Jäätin sitten kiinni tänään.
Mulla ja on ollut suhde parisen kuukautta; mies on viisikymppinen, hyvin toimeentuleva johtaja. Ollaan tavattu useimmiten päivisin, kun molemmilla sellainen työ, et voi olla pois joskus tunnin-pari kesken päivän. Ollaan tavattu naapurikaupungin (sinne on vain 30 km matkaa) motellissa, varattu huone yöksi, vaikka oltu siellä vaan hetken. Pari kertaa ollaan oltu koko yö.
Siis että olen nauttinut, aika on ollut ihanaa vaikka molemmat ollaan naimisissa.
No. Tänään jäätiin siis kiinni.
Miehen vaimo oli odottamassa motellin aulassa kun tultiin huoneesta.
Siellä hän istui tuolilla, sellainen 50-kymppinen muija. Minä itse olen 28v, ja hyvännäköinen. No, se muija nousi tuolista ja käveli meitä vastaan ja sanoi: Halusin vaan nähdä minkä näköinen nainen se on, joka vie lapsiltani isän.
Ja sitten se lähti. Minua alkoi naurattaa mutta mies alkoi melkein vääntää itkua ja juoksi vaimonsa perään. Sinne ne jäi sen vaimon auton viereen kun ajoin pois.
Taitaa olla suhde ohi. Jessus! Mikä kokemus. Pikkasen nyt jännittää, saako mun mies tietää. Mut en aio murehtia sitä ennen kuin se tapahtuu. Jos saa tietää, katsotaan sitten.
Mut jotenkin mua surettaa että tää suhde loppui. Tai ainakin arvelisin, että se on ohitse. Mies oli nimittäin upea rakastaja, paras mikä mulla on koskaan ollut.
Ajattelin vaan kertoa teille mammoille tällaisesta tosielämän draamasta.
Kommentit (56)
Oletko ylpeä itsestäsi ja teoistasi?
Hyi saatana. Toivottavasti tajuat hävetä. Toivottavasti sulla ei ole lapsia. Säälittävä tapaus olet.
Mitä jos miehesi on löytänyt ihmisen, johon voi luottaa, jolla on arvoja, empatiakykyä ja tilannetajua? Mitä jos hän vaihtaa sinut laadukkaampaan (eikä edes kovasti tarvitse etsiä)? Mitä jos hän arvostaa kumppanuutta, rehellisyyttä, perhettä enemmän kuin timmiä peppuasi ja isoja tisujasi? Mitä jos hän valitsee laatunaisen kaltaisesi kuoren tilalle?
jotkut on sitten alottanut jo pyhätissuttelunsa, kun mielikuvitus lentää...
Kiitos! Osaa taas arvostaa omaa eläämääni. Kiitos myös vanhemmilleni, jotka kasvattivat minut arvostamaan itseäni.
Miksi alle kolmekymppinen nainen ottaa rakastajakseen jonkun papparaisen? hyi yök!!! Saakohan se enää pystyynkään?
Et taida olla kovin vetävä pakkaus, jos noin epätoivoiseen suhteeseen lähdet.
Eiks tuon ikäisillä ole jo aikuiset lapset?
Hyi, hitto. Montako sillä äijällä oikein on meitä ollut. Olet jo kolmas ketä jää rysänpäältä kiinni samassa motelllista. Taitaa rouvalla olla sopimus motellin pitäjän kanssa, että ilmoittavat milloin on taas uusi kierroksessa.
"vieny lapsilta isän" eikö tuon ikäsen miehen lapset ole jo 20-30 vuotiaita?
draamaa ja moraalin puutetta. Kannattaa vaan jatkaa seuraavaan seikkailuun niin pysyy elämä kiinnostavana.
Hio ap vielä vähän kirjallisia kykyjäsi....
Jahas , joko päivän provo tai sitten toooosi tylsä mielikuvitus.
Jahas , joko päivän provo tai sitten toooosi tylsä mielikuvitus.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:42"]
Eiks tuon ikäisillä ole jo aikuiset lapset?
[/quote]
Minun viisikymppisellä rakastajalla on 6-vuotias lapsi. Vaimo on miestään 10-vuotta nuorempi, mutta näyttää huomattavasti vanhemmalta.
Mut porvoossa 5 kymppisellä naisella on vielä imetysiässä oleva...
Mun työkaverille kävi ihan samalla tavalla. Asutaan Helsingissä kaikki, työpaikka Helsingissä, kävivät naimassa naapurikylässä. Ihan muuten hyvä, mutta hotellissa oleva ravintolapuolen työntekijän äiti on ollut meillä vuosia sitten töissä ja tämä työntekijä oli nähnyt tämän pariskunnan yhdessä henkilökunnan juhlissa, myös vuosia sitten.
Rohkaisi mielensä ja otti muhun yhteyttä. Minä sitten tein oman ratkaisuni ja kerroin työkaverille. Yllätyksekseni ei työkaveri ollut kovin yllättynyt, oli itsekin ajatellut jotain on varmaan vialla.
Tämä ravintolapuolen työkaveri sitten oli sopinut respan kanssa että ilmoittaa kun mies taas tulee ja sitten sieltä soitettiin mulle ja me mentiin yhdessä hotelliin.
Vaimo jäi neuvontaan odottelemaan ja odotti aulassa kunnes pariskunta tuli yhdessä samassa hississä pois.
Ikävä kyllä kummatkin naiset hylkäsivät miehen. Nuorelle rakastajalle tämä oli pelkkä seikkailu, tykkäs kun sai kivoja lahjoja ja palvontaa. Työkaverini heitti miehen samana päivänä pellolle ja lapset eivät ole olleet juuri missään tekemisissä isänsä kanssa ja tästä on aikaa jo pari vuotta.
Ja kyllä, näin ei saisi tehdä, hotelli ei saa antaa tietoja eteenpäin, mutta mies oli niin tyhmä ettei tajunnut miten ketju sai alkunsa.
Ei kukaan porvoon ulkopuolella varanna työpaikkaansa juoruilemalla työpaikan asioista. Hotelli ja ravintola henkilökunnalla on vaitiolo velvollisuus.
Voi että näiden turhautuneiden mammojen satuiluja ja haavejuttuja täällä! :D
Käyttäisitte senkin ajan lastenne kanssa olemiseen ja heidän opettamiseen, ja kasvatukseen yleensä!
Uskokoon ken tahtoo, mutta toisena naisena sanon vaan että näissä tilanteissa kaikki on mahdollista. Ei ne vaimot niin tyhmiä ole, mitä me toiset naiset luullaan.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 15:09"]
Voi että näiden turhautuneiden mammojen satuiluja ja haavejuttuja täällä! :D
Käyttäisitte senkin ajan lastenne kanssa olemiseen ja heidän opettamiseen, ja kasvatukseen yleensä!
[/quote]
Perustele?! Mikä tuossa tilanteessa tekee epäuskottavan?!
Kirjoituksestasi päätellen seksuaalinen kokemus ei ollut häävi?