transihmiset tv:n deittiohjelmissa, oikein vai väärin?
Nytkin näkyy first dates UK ohjelmassa selvä trans"nainen". Miehen luusto ja kaulassa nauha peittämässä aataminomenan. Mies joka joutunut hänen deitikseen, näyttää pelästyneeltä.
Ja olen hämmästynyt jos tämä(kään) trans vaivautuu edes sanomaan, että ei ole oikea nainen, vaikka sen jokainen näkee.
Viimeksi oli transmies tämän ohjelman suomiversiossa, se sentään vaivautui lopulta myöntämään ettei ole oikea mies, ja deittinsä oli tietenkin sellainen ylisuvaitsevainen kiltti nuori nainen, joka väitti ettei häntä haittaa yhtään, että ei hän suhdetta halua, mutta lähtee mielellään jatkoille... No joo...eihän tietenkään transsukupuoliselle voi sanoa suoraan, että "emme tapaa enää" tms.
Mitä mieltä sinä olet, jos menisit tapaamaan miestä tai naista, olisiko sinusta oikein että siellä onkin sitten tuollainen feikki tarholla? Itse ainakin olisin pettynyt ja vihainenkin, että minua on huijattu.
Kommentit (235)
Noi on ilkeitä tilanteita nykypäivänä, kun laitetaan "jokerikortteja" mukaan deittiohjelmaan. Nykyisen suvaitsevaisuuden aikana et voi edes sanoa suoraan, että mua ei kuule oman sukupuolen edustajat kiinnosta pätkääkään siinä mielessä.
Maajussille morsian -ohjelmassa eräs jussitar sai sattumalta myös naiselta kirjeen. Siinä oli samanlainen kiusallinen tilanne, kun juontaja kysyi häneltä, että mitäs mieltä naiselta saadusta kirjeestä. Tämä jussitar kierteli ja kaarteli aihetta sanomatta suoraan, että missään nimessä ei kiinnosta. Se on aika ilkeä tilanne osallistujan kannalta, kun kamerat kuvaa reaktiosi ja yksikin väärä sana, niin Twitter-armeija hyökkää kimppuusi.
Ai mitäkö vikaa olisi transmiehessä? Haluan vähintään yhden lapsen, biologisen lapsen kumppanini kanssa. Tämä asia on ehdoton. Transmies ei voi siittää minua omilla sukusoluillaan, koska hän ei ole oikea mies, joten keho ei tuota spermaa. Lisäksi tyydytynvain oikeasti, aidosta toimivasta peniksestä ja ilman tyydyttävää seksielämää kanssani ei ole suhdetta saati rakkautta.
Jos olen kirjainyhdistelmäkansan mielestä tämän takia persu ja suvaitsematon ihminen, niin sitten heidän mielestään olen. Aivan sama minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministien mukaan keholla ei ole sukupuolta. Naisella voi olla ladypenis ja tyttödikki, mies voi menstruoida ja synnyttää. Feministeille naiseus on tunne, identiteetti ja performanssi. Identifioitumalla naiseksi penis muuttuu naisen sukupuolielimeksi.
Lesboja syytetään transfobiasta, jos he kieltäytyvät heteroseksistä mieslesbon, siis transbianin, ladypeniksen kanssa. Lesbojen pitäisi kuulemma irrottautua genitaalifetisismistä ja avata ajatteluaan (=eheytyä) tyttödikin suhteen. Kyllä heteromieskin tottuu ladypenikseen pienen alkukakistelun jälkeen.
Terve, olen feministi ja olen vastannut ennen sinua tähän ketjuun. Sinä puhut pa*kaa.
Jaa. Menepä kokeilemaan kyseenalaistamaan noita em asioita jonnekin feministien/vasemmistolaisten keskustelupalstoille niin takaan, että sinut bannataan, sensuroidaan, ajetaan pois, haukutaan ja demonisoidaan alta aikayksikön.
Intersektionaaliuskonto on koskematon ja sen saavat huomata kaikki Rowlingit ja muut vähääkään eri mieltä olevat.
