Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"En ehtinyt vastaamaan puheluihis, kun oli siivous/ elokuva Netflixistä/ tms. meneillään... "

Vierailija
28.09.2020 |

Mitä mieltä?

Itseäni ihmetyttää, ettei muka voi pistää leffaa hetkeksi tauolle tai lopettaa siivousta siksi aikaa, kun näkee että ystävä soittaa!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että rytmitän arkeni omiin enkä sinun tarpeisiin.

Vierailija
2/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan rupea kesken leffan vastailemaan puhelimeen. Siivotessa voin vastata jos on jokin tärkeä puhelu.

Jonninjoutavat puhelut voi hoitaa luppoaikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut pistävät puhelimen hiljaiseksi kun haluavat keskittyä rauhassa johonkin. Onko pakko olla aina tavoitettavissa?

Vierailija
4/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole ihan aina kaikkien käytettävissä. En varsinkaan kesken elokuvan katsomisen.

Vierailija
5/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katson elokuvaa yksin tai puuhaan muuten yksin jotain, voin vastata puheluun, jonka ennalta tiedän jutustelupuheluksi. Mutta jos olen seurassa, en keskeytä muiltakin sitä leffaa sen takia, että Minna tahtoo kertoa uudesta käsilaukustaan. 

Vierailija
6/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne tietää, että siitä puhelusta ei tule loppua? Kuka nyt muutenkaan kesken elokuvan puheluihin vastailee?

Vierailija
7/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jotkut pistävät puhelimen hiljaiseksi kun haluavat keskittyä rauhassa johonkin. Onko pakko olla aina tavoitettavissa?

Itselläni on aina puhelin äänettömällä, kun halua sitä omaa aikaa.

Vierailija
8/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katson elokuvaa yksin tai puuhaan muuten yksin jotain, voin vastata puheluun, jonka ennalta tiedän jutustelupuheluksi. Mutta jos olen seurassa, en keskeytä muiltakin sitä leffaa sen takia, että Minna tahtoo kertoa uudesta käsilaukustaan. 

Mutta en kyllä toisaalta sitten kerro sille ystävälle, miksi en vastannut hänen puheluunsa, ei sitä tarvitse hieroa toisen  naamaan, että elokuva meni edelle.

Vierailija
9/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta en kyllä toisaalta sitten kerro sille ystävälle, miksi en vastannut hänen puheluunsa, ei sitä tarvitse hieroa toisen  naamaan, että elokuva meni edelle.

Omat ystäväni ei pitäisi tuota lainkaan huonoa syynä. He kaikki kyllä tietävät, että lapsiperhe arjessa esim. leffan katsomiselle rauhassa on harvoin aikaa.

Vierailija
10/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että tuossa ihan tarkoituksella kerrotaan, että maalin kuivumisen katseleminenkin on kiinnostavampaa, kuin puhua sun kanssa.

Vierailija
11/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pistimme puhelimet äänettömälle ja oven lukkoon, kun otimme aamupäiväpanot.

Vierailija
12/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat ystäväni ei pitäisi tuota lainkaan huonoa syynä. He kaikki kyllä tietävät, että lapsiperhe arjessa esim. leffan katsomiselle rauhassa on harvoin aikaa.

Aivan, mutta nähtävästi on niitä, jotka pahastuvat sekä siitä, ettei heille vastata että siitä syystä, miksei vastata. 

Vierailija
13/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ettei puheluuni aina heti vastata, tämä on ok.

Sen sijaan kun puheluuni ei vuoden aikana vastata kertaakaan, niin kyllä ymmärrän pointin. Ja tätä teki niin sisarukset kuin oletetut ystävät.

Loukkaannuin ja otin onkeeni. En ollutkaan heille niin läheinen kuin kuvittelin ja toisekseen mikä pahinta, he pitivät yhteydenpitoani pelkkänä lörpöttelynä millä ei ole mitään merkitystä.

Sattuuhan se. Välittämistä ei voi pakottaa.

Vierailija
14/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta juu, eräät tykkäävät keskittyä leffaan häiritsemättä ja siivouskin mielellään hoidetaan keskeytyksettä.

Vierailija
15/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ollut tärkeääkin asiaa?

Vierailija
16/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffan ajaksi puhelin tottakai äänettömälle. Jos puheluihin ei vastata, voi harkita siirtyä viestiin "milloin sopisi soittaa?"

Vierailija
17/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän usein vastaamatta, kun en jaksa kuunnella jorinoita. Mä tosin aina sanon etten kuullut puhelinta ja en huomannut että joku yritti soittaa.

Vierailija
18/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta juu, eräät tykkäävät keskittyä leffaan häiritsemättä ja siivouskin mielellään hoidetaan keskeytyksettä.

Mä olen huono aloittamaan sen siivouksen ja en todellakaan keskeytä sitä kun pääsen vauhtiin :D Muuten se taas jää.

Vierailija
19/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi stressaavaa olettaa että toinen on aina saavutettavissa. Minä toivon että ystävä EI vastaa jos hetki on huono. En halua mitään kohteliaisuuspuheluita, joissa toinen on vaivaantunut ja vastahakoinen koska minun mieleni saattaisi pahoittaa. En uskaltaisi enää soittaa kenellekään, etten vahingossa tunkeile

Vierailija
20/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa, jos jollain on muuta tekemistä eivätkä he vastaa.

Minä en pidä ihmisistä, jotka katkaisevat puhelun, kun soitan. Puhelimen saa äänettömälle.

Kyse on joko lapsettomista ihmisistä tai aikuisten lasten vanhemmista, joilla on muuta menoa siiihe aikaan. Soitan vain vapaa-ajalla. 

Fiksuimmat heistä lähettävät viestin tai soittavat myöhemmin takaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan