Ketä oli tänään itsenäisyys päivä lounaalla ABC:llä?
Me oltiin ja ihanaa oli. vähän vain harmitti, et kun kerrankin olin saanut miehen pukeutumaan pukuun, niin osa oli ihan normi vaatteissa siellä. :(
Mut muuten kyl hyvä ruuat ja juhla tunnelma. :)
Kommentit (34)
Me olimme kanssa perheemme ja ruoka oli tosi hyvää. Harmittaa vaan kun unohdin ottaa Bonus kortin mukaan ja jäi bonukset saamatta. Eivät suostuneet lisäämään niitä jälkeenpäin vaikka mieheni veli toi kortin meille sinne.
Yhdys sana virheet...
Mä kävin abc:lta ostamassa paketin kahvia kun eilen unohdin, ja voin sanoa että toi abc oli ainakin tupaten täynnä.
Olipa ikävä, et saitte noin huonoa palvelua. Mulla olis kyl menny itsenäisyyspäivä pilalle, jos bonukset olisi menetetty. Meilkin kuitenkin yhteensä 27 euroa ostokset koko porukalta, joten varmaan ainakin 50 senttiä ois saatu bonusta.... Pidän kyl ite bonus kortin aina mukana ja käyn vain paikois, jotka kerryttävät bonusta.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 17:45"]
Me olimme kanssa perheemme ja ruoka oli tosi hyvää. Harmittaa vaan kun unohdin ottaa Bonus kortin mukaan ja jäi bonukset saamatta. Eivät suostuneet lisäämään niitä jälkeenpäin vaikka mieheni veli toi kortin meille sinne.
[/quote]
Unkassa hyvät sapuskat, aina.
Ja komeat kokit :)
Unkassa hyvät sapuskat, aina.
Ja komeat kokit :)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 17:37"]
Me oltiin ja ihanaa oli. vähän vain harmitti, et kun kerrankin olin saanut miehen pukeutumaan pukuun, niin osa oli ihan normi vaatteissa siellä. :(
[/quote]
Mitä söitte?
Meillä ukko laittoi juhla-aterian, tosin kävi röökiä lisää absilta ja täynnä oli ollut.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 17:37"]
[/quote]
Itsenäisyyspäivän lounas ABC:llä? Siis jossain huoltoasemalla niille luusereille joilla ei ole varaa mennä oikeaan ravintolaan? Köyhää, junttia vai köyhää ja junttia?
Maistuvaa ja monipuolista jouluruokaa oli tarjolla.
Tiedoksenne, ABC ei ole mikään huoltoasema. Itsenäisyyspäivän lounas ABC:llä on ihan yhtä hyvä valinta kuin missä tahansa ruokapaikassa. Ruoka on hyvää ja henkilökunta asiantuntevaa.
Parempaa ruokaa sieltä saa kuin monesta "oikeasta" ravintolasta.
No Pera ainakin oli. Ainakin sanoi menevänsä ja Peran sanaan voi todellakin luottaa.