Se että ne ylimieliset ihgmiset kutsuvat itseään fministeiksi jne, ei heistä sellaisia oikeasti tee. Olen saanut bannit esim silakoista, totesin vain jollekin kommentoijalle faktan jostain asiasta, en muista mistä, käyttäydyin täysin asiallisesti. Sain siis porttikiellon koska sanoin n.3 sanaa, jotka pitivät paikkansa.
Noihan ovat juuri niitä intersektionaalisia ylisuvaitsevaisia mielensäpahoittajia, mutta en minä niitä oikeisiin feministeihin yhdistäisi, joilla on oikeasti kanttia sanoa asiat realistisesti, eikä puolustella kaikenlaista huuhaata ja vääryyttä vain suvaistsvaisuuden vuoksi.
Itse olen sdp äänestävä nainen ja puolustan aina naisia/tyttöjä sekä luontoa tässä maailmassa, mutta niin vain en kelvannut realistisen kommenttini kanssa näille intersektionaaleille.
Havaintoja transkeskusteluista av:llä kirjoitti:
'Eivät saisi käyttää yleisiä vessoja, eivät saisi 'ottaa 'kauniita naistennimiä', 'eivät saisi seurustella', eivätkä 'deittailla julkisesti', eli eivät saisi sitä eivätkä tätä (minkä kaikki muut kuitenkin ilman muuta saavat)
Eli TÄMÄKÖ on nyt se pieni vähemmistö ,jonka edut ovat pois kaikilta muilta ja jonka 'pakkovaltaa' ja 'pillin mukaan tanssimista' kaikkien tulisi vastustaa ?
Vai olisiko paremminkin, että ' se kaikkien päähänpotkima vähemmistö ,johon suhtautuminen on ympäristöllä aina varautuneen ennakkoluuloista.'
Niin monta kuin näitä transkeskusteluja olen lukenutkin, niin eipä siellä juuri niissä ole näkynyt pahemmin transseksuaaliksi tunnustautuvia kirjoittajia, jotka olisivat sanelleet enemmistölle jotain ehtoja ja määräyksiä.
Päinvastoin, eli muiden taholta täällä ei taas paljon mitään muuta näekään, eli aniharvoin taas on ollut mitään,(EDES suopeasti suhtautuvia), kommentteja.
Luitko yhtään, mihin aiheeseen olet postaamassa?
Joko spämmit sokkona, tai sitten kuulostaa siltä kuin yrittäisit muuttaa muiden seksuaalista suuntautumista. Mikä hemmetti sinä tai kukaan trans on sellaista tekemään, teillä on oikeus muuttaa vain itseänne. En ymmärrä avautumistasi tässä yhteydessä.
Crying Game.
Rehellinen reaktio. Kun mies haluaa naisen, hän haluaa naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministien mukaan keholla ei ole sukupuolta. Naisella voi olla ladypenis ja tyttödikki, mies voi menstruoida ja synnyttää. Feministeille naiseus on tunne, identiteetti ja performanssi. Identifioitumalla naiseksi penis muuttuu naisen sukupuolielimeksi.
Lesboja syytetään transfobiasta, jos he kieltäytyvät heteroseksistä mieslesbon, siis transbianin, ladypeniksen kanssa. Lesbojen pitäisi kuulemma irrottautua genitaalifetisismistä ja avata ajatteluaan (=eheytyä) tyttödikin suhteen. Kyllä heteromieskin tottuu ladypenikseen pienen alkukakistelun jälkeen.
Terve, olen feministi ja olen vastannut ennen sinua tähän ketjuun. Sinä puhut pa*kaa.
Jaa. Menepä kokeilemaan kyseenalaistamaan noita em asioita jonnekin feministien/vasemmistolaisten keskustelupalstoille niin takaan, että sinut bannataan, sensuroidaan, ajetaan pois, haukutaan ja demonisoidaan alta aikayksikön.
Intersektionaaliuskonto on koskematon ja sen saavat huomata kaikki Rowlingit ja muut vähääkään eri mieltä olevat.
Se että ne ylimieliset ihgmiset kutsuvat itseään fministeiksi jne, ei heistä sellaisia oikeasti tee. Olen saanut bannit esim silakoista, totesin vain jollekin kommentoijalle faktan jostain asiasta, en muista mistä, käyttäydyin täysin asiallisesti. Sain siis porttikiellon koska sanoin n.3 sanaa, jotka pitivät paikkansa.
Noihan ovat juuri niitä intersektionaalisia ylisuvaitsevaisia mielensäpahoittajia, mutta en minä niitä oikeisiin feministeihin yhdistäisi, joilla on oikeasti kanttia sanoa asiat realistisesti, eikä puolustella kaikenlaista huuhaata ja vääryyttä vain suvaistsvaisuuden vuoksi.
Itse olen sdp äänestävä nainen ja puolustan aina naisia/tyttöjä sekä luontoa tässä maailmassa, mutta niin vain en kelvannut realistisen kommenttini kanssa näille intersektionaaleille.
Ja näinhän se menee, että ääripään sekopäät valtaavat, vaikka ovatkin vähemmistöinä, ryhmät ja palstat. Sama jossain vegaaniryhmässä: suurin osa vegaaneista on järkeviä, jalat maassa olevia itsestään numeroa pitämättömiä ihmisiä ja sit on niitä sekopäitä, jotka huutaavat ja räyhäävät ja hakevat huomiota. Ne järkevät ovat valitettavasti hiljaa, koska suomalaiseen kulttuuriin normi-ihmisten joukossa kuuluu tietty pidättäytyväisyys ja kohteliaisuus. Ja juuri tämä puuttuu niiltä ääripään sekopäiltä, mikä antaa sen vaikutelman, että kaikki olisivat samaa mieltä.
Eivät ole, mutta ihmiset eivät vain jaksa vääntää sekopäiden kanssa. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Yhdysvalloissa tuollainen on sallittua, mutta Suomessa tuollaiset jutut ylittävät seksuaalisen häirinnän rajat ja on siten rikosasia.
Yleensä hedelmällisessä iässä oleva ihminen hakee kumppania siksi, että haluaa lapsia. Ei siksi että voisi sekstailla jonkun leikkinaisen/miehen kanssa.
Tietysti on pervojakin, jotka etsivät vain seksiä, mutta perimmäinen tarkoitus ihmisellä on aina se lisääntyminen, kuten muillakin eläimillä, kun vastakkaista sukupuolta halutaan elämään.
Ja siksi on tosiaankin väärin, että ohjelmiin otetaan ihmisiä, jotka eivät ole mitä sanovat olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intersektionalisteilla ei ole mitään feminismin kanssa tekemistä, he käyttävät termiä hämätäkseen ja sekoittaakseen.
Se on aivan sama, intersektionaalisuus on kuitenkin valtavirtavasemmistolaisuutta sekä valtavirtafeminismiä, ja sinä olet varmaan jo ihan omin silminkin sen ehtinyt moneen kertaan näkemään mitä tapahtuu eri mielisille.
Sulla on nyt termit sekaisin (tai sitten yrität tietoisesti ajaa jotain antifeminististä agendaa).
Näitä on tinderissäkin ja iltapulussa oli kesällä "Rebekka" entinen Reijo kertomassa sokerideittailusta 😂
Joku (trans?) alapeukuttaa täällä sitä, että ihmisillä on oikeus seksuaaliseen suuntautumiseensa.
Huhhuh.
Havaintoja transkeskusteluista av:llä kirjoitti:
'Eivät saisi käyttää yleisiä vessoja, eivät saisi 'ottaa 'kauniita naistennimiä', 'eivät saisi seurustella', eivätkä 'deittailla julkisesti', eli eivät saisi sitä eivätkä tätä (minkä kaikki muut kuitenkin ilman muuta saavat)
Eli TÄMÄKÖ on nyt se pieni vähemmistö ,jonka edut ovat pois kaikilta muilta ja jonka 'pakkovaltaa' ja 'pillin mukaan tanssimista' kaikkien tulisi vastustaa ?
Vai olisiko paremminkin, että ' se kaikkien päähänpotkima vähemmistö ,johon suhtautuminen on ympäristöllä aina varautuneen ennakkoluuloista.'
Niin monta kuin näitä transkeskusteluja olen lukenutkin, niin eipä siellä juuri niissä ole näkynyt pahemmin transseksuaaliksi tunnustautuvia kirjoittajia, jotka olisivat sanelleet enemmistölle jotain ehtoja ja määräyksiä.
Päinvastoin, eli muiden taholta täällä ei taas paljon mitään muuta näekään, eli aniharvoin taas on ollut mitään,(EDES suopeasti suhtautuvia), kommentteja.
Olisin varmaan vaan niin hämmentynyt, että ei siinä edes älyäisi pettyä tai harmistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistonaiset leimaavat naisten oikeudet p*llufeminismiksi ja tuuppaavat naiset transjunan alle:
https://blogit.kansanuutiset.fi/feministipistoja/pillufeminismin-loppu
Vasemmisto, vihreät, demarit, sisäministeri ja opetusministeri kannattavat translain uudistusta ja hoitojen avaamista laajemmin alaikäisille.
Vihreille myös kieltävät biologisen sukupuolen:
https://www.viite.fi/2020/02/14/sukupuolen-moninaisuuden-hahmottaminen-…
Transaktivistien terveiset naisille:
lesboille:
https://lesbian-rights-nz.org/shame-receipts/
ja homoille:
https://photos.google.com/share/AF1QipN6bUPUugEzmNmC-nZTunsVPUtgAuMANMm…
Ja nämä kehtaavat rääkyä transfobiasta ja vainota Rowlingia.
Vierailija kirjoitti:
Transihmiset kertovat asian aina ennen treffeille menoa, koska ymmärtävät asian olevan osalle suuri pettymys. Toisaalta itse en tietenkään kertonut taustastani työpaikallani, koska haluan elää tavallista elämää rauhassa, ja työkaverini ihastui minuun. Kun kerroin asiasta ennen treffejä se olikin lopulta ok, koska oli jo valmiiksi ihastunut ja huomannut, että "sellainen" ei olekaan mikään friikki.
Transihmisille muuten riittäisi ottajia todella paljonkin, eri asia sitten haluaako transihminen kumppanin, joka erityisesti haluaa toisen olevan trans.
No eivät kyllä kerro, tuo ohjelmakin on osoitus siitä minkä aloituksessa mainitsen, sekä UK että Suomiversiossa näkee, miten näiden transien deitit ovat pelästyneet kun tajuavat että vastapäätä ei istukaan oikea nainen/mies.
Voi vain arvailla, millasia transhuijareita on deittimarkkinoilla joita ei edes kuvata.
Miksi muuten aikuiset transit rääkyvät pakkosterilisaatiosta, vaikka itse valitut transkäsittelyt aiheuttavat steriliteetin? Miksi joku haluaisi muuttaa juridista sukupuolitietoaan ilman transitiota?
Samaan aikaan he ovat itse kastroimassa homoseksuaalisia lapsia ja neurokirjon tyttöjä transeunukkilapsiksi.
Briteissä on lakitermi rape by deception, eli jos jättää kertomatta transiudestaan, niin syyllistyy raiskaukseen.
Kukapa ei haluaisi deiteille ehtoisien transemäntien kanssa, kuten Karen Whiten ja Jessica Yanivin?
No ole pessimisti ihan rauhassa. Ihan sama, onko intersektionaalisuuteen itseensä tulossa mitään muutosta, koska se kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Toivon mukaan ihmiset pysyvät kuitenkin järkevinä ja avoimina. Nykyinen transideologia tekee transihmisille enemmän hallaa kuin mikään muu.