Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

transihmiset tv:n deittiohjelmissa, oikein vai väärin?

Vierailija
28.09.2020 |

Nytkin näkyy first dates UK ohjelmassa selvä trans"nainen". Miehen luusto ja kaulassa nauha peittämässä aataminomenan. Mies joka joutunut hänen deitikseen, näyttää pelästyneeltä.
Ja olen hämmästynyt jos tämä(kään) trans vaivautuu edes sanomaan, että ei ole oikea nainen, vaikka sen jokainen näkee.
Viimeksi oli transmies tämän ohjelman suomiversiossa, se sentään vaivautui lopulta myöntämään ettei ole oikea mies, ja deittinsä oli tietenkin sellainen ylisuvaitsevainen kiltti nuori nainen, joka väitti ettei häntä haittaa yhtään, että ei hän suhdetta halua, mutta lähtee mielellään jatkoille... No joo...eihän tietenkään transsukupuoliselle voi sanoa suoraan, että "emme tapaa enää" tms.

Mitä mieltä sinä olet, jos menisit tapaamaan miestä tai naista, olisiko sinusta oikein että siellä onkin sitten tuollainen feikki tarholla? Itse ainakin olisin pettynyt ja vihainenkin, että minua on huijattu.

Kommentit (235)

Vierailija
1/235 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sanoisin ihan suoraan.

Vierailija
2/235 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan vaivaantunut, sillä todennäköisesti en tuntisi vetoa kyseiseen ihmiseen. Mielestäni olisi reilua sanoa asiasta etukäteen. Ystävänä olisi ihan jees, mutta parisuhteessa ajattelen seksiä ja olen seksiasioissa aika vanhanaikainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/235 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on väärin että tommosiin ohjelmiin otetaan transeja, kun ei kukaan mene sinne varmaan sellaista hakemaan.

Niille voisi tehdä ihan omat ohjhelmansa.

Vierailija
4/235 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella pettynyt ja tuntisin oloni huijatuksi. Olen hetero, en mikään panseksuaali. Luulisi, että näihin ohjelmiin osallistujat täyttävät jonkin lomakkeen, missä ilmoittavat suuntautuneisuutensa.

Vierailija
5/235 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on väärin että tommosiin ohjelmiin otetaan transeja, kun ei kukaan mene sinne varmaan sellaista hakemaan.

Transnaiselle/miehelle morsian

Vierailija
6/235 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistujilta pitäisi yksityisesti kysyä, onko trans ok, onko homo ok, jne. Todella epäeettistä laittaa ihmiset tuollaiseen tilanteeseen asiassa, jossa ei pysty joustamaan. Jos etupyypyy kiinnostaa enemmän kuin takapyypyy niin ei sille minkään voi eikä tarvitsekaan voida edes minkään aatteen tai viihteen vuoksi.

Vierailija
7/235 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministien mukaan keholla ei ole sukupuolta. Naisella voi olla ladypenis ja tyttödikki, mies voi menstruoida ja synnyttää. Feministeille naiseus on tunne, identiteetti ja performanssi. Identifioitumalla naiseksi penis muuttuu naisen sukupuolielimeksi.

Lesboja syytetään transfobiasta, jos he kieltäytyvät heteroseksistä mieslesbon, siis transbianin, ladypeniksen kanssa. Lesbojen pitäisi kuulemma irrottautua genitaalifetisismistä ja avata ajatteluaan (=eheytyä) tyttödikin suhteen. Kyllä heteromieskin tottuu ladypenikseen pienen alkukakistelun jälkeen.

Vierailija
8/235 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se nuori miesparka ihastui siihen transnaiseen. Vaikka selvästi pelkäsi sitä, aina vaistomaisesti väistyi aina kun tämä tuli lähelle tai huitoi.

Ilmeisesti oli sitten homo, koska kyllähän tosta näki ettei ole nainen.

Ohjelman lopussa luki että tämä "Khloe" on siirtynyt tanssijaksi Dubaihin, ja liekkiä pidetään yllä videopuheluiden välityksellä.

Vierailija
9/235 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministien mukaan keholla ei ole sukupuolta. Naisella voi olla ladypenis ja tyttödikki, mies voi menstruoida ja synnyttää. Feministeille naiseus on tunne, identiteetti ja performanssi. Identifioitumalla naiseksi penis muuttuu naisen sukupuolielimeksi.

Lesboja syytetään transfobiasta, jos he kieltäytyvät heteroseksistä mieslesbon, siis transbianin, ladypeniksen kanssa. Lesbojen pitäisi kuulemma irrottautua genitaalifetisismistä ja avata ajatteluaan (=eheytyä) tyttödikin suhteen. Kyllä heteromieskin tottuu ladypenikseen pienen alkukakistelun jälkeen.

Identifioidun feministiksi enkä kyllä tunnista nuista väitteistäsi itseäni ollenkaan. Olen myös viherhippivassari ja silti olen sitä mieltä, että biologista sukupuolta ei voi vaihtaa ja tuollaisista asioista ei saa valehdella (kertomatta jättäminen on valehtelua tässä tapauksessa).

Vierailija
10/235 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transnaiselle/miehelle morsian

No niin juuri. Feikkielimisille, jotkla eivät voi saada lapsia, oma ohjelma. Moni haluaa kumppanin perheen perustamista varten, ei siksi että voisi pällistellä jotain kirurgisesti rakennettua leikkisukupuolielintä.

Vierailija
11/235 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin. Ihan yksiselitteisesti väärin.

Vierailija
12/235 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kutsuisi tätä modernia lgbt-sekoilua feminismiksi, sillä ei ole sen kanssa mitään tekemistä, päinvastoin. Nämä ihmisethän vihaavat naisia.

Vierailija
13/235 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Identifioidun feministiksi enkä kyllä tunnista nuista väitteistäsi itseäni ollenkaan. Olen myös viherhippivassari ja silti olen sitä mieltä, että biologista sukupuolta ei voi vaihtaa ja tuollaisista asioista ei saa valehdella (kertomatta jättäminen on valehtelua tässä tapauksessa).

Kyllä nämä on nimenomaan vahvasti osa nykyfeminismiä ja vasemmistoliberalismia, vaikka poikkeuksia toki on. Mutta ihan turha väittää etteikö muka tuota translobbausta esiintyisi noissa piireissä paljon. Se on yksi syy, miks mua ei noissa piireissä siedetä.

Vierailija
14/235 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistujilta pitäisi yksityisesti kysyä, onko trans ok, onko homo ok, jne. Todella epäeettistä laittaa ihmiset tuollaiseen tilanteeseen asiassa, jossa ei pysty joustamaan. Jos etupyypyy kiinnostaa enemmän kuin takapyypyy niin ei sille minkään voi eikä tarvitsekaan voida edes minkään aatteen tai viihteen vuoksi.

Näin. Biseksuaaleja on, panseksuaaleja on, ja jotkut oikeasti näkevät transihmiset "oikeina" naisina ja miehinä. Ja se on ihan ok, kunhan pelin henki on selvä.

Ei ole kenellekään osanottajalle reilua, että tuolla asialla yllätetään.

Vierailija
15/235 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen heteronainen ja olkoon sitten kapeakatseista ja suvaitsematonta, mutta kyllä se nyt vain olisi ylitsepääsemätön ongelma, että "miehellä" olisi peniksen sijaan vagina. Ei pelkkä mentaliteetti, hormonien nappailu ja kirurgia tee oikeaksi mieheksi. Sellaiseksi synnytään.

Vierailija
16/235 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kutsuisi tätä modernia lgbt-sekoilua feminismiksi, sillä ei ole sen kanssa mitään tekemistä, päinvastoin. Nämä ihmisethän vihaavat naisia.

Näinhän sen pitäisi olla, mutta nykyyän se on ympätty osaksi feminismiä. Tästä onkin erotettu niin sanotut radfemit, jotka kritisoivat gender-ideologiaa. Intersektionaalinen feminismi taas tätä transasiaa lobbaa.

Vierailija
17/235 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta jos ei oltu informoitu etukäteen, aivan mielipuolista. Tätä on tulevaisuus, sitä te halusitte.

Vierailija
18/235 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transihmiset kertovat asian aina ennen treffeille menoa, koska ymmärtävät asian olevan osalle suuri pettymys. Toisaalta itse en tietenkään kertonut taustastani työpaikallani, koska haluan elää tavallista elämää rauhassa, ja työkaverini ihastui minuun. Kun kerroin asiasta ennen treffejä se olikin lopulta ok, koska oli jo valmiiksi ihastunut ja huomannut, että "sellainen" ei olekaan mikään friikki.

Transihmisille muuten riittäisi ottajia todella paljonkin, eri asia sitten haluaako transihminen kumppanin, joka erityisesti haluaa toisen olevan trans.

Vierailija
19/235 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteissähän ollaan lisäksi menty siihen, että jos tuosta olisi jotain valittanut niin olisi joutunut suoraan tutkintaan viharikoksesta. Niin syvälle mädätetty kansakunta on brittilä nykyään. Tällä kertaa kommarit saivat voittonsa.

Vierailija
20/235 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin väärin. En minä ole tippaakaan kiinnostunut transmiekkosista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä