Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäätin sitten kiinni tänään.

Vierailija
05.12.2013 |

Mulla ja on ollut suhde parisen kuukautta; mies on viisikymppinen, hyvin toimeentuleva johtaja. Ollaan tavattu useimmiten päivisin, kun molemmilla sellainen työ, et voi olla pois joskus tunnin-pari kesken päivän. Ollaan tavattu naapurikaupungin (sinne on vain 30 km matkaa) motellissa, varattu huone yöksi, vaikka oltu siellä vaan hetken. Pari kertaa ollaan oltu koko yö.

Siis että olen nauttinut, aika on ollut ihanaa vaikka molemmat ollaan naimisissa.
No. Tänään jäätiin siis kiinni.

Miehen vaimo oli odottamassa motellin aulassa kun tultiin huoneesta.

Siellä hän istui tuolilla, sellainen 50-kymppinen muija. Minä itse olen 28v, ja hyvännäköinen. No, se muija nousi tuolista ja käveli meitä vastaan ja sanoi: Halusin vaan nähdä minkä näköinen nainen se on, joka vie lapsiltani isän.

Ja sitten se lähti. Minua alkoi naurattaa mutta mies alkoi melkein vääntää itkua ja juoksi vaimonsa perään. Sinne ne jäi sen vaimon auton viereen kun ajoin pois.

Taitaa olla suhde ohi. Jessus! Mikä kokemus. Pikkasen nyt jännittää, saako mun mies tietää. Mut en aio murehtia sitä ennen kuin se tapahtuu. Jos saa tietää, katsotaan sitten.

Mut jotenkin mua surettaa että tää suhde loppui. Tai ainakin arvelisin, että se on ohitse. Mies oli nimittäin upea rakastaja, paras mikä mulla on koskaan ollut.

Ajattelin vaan kertoa teille mammoille tällaisesta tosielämän draamasta.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei provojen huutelijat, se että teille ei voisi käydä näin, ei tarkoita, ettei jollekin voisi. Toki voi olla provo, mutta ei välttämättä ole, täällä av:lla ei voi koskaan tietää. 

Tsemppiä ap:lle! Väärin teit, mutta itse kannat siitä vastuun, turha meidän on täältä puskista huudella.

Vierailija
22/56 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ se että sama juttu on monella palstalla, ehkä......? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:50"]

Jahas , joko päivän provo tai sitten toooosi tylsä mielikuvitus.

[/quote]

Siis joko hyvä provo tai huono provo, niinkö?

Vierailija
24/56 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 15:18"]

^ se että sama juttu on monella palstalla, ehkä......? :D

[/quote]

Se ei paljon vielä selitä epätodellisuutta. Ehkä ap. haluaa erinäkökulmia tilanteeseen provo huutelun lisäksi.

Vierailija
25/56 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo tilanne on epäuskottava. Tunti vapaata töistä ja sinä aikana ehditään ajaa 30 kilsaa naapurikaupunkiin, viettää laatuaikaa motellissa, peseytyä ja laittautua taas työkuntoon ja ajaa 30 kilsaa takaisin työpaikalle. Ei ihan onnistu. Eikä kukaan 50-kymppinen (!) istu missään auloissa odottelemassa, ja lausu teatraalisesti tuollaisia sanoja. Ihan hömppää, ja huonosti kirjoitettu kaiken lisäksi.

Vierailija
26/56 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta! Voiks olla totta? Ei oo olemassakaan! Voi olla!

Ihmeellistä on elämä. Mutta jännä, kun itse olen joskus epäskarpissa elämätilanteessani ryssinyt ja nussinut varatun miehen kanssa (kerran), ja jäänyt kiinni, niin oli se sen sortin kriisi itsellenikin (tajuta mitä olen aiheuttanut, minkälainen nainen oikein olen?), että podin sitä hissukseni häpeillen pitkään.

Vierailija
27/56 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:32"]

Niin Porvoosta, niin Porvoosta!

[/quote]

Niin, tuo oman ulkonäön selostaminen ja nauraminen ym paljasti. Se vaan lipsahtaa överiksi näillä porvoolaisilla aina.

Vierailija
28/56 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisit! Kuinka voit tehdä noin toiselle ihmisille! Jos maailma olisi parempi, sinunlaisia ihmisiä ei olisi. Pettäminen on aina väärin! jos on ongelmia nii sitte erotaan ja vast sitten lähdetään panemaan muita!

Vierailija
29/56 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 15:08"]Ei kukaan porvoon ulkopuolella varanna työpaikkaansa juoruilemalla työpaikan asioista. Hotelli ja ravintola henkilökunnalla on vaitiolo velvollisuus.

[/quote]

Höpö höpö. Mistä luulet että valtaosa tarinoista tulee seiskaan ?

Mä olen itse narauttanut julkkiksia, lisäansio on aina kelvannut.

