Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mieheni mielestä loinen :( Itkettää

Vierailija
29.11.2013 |

"Sulla ei ole selvästi mitään mielenkiintoa mennä töihin. Tekisit sitä vain rahan vuoksi. Tuollaiset ihmiset kyllä keksivät pian keinon lopettaa työnteon ja jäädä kotiin. Toiset vaan on loisia jotka etsivät jonkun lämpimän paikan, vaikka toisen palleista, ja jäävät siihen loppuiäkseen roikkumaan taakaksi."

Sanoin, että kyllä mä olen menossa töihin kun lapset ovat isompia. Sanoin, että tuntuu pahalta kun hän pitää minua loisena. Kasvatan kolmea yhteistä lastamme kotona ja olen mielestäni vielä hyvä ja sydämellinen äiti. En ole itkenyt aikoihin näin paljon. On tosi loukattu olo. Mies sanoi että ei hän minua suoraan loiseksi kutsunut. Täysin tunteettomasti, kovalla ja jäykällä äänellä. Minä itken tänään itseni uneen :(

Kommentit (220)

Vierailija
101/220 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 11:52"]

Minun ehdotukseni on että kun se kotiäitiys kerran on miehesi mielestä niin helppoa niin ottakoon suoraan vuoden vuorotteluvapaata ja sinä menet töihin. Hän hoitaa lapset sen vuoden ja jutellaan sen jälkeen uudestaan. 

[/quote]

Uskon, että moni mies tämän valitsisikin, mutta kun te jotkut naiset tienaatte niin perkeleen vähän ettei mies voi niin tehdä. Kotiäitiyttä yleensä suosii ne, jotka ei alunperinkään tienaa kuin ropoja. Mikäs siinä on elättinä ollessa kun ei palkasta muutenkaan jäis käteen paljon mitään.

[/quote]

Mikä estää miestä ottamasta rikasta naista? Ai, mutta kun naisen markkina-arvoon ei vaikuta koulutus tai asema työmarkkinoilla, mutta kumminkin pitäisi tienata paljon. Koittakaa nyt lassukat päättää, miten asian pitäisi olla.

Vierailija
102/220 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 11:59"]

Ei ennenkään mitään kotiäitejä ollut. Kotiäitiys on aika tuore ilmiö.

Ennen naiset synnittivät ja lähtivät töihin.

[/quote]

Se oli sitä aikaa, kun asuttiin koko suvun kanssa samassa talossa tai pihapiirissä. Äidin työ oli kävelymatkan päässä ja taloudessa oli muuhun työhön kelpaamattomia mummuja, jotka saattoivat ratokseen katsoa lasten perään. Se oli myös aikaa, jolloin lasten kuolleisuus oli suurempaa, kun kukaan ei 24/7 ehtinyt kuitenkaan katsoa perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/220 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 11:59"]

Ei ennenkään mitään kotiäitejä ollut. Kotiäitiys on aika tuore ilmiö.

Ennen naiset synnittivät ja lähtivät töihin.

[/quote

Jonkun ne pikkulapset on pitänyt kuitenkin kaikkina aikoina hoitaa ja hoitajalle on pitänyt maksaa palkkaa tai huolehtia elatuksesta. Oli se äiti, mummo, köyhä serkkutyttö tai päiväkodin työntekijä.

Vierailija
104/220 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 12:26"]

Minun ehdotukseni on että kun se kotiäitiys kerran on miehesi mielestä niin helppoa niin ottakoon suoraan vuoden vuorotteluvapaata ja sinä menet töihin. Hän hoitaa lapset sen vuoden ja jutellaan sen jälkeen uudestaan. 

[/quote]

Uskon, että moni mies tämän valitsisikin, mutta kun te jotkut naiset tienaatte niin perkeleen vähän ettei mies voi niin tehdä. Kotiäitiyttä yleensä suosii ne, jotka ei alunperinkään tienaa kuin ropoja. Mikäs