Ketä oli tänään itsenäisyys päivä lounaalla ABC:llä?
Me oltiin ja ihanaa oli. vähän vain harmitti, et kun kerrankin olin saanut miehen pukeutumaan pukuun, niin osa oli ihan normi vaatteissa siellä. :(
Mut muuten kyl hyvä ruuat ja juhla tunnelma. :)
Kommentit (34)
Käytiin, mutta nyt syötiin vain hampurilais ateriat. Jouluna sitten otetaan lehti pihvit. Ei sillä ettei haluttais kunnioittaa itsenäisyys päivää ja sota veteraaneja, mutta kyllä joulu on aina joulu.
Me käytiin hakemassa pitsat lähihuoltoaseman kotipitsasta. Ja tämä on aivan tosi juttu :D
Millä tavalla itsenäisyyspäivää pitäisi edes viettää? Ei tähän päivään liity mitään perinteitä.
En kyllä menisi huoltoasemalle syömään jotain tusina teollisuusruokaa ja katselemaan sitä sähellystä ja ruuhkaa, kun puolet suomalaista on unohtanut käydä kaupassa ja pelkää ruuan loppuvan maailmasta. Tunnelmallista?
ABC:n kokit ei ole oikeastaan kokkeja vaan lämmittäjiä. Ei siellä mikään ruoka ole itsetehtyä, mutta tuskinpa kukaan niin odottaakaan. Mikäli ei odota ihmeellistä niin ei tasan pety ABC:llä. Pari kertaa kokeiltu ja siihen sai jäädä.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 18:27"]Köyhää, junttia vai köyhää ja junttia?
[/quote]
Äläs nyt. Tosi köyhillä ei ole edes autoa, jolla sinne ABC:lla ajaisi.
Meiltä unohtui eilen ostaa pari juttua ja jouduimme käymään abc:n marketissa. Jösses mikä ruokajono siellä oli. Kyllä siellä todellakin käy porukkaa itsenäisyyspäivälounaalla! :D
Aika monessa kylässä ABC on parhaita paikkoja syödä. Lisäksi on ehkä joku kälyinen hotelli tai lounasruokaloita, jotka ovat kiinni pyhänä.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 22:41"]
Oli muuten huomenna hyvä ruoka.
[/quote] Mitähän mä yritin tähän kirjoittaa? Huomenna? Just...
Me käydään usein eikä hävetä yhtään sanoa sitä ääneen.
Siis että joku menee ABC asemalle syömään Itsenäisyyspäivänä? just joooooo
No me käytiin tänään syömässä koko perhe Mäkkärissä. Itsenäisyyttä juhlistimme, olimme pukeutuneet parhaimpiimme, mm. minulla oli kansallispuku päällä.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 23:26"]
Siis että joku menee ABC asemalle syömään Itsenäisyyspäivänä? just joooooo
[/quote]
Ootko ikinä käynyt Apsilla? Siellä on todella laadukas ja hyvä nouto pöytä ja alá carte - annokset todella loistavia. Mukava ja tunnelmallinen paikka ja hyvän tuulinen ja asian tunteva henkilö kunta. Tykätään koko perhe.
Yhdyssana on vaikea juttu. Polku pyörä vai polkupyörä. Ilta päivä vai iltapäivä.
Absilla pahat ruuat.
Tebskoilla paremmat.
Mutta abc:llä hyvät, siistit vessat.
n.12. kerro luusereille hyvä ruokaravintola. Missä itse käyt ja onko ruoka hyvää?
mä en kehtais ääneen sanoa, jos olis käyny abc:llä syömässä
mistä me av-väki voitas tietää ketä tai keitä siellä on ollut?
Täh? Oletteko tosissanne? En mistään hinnasta tunkisi abc:lle syömään jotain tusina teollisuusmömmöä ja katselemaan samalla kun puolet suomalaisista on unohtanut käydä kaupassa ja pelkää ruuan loppuvan maailmasta yhdessä päivässä.