Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäätin sitten kiinni tänään.

Vierailija
05.12.2013 |

Mulla ja on ollut suhde parisen kuukautta; mies on viisikymppinen, hyvin toimeentuleva johtaja. Ollaan tavattu useimmiten päivisin, kun molemmilla sellainen työ, et voi olla pois joskus tunnin-pari kesken päivän. Ollaan tavattu naapurikaupungin (sinne on vain 30 km matkaa) motellissa, varattu huone yöksi, vaikka oltu siellä vaan hetken. Pari kertaa ollaan oltu koko yö.

Siis että olen nauttinut, aika on ollut ihanaa vaikka molemmat ollaan naimisissa.
No. Tänään jäätiin siis kiinni.

Miehen vaimo oli odottamassa motellin aulassa kun tultiin huoneesta.

Siellä hän istui tuolilla, sellainen 50-kymppinen muija. Minä itse olen 28v, ja hyvännäköinen. No, se muija nousi tuolista ja käveli meitä vastaan ja sanoi: Halusin vaan nähdä minkä näköinen nainen se on, joka vie lapsiltani isän.

Ja sitten se lähti. Minua alkoi naurattaa mutta mies alkoi melkein vääntää itkua ja juoksi vaimonsa perään. Sinne ne jäi sen vaimon auton viereen kun ajoin pois.

Taitaa olla suhde ohi. Jessus! Mikä kokemus. Pikkasen nyt jännittää, saako mun mies tietää. Mut en aio murehtia sitä ennen kuin se tapahtuu. Jos saa tietää, katsotaan sitten.

Mut jotenkin mua surettaa että tää suhde loppui. Tai ainakin arvelisin, että se on ohitse. Mies oli nimittäin upea rakastaja, paras mikä mulla on koskaan ollut.

Ajattelin vaan kertoa teille mammoille tällaisesta tosielämän draamasta.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hutsuja riittää.. Luojan kiitos kaikki naiset eivät ole kaltaisiasi.

Vierailija
42/56 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun jäitte kiinni. Mä inhoan tollaisia kaksinaamaisia valehtelevia, itsekkäitä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mut ärsyttää noi kommentit, siitä että viisikymppisellä pitäisi olla jo aikuiset lapset! Ensinnäkin, aikuisiakin lapsia isän petollisuus äitiä kohtaan varmasti satuttaisi. ( Aattelepa omalle kohalles.) Toisekseen, oma mieheni on 49 vuotta, ja meillä on 4-vuotias lapsi. 

Vierailija
44/56 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli samalla tavalla viiskymppinen, kun siinä eilisessä ketjussa, nainen olikin vasta 44v.

Vierailija
45/56 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 08:53"]

Provohan tämä on, mut ärsyttää noi kommentit, siitä että viisikymppisellä pitäisi olla jo aikuiset lapset! Ensinnäkin, aikuisiakin lapsia isän petollisuus äitiä kohtaan varmasti satuttaisi. ( Aattelepa omalle kohalles.) Toisekseen, oma mieheni on 49 vuotta, ja meillä on 4-vuotias lapsi. 

[/quote]

Ja mun mies on 47, ja hänellä on vauvakuume. :)

Vierailija
46/56 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni juttu joka täällä haukutaan provoksi, on esim. mulle tapahtunu aivan oikeessa elämässä. Tämäkin tarina siis voi hyvinkin olla totta. Ja miks ei voisi 50 vuotiaalla miehellä olla pieniä lapsia? Mieheni oli 50 v kun nuorimmaisemme syntyi ja minä olin 40 v. Vanhimmat lapset jo elää omillaan eli on myös yli 20 vuotiaita "lapsia". Mutta sen sanon, että kaikki on mahdollista.. Siis ihan kaikki mikä kuulostaa uskomattomalle ;)

Vierailija
47/56 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan kun uudesta Jo Nesbon kirjasta :)

Vierailija
48/56 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 17:54"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:42"]

Eiks tuon ikäisillä ole jo aikuiset lapset?

[/quote]

Ei kaikilla ole. Kun minun mieheni on 50-vuotias, tyttäremme on yhdeksän. Olen itse miestäni kahdeksan vuotta nuorempi. Tiedän paljon muitakin miehiä, jotka ovat lisääntyneet vasta vähän yli nelikymppisinä. Ihan normaalia.

[/quote]

Se vaimo oli viisikymppinen, tuskin niillä kovin monta alakouluikäistä on

[/quote]

Ap:n mukaan vaimo oli "sellainen viisikymppinen kurppa". Kuvauksen perusteella on hyvin voinut arvioida vaimon iän yläkanttiin. Toisaalta, kyllä monet naisetkin lisääntyvät nelikymppisinä. Ja kai yläkouluikäiseltäkin voi vielä viedä isän?

Vierailija
49/56 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että 50-kymppinen muija. 

Ihan varmasti on sullekin viimeksi kymppiluokalla kerrottu, että 5-kymppinen on eri asia kuin 50-kymppinen. 

Vierailija
50/56 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 5-kymppinen mies on upea rakastaja, hyvin toimeentuleva johtaja, mutta samanikäinen nainen on muija ja kurppa? Onko niin, että toinen nainen on aina vetävä, alle 3-kymppinen pakkaus ja miehen vaimo ruma, elähtänyt rouva? Miksi sen miehen vaimo ei koskaan ole vetävä ja hyvin säilynyt (vaikka olisikin jo 5-kymppinen).

Terveisin eräs viittäkymppiä lähenevä rouva, jonka miehen pelkona on, että nuoret miehet piirittää.

Vierailija
51/56 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran oli munki pakko tulla huutamaan että PORVOOSTA PÄIVÄÄ.

Vierailija
52/56 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskon mies oli 56-vuotias esikoisensa syntyessä.

Vierailija
53/56 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hotellin respassa töissä ja kyllä tämä oli ihan arkipäivää. Tosin siitä on jo 15 vuotta aikaa. Tuttujakin näin, mutta en koskaan kertonut (vaitiolovelvollisuus). Joskus oli säikähtäneitä ilmeitä, kun huomasivat, että tuttu tyttö respassa. Lähinnä säälin näitä ihmisiä, jotka tekevät näin. Se oli tunne silloin ja edelleenkin ajattelen näin. Ihmiset, jotka eivät löydä onnea ja tasapainoa itsestään, hakevat sitä tällaisista kokemuksista. Valitettavasti sitä ei kuitenkaan noin tekemällä löydy. Ei tunnu hyvältä pettää ihmisiä ympärillään ja samalla itseään.

Vierailija
54/56 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 09:23"]

Vai että 50-kymppinen muija. 

Ihan varmasti on sullekin viimeksi kymppiluokalla kerrottu, että 5-kymppinen on eri asia kuin 50-kymppinen. 

[/quote]

:DD juuri näin! Turha vedota typoihin, koska tekstinsä voi lukea läpi ja korjata myös 28-vuotias - vai pitäisikö sanoa "30-kymppinen"?

Sekin on kiinnostavaa että 5-kymppinen mies on ihan divine, mutta hänen samanikäinen vaimonsa on "muija". Miksiköhän ap vihaa omaa sukupuoltaan?  

Lapset ovat kyllä vanhempiensa lapsia aina, eli "viedä isä lapsilta" pätee vaikka lapset olisivat minkäikäisiä. 

Se minua vielä kiinnostaa että kumpi maksoi motellit, vai maksettiinko puoliksi? Vai maksoiko mies kaiken, niin kuin eläisimme vielä viime vuosisadalla? 

Vierailija
55/56 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuon vaimon lausahdusta. Eihän kukaan ole viemässä lapsilta isää. Isä on ja pysyy, jos vaan niin haluaa. Pikemminkin rakastaja vie vaimolta miehen, ei lapsilta isää.

Vierailija
56/56 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 09:46"]

Mun siskon mies oli 56-vuotias esikoisensa syntyessä.

[/quote]

Ja se sisko oli varmaan myös 50v, kun vauva syntyi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi