Olisitko mielummin 155 cm vai 175 cm pitkä?
Olisitko mielummin 155 cm pitkä vai 175 cm pitkä?
Kommentit (124)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 19:23"]
155cm. Ei olis varmaan kiva olla 175cm se on kuitenki aika kookas jo ja useinhan pitkillä on leveät hartiatkin.
[/quote]
En ole kookas eikä minulla ole leveitä hartioita. Hartioiden leveys muun kropan suhteen ei ole kiinni pituudesta. 175cm pysyy hyvinkin sirona ihan kuten muutkin jos ei syö liikaa.
Ehdottomasti 175cm. Olen nyt 177cm ja hyvin voisin olla pidempikin, tätä lyhyempi sen sijaan en tykkäisi olla. Kai se on se mihin on tottunut, useimmat ovat tyytyväisiä juuri omaan pituuteensa. Olisi omituista olla yhtäkkiä keskivertoa lyhyempi, kun olen tottunut olemaan pitkä.
Minua ei haittaa, vaikka korkkareilla olenkin yli 180-senttinen. En ole kuitenkaan silloinkaan miestäni pidempi (hän on 187cm) ja ainakin kotikaupungissani näkee paljon muitakin pitkiä nuoria naisia. Joka kauppareissulla tulee vastaan useita minua pidempiä (yleensä nuoria) naisia.
Olen 175 senttiä pitkä ja tämä on oikein hyvä mitta minulle, kiitos vain kysymästä. Nuorempana olisin halunnut olla pidempi, mutta nyttemmin olen "tyytynyt osaani".
Minäkin olen korkkareilla paljon yli 180cm, mutta ei tosiaankaan haittaa. Näytän kengistä riippuen 183 cm pitkää miestäni hieman pidemmältä tai noin samanpituiselta. Korkeat korot sopivat meikäläiselle hyvin, joten pituus ei ole mikään syy jättää niitä käyttämättä.
155, jos olisin siro ja hoikka! Oikeasti olen 168 cm ja vähän pyöreä. Pienet ja sirot naiset herättävät suojelunhalua ja mies jaksaa hyvin kantaa yms. Olisin mieluusti sellainen.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 19:13"]175 sitten varmaan. 176 olen.
[/quote]
Sama.
Olen 158 cm, enkä ole koskaan kokenut olevani "liian lyhyt" ... (ja 8 cm koroilla olen jo keskimittainen). Toki olen lyhyempi kuin naiset keskimäärin, mutta ei ne 175 cm pitkät ole minusta erityisen pitkiä. Voisin toki kokeilla elämää 175 cm pitkänä, jos olis oikeasti mahdollisuus vaan valita :)
175cm, nyt 172 eikä haittaa vaikka joillain korkkareilla olenkin miestäni pidempi. Nythän on muotia, että nainen on pidempi.
Pysyisin tässä mitassa. Olisi kaameaa, kun äkisti ei enää yltäisikään kaikkialle.
Tietysti 175. Mitä pidempi, sen kauniimpi. Olisin vaikka 220 pitkä jos voisin.
Kuka nyt tappina ihmismassaan haluaisi hukkua ;)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 21:02"]
Tietysti 175. Mitä pidempi, sen kauniimpi. Olisin vaikka 220 pitkä jos voisin.
Kuka nyt tappina ihmismassaan haluaisi hukkua ;)
[/quote] Ihmetelen kuka NAINEN haluaa olla kolho jättiläinen, jolla kengän kokokin yleensä miesten kokoa! Hyh!
175, eli sama kuin nyt. BMI 18 eikä muutenkaan leveitä hartioita tms. Mies vähän alle 190.
Olen 175 cm, enkä tunne itseäni kovinkaan pitkäksi. Kotikaupungissani Turussa olen keskipitkä nuorten naisten joukossa, monet ovat paljon pidempiä. Mieluiten olisin ehkä n. 178 cm.
Eikä mulla muuten ole todellakaan leveät hartiat, olen siro 56-kiloinen.
155. Olen aina ihaillut lyhyitä. Ovat minusta jotenkin niin sopusuhtaisen näköisiä. Kavereistani kauneimmat ovat lyhyitä. Itse olen 168 cm.
155, olen nyt 157-senttinen enkä keksi mitään huonoja puolia. Mutta ihmetyttää, miten jotkut aina näissä pituuskeskusteluissa muistavat mainita olevansa "todella tyytyväisiä" pituuteensa. Kuulostaa oudolta, miten tuollaiseen asiaan voi olla todella tyytyväinen? Ellei sitten esim. lapsena ollut vaikkapa muita lyhyempi, minkä koki ahdistavana, ja sitten aikuisena on iloinen siitä, että on keskivertoa pidempi.