175 olen kyllä mieluusti pidempi :) Kasvan vielä n 190 cm josta olen ylpeä. Ihan sama mitä muut ajattelee kerran vaan tässä eletään joten turha sitä pituutta on murehtia! On todistettu, että jos 150 cm ja 190 cm hakee työtä niin suuremmalla todennäköisyydellä 190 cm saa sen. Olen onneksi erittäin siro ja hoikka. Tiedän monia kauniita 190 cm naisia, ps ovat upeita.
T. Ylpeä tyttö :DD
155 ei ole paljoakaan lyhyempi kuin olen nyt enkä haluaisi olla pidempi.
155 cm, se on seksikkäämpää olla pieni ja siro. Olen 160 cm oikeasti ja voisin olla tuon 155 cm.
175cm. Oikeasti en kyllä haluaisi olla niin pitkä (olen 167cm). Mutta on se parempi kuin 155cm, joka taas on tosi pätkä.
175 cm, koska pituuseroa muuten liikaa miehen kanssa ja en käytä korkkareita.
175cm oon aina halunnu olla sen pituinen, mutta oon vaan 171cm. En vois kuvitellakaan et oisin lyhyt.
175. Tai enemmänkin. Aivan onneton pituus tuo 155. En halua olla mikään suojeltava hauras pikkunainen, vaikka joku alemmuuskompleksinen mies sellaisen nyt haluaisi.. Mieluummin ilman suojelusta pärjäävä.
155, nyt olen 167. Olisi kiva olla pieni ja siro ja käyttää korkokenkiä. Nyt en käytä, koska olen mielestäni liian pitkä.