Miksei kukaan tee/välitä yhtään mistään?
Niinkuin nyt tämä Jämsän tapaus! Kyllä tulee jälkikäteen selityksiä ja pieniä merkkejäkin, ettei kaikki asiat olleet kunnossa, mutt missä nämä ihmiset olivat silloin kun olisi tarvittu tekoja eikä vain ihmettelyjä!
Elän itsekin tosi vaikeassa elämäntilanteessa ja moni taho tietää sen, mutta kukaan ei tee mitään meidän elämän helpottamiseksi, lapset ja minä kärsimme tiettyjen asioiden takia. Miksi ihmiset ovat niin raukkoja etteivät uskalla puuttua kun näkevät jonkin olevan pielessä? Jälkikäteen, kun on jotain peruuttamatonta tapahtunut, on turha selitellä yhtään mitään!
Kommentit (24)
hankkiudu samalla (kun menet turvakotiin tms.) siitä paskaäijästä EROON ja lopullisesti!
Varmasti lapsillasikin on parempi olla, kun ei heidän tarvitse sietää jonkun hullun äijän räyhäämistä ja uhkailua, vaan saavat ehkä sitten joskus elellä rauhallisesti sun kanssa kahdestaan.
Ja tuosta äkkipikaisuudesta: Minä olen todella äkkipikainen. Huudan, kiroilen, saatan paiskata tavaroita seinään jne. Myös isäni on äkkipikainen, ei kuitenkaan kumpikaan olla väkivaltaisia.
Jos joku naapuri menis soitteleen sossuun tai poliisille että mä olen äkkipikainen niin johan ois! itekin saisin soitella melkosen monesta naapurista tuolla verukkeella.
Kun ihmisen mielestä ei koskaan tiedä mitä siinä tapahtuu. Ihan rauhalliseksi kuvatut, kiltit, ystävälliset jne. ihmiset voivat olla murhaajia! Niinhän usein on kuvattu näistäkin viime aikojen murhaajista " kiltti, ja rauhallinen perheenisä" ... mihin siis pitäis puuttua?
lähtöä yksi asia kerrallaan. Teet listan, mitä pitää tehdä tärkeysjärjestyksessä ja teet sen yksi asia kerrallaan.
- Ensiksi yhteys sossuun, mikä tilanne on.
- tarvitsette asunnon, laita hakemukset vireille sossun/kunnan/netin kautta
- Omat tilit, raha-asiat kuntoon
- lasten hoitopaikat tms.
jne.
Sulla on sydän apikallaan, kiitos!
kyynelehtivä ap