Olisitko mielummin 155 cm vai 175 cm pitkä?
Olisitko mielummin 155 cm pitkä vai 175 cm pitkä?
Kommentit (124)
Oon 176. Ja käytän korkokenkiä.
En kyllä haluis olla yhtään lyhyempi.
"Onneton" kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
175. Tai enemmänkin. Aivan onneton pituus tuo 155. En halua olla mikään suojeltava hauras pikkunainen, vaikka joku alemmuuskompleksinen mies sellaisen nyt haluaisi.. Mieluummin ilman suojelusta pärjäävä.
Miksi koette tarvetta alentaa lyhyitä naisia. Eivät he sille mitään voi. Eikä todellakaan suurin osa miehistä etsi mitään alistettavaa haurasta pikkunaista, vaikka lyhyen kanssa olisikin. En minäkään kenenkään suojelusta kaipaa tai halua vaikka olenkin 158cm. Mieti vähän mitä päästät suustasi. Onneton pituus... Kaikkea sitä kuulee.
Ihminen voi olla kaunis sisältä, vaikka pituus olisi minkälainen. Jostain syystä nämä pituusketjut menevät aina toisen ääripään haukkumiseksi. Lyhyet haukkuvat pitkiä kömpelöiksi tai ronskin näköisiksi ja pitkät lyhyitä luusereiksi. Kiva lukea tällaista, kun kyse on ominaisuudesta, jolle ei mitään itse voi.
Tismalleen samaa mieltä, eihän kukaan pituudelleen mitään voi! Itse olen tuon "onnettoman" 155 cm, ja ainoa mikä ärsyttää, on urpojen ihmisten kommentit pituudestani. En minäkään hauku pitkiä ihmisiä amatsooneiksi, mitä hyötyä siitä mulle olisi? Olen laiha ja hyvännäköinen, joten ehkä joillain on tarve saada edes jotenkin minut tuntemaan alemmuutta ulkonäöstäni. :(
En koe millään tavoin huonommuutta pituuteni takia (miksi pitäisi?), yletyn ihan hyvin kaappien hyllyille yms. Päinvastoin miehet tykkäävät tosi paljon koostani, ja on ihana voida laittaa vaikka millaiset korot jalkaan!
Ystäväni ja tuttavani ovat aina sanoneet, etteivät ole koskaan kiinnittäneet huomiota pituuteeni. Monet eivät edes usko, kun sanon olevani alle 160 cm...
Miksi ärsyynnyt kun itsekin arvostelet muiden pituutta? Suoraan ja rivien välistä.
Vierailija kirjoitti:
175. Tai enemmänkin. Aivan onneton pituus tuo 155. En halua olla mikään suojeltava hauras pikkunainen, vaikka joku alemmuuskompleksinen mies sellaisen nyt haluaisi.. Mieluummin ilman suojelusta pärjäävä.
Luin tätä ketjua mielenkiinnosta koska oma pituuteni alittaa tuon 155, ja tämä kommentti hyppäsi silmilleni! Ei se että on pieni, tarkoita että mies on joku alemmuuskompleksinen suojelijatyyppi! En kaipaa kenenkään suojelua, enkä todellakaan ole mikään hauras. Kunnioitan itseäni lyhyenä, arvostan toisia pitempinä, enkä katso kieroon pitkiä naisia, vaikka päätä pitää kallistaa jotta voi katsoa silmiin. Ja rakastan sitä että mieheni on minua 36cm pidempi ❤
175 cm, jos nämä on vaihtoehdot. Olen 168 cm ja tyytyväinen pituuteeni :DD
Olisihan se varmaan kiva olla sen 175 cm, mutta olen ihan tyytyväinen 154 cm pituuteeni vaikka ylipainoakin löytyy.
Olen 175 cm pitkä ja tyytyväinen tähän. Jos pitäisi valita, niin olisin tästä vielä pidempi kuin lyhyempi.
Minä olen juuri tuon 155 cm, enkä kyllä haluaisi olla pidempi vain siksi, että autot, junanpenkit ja smartpostin noutolokerot suunnitellaan 185-senttisille miehille.
En ole hauras tai apua tarvitseva, ennemminkin omatoiminen ja temperamenttinen. Huolehdin itsestäni, pidän puoleni, autan muitakin enkä tarvitse siihen yhtään senttiä lisää.
Hahha naurettavia noi "hauras pikkunainen" -kommentit. Paras ystäväni on 153cm ja miehensä lähemmäs 190, mutta kyllä se on tämä nainen joka määrää heillä kaapin paikan. Molemmissa pituuksissa on varmaan puolensa, lyhyet ovat minusta söpöjä ja seksikkäitä ja pitkät mallimaisia ja elegantteja. Itse valitsisin näistä kahdesta pituuden 155cm
Mieluummin olen korsto, kömpelö hongankolistaja, jota miehet kaikkoaa kuin siro taskuvenus. Jostain syystä en haluaisi olla taskuvenus (kuulostaa nololta ja heikolta). Enkä halua miestä joka pitää taskuvenuksista.
Valitsen 175
Hauska keskustelu. Pitkien haukkuminen ei haittaa mitään, vaikka pitkiä on jopa yökötelty ja sanottu amatsooneiksi ja kömpelöiksi. Lyhyitä ei saa anoa pikkunaisiksi tai suojeltaviksi/hauraiksi, vaikka hauras tai pikkunainen ym. eivät ole periaatteessa edes hukkumasanoja.
Niin, kateellisuus paistaa läpi näistä viesteistä.
Toki lyhytkin nainen voi olla kaunis mutta totuus on se että alle 170 senttiset eivät yleensä näytä juuri miltään mallimaisten kaunottarien vierellä.
175cm on aika täydellinen pituus eikä kauniilla naisella pitäisi olla mitään vaikeuksia löytää itseään pidempää miestä vaikka olisi 12cm korot jalassa
Vierailija kirjoitti:
Hahha naurettavia noi "hauras pikkunainen" -kommentit. Paras ystäväni on 153cm ja miehensä lähemmäs 190, mutta kyllä se on tämä nainen joka määrää heillä kaapin paikan. Molemmissa pituuksissa on varmaan puolensa, lyhyet ovat minusta söpöjä ja seksikkäitä ja pitkät mallimaisia ja elegantteja. Itse valitsisin näistä kahdesta pituuden 155cm
Joo, mulla kanssa on kaveri, joka on 155cm pitkä ja miehiä pyörii koko ajan. :D Hänellä on tosin upea luonne ja suloiset kasvonpiirteet. Lievä ylipainoisuus ei näytä haittaavan.
Olen 170 cm, olisin mieluummin 175 cm, kuin 155 cm. Hartiat ovat leveät, niin on lantiokin, mutta mieluummin ryhdikkäät hartiat, kuin mallia pullonkaulahartiat. Ne on musta hölmön näköiset.
Olisin mieluummin 155. Olen 153 ja tyytyväinen.