Vierailija
30/56 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tätä tarinaa olisi vielä voinut muokata...Pienellä muokkauksella olisi voinut mennä paremmin läpi...

Vierailija
31/56 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs ny: tää on se, joka aina aika ajoin avaa jonkin jutun, jonka kuvittelee saavan huomiota. Niin kun nytkin tämä tekaistu pettämistarina. Tämä kirjoittaja otsikoi provonsa  AINA mielikuvituksettomasti: otsikossa esiityy  AINA  sana 'sitten' ("Jäätiin sitten kiinni").

Suhtautukaa tähän satuilijaan asianmukaisen kriittisesti!

Vierailija
32/56 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motelli? Siis vieläkö niitä on olemassa?

Jos se mies olisi hyvin toimeentuleva, sillä olisi varaa hotellin sviittiinkin.

"Viet lapsilta isän" - joo, ne lapset on suunnilleen sun ikäisiä.

Vierailija
33/56 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 17:25"]

[/quote]Jos moni nainen tulee äidiksi lähemmäs nelikymppisenä ja yli, niin miks ei siis mieskin voisi tulla isäksi.vai onks ne kaikki myöhemmässä iässä äidiksi tulleet jotain puumia.

Vierailija
34/56 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tympiä tällaiset surkeat provot. Mitä on tapahtunut provojen tasolle?

Vierailija
35/56 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:43"]

"vieny lapsilta isän" eikö tuon ikäsen miehen lapset ole jo 20-30 vuotiaita?

draamaa ja moraalin puutetta. Kannattaa vaan jatkaa seuraavaan seikkailuun niin pysyy elämä kiinnostavana.

[/quote]

Mun lasten isän lapset eivät olleet edes syntyneet kun mieheni oli 50-vuotias. Tiedän, harvinaisempaa, mutta ei tavatonta, että mies saa lapsia esim. 45-vuotiaana.

Vierailija
36/56 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:42"]

Eiks tuon ikäisillä ole jo aikuiset lapset?

[/quote]

Ei kaikilla ole. Kun minun mieheni on 50-vuotias, tyttäremme on yhdeksän. Olen itse miestäni kahdeksan vuotta nuorempi. Tiedän paljon muitakin miehiä, jotka ovat lisääntyneet vasta vähän yli nelikymppisinä. Ihan normaalia.

Vierailija
37/56 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 17:54"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:42"]

Eiks tuon ikäisillä ole jo aikuiset lapset?

[/quote]

Ei kaikilla ole. Kun minun mieheni on 50-vuotias, tyttäremme on yhdeksän. Olen itse miestäni kahdeksan vuotta nuorempi. Tiedän paljon muitakin miehiä, jotka ovat lisääntyneet vasta vähän yli nelikymppisinä. Ihan normaalia.

[/quote]

Se vaimo oli viisikymppinen, tuskin niillä kovin monta alakouluikäistä on

Vierailija
38/56 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:43"]

"vieny lapsilta isän" eikö tuon ikäsen miehen lapset ole jo 20-30 vuotiaita?

draamaa ja moraalin puutetta. Kannattaa vaan jatkaa seuraavaan seikkailuun niin pysyy elämä kiinnostavana.

[/quote]

Mun lasten isän lapset eivät olleet edes syntyneet kun mieheni oli 50-vuotias. Tiedän, harvinaisempaa, mutta ei tavatonta, että mies saa lapsia esim. 45-vuotiaana.

[/quote]

Ihan yhtä tavallista, että myös nainen saa tuossa iässä lapsia, eikös se ollut joku vanha kurppa (ap:n mukaan), jolla siis varmaan on ikää 50v ja yksi lapsi kapaloissa, toinen juuri ja juuri oppinut kävelemään.

Vierailija
39/56 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 17:25"]

[/quote]Jos moni nainen tulee äidiksi lähemmäs nelikymppisenä ja yli, niin miks ei siis mieskin voisi tulla isäksi.vai onks ne kaikki myöhemmässä iässä äidiksi tulleet jotain puumia.

[/quote]

Miksi se äiti ei ottanut niitä taaperoita mukaansa? Ihan normijuttuhan tuo on, että viisikymppisellä naisella on pikkulapsia.

Vierailija
40/56 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 15:08"]

Ei kukaan porvoon ulkopuolella varanna työpaikkaansa juoruilemalla työpaikan asioista. Hotelli ja ravintola henkilökunnalla on vaitiolo velvollisuus.

[/quote]

No ei tunnu olevan ainakaan Oulun Scandicin henkilökunnalla, jotka menivät juoruilemaan erään tunnetun miehen tekemisistä, kertoivat minkä näköisen naisen kanssa mies oli siellä yönsä viettänyt... ja sikälihän tämä asia on arka että se nainen olen minä (sinkku, en pettäjä) enkä olisi halunnut että kukaan tuttuni osaa laskea 1+1... eli siis terveiset vain Oulun Scandicin vastaanottoon!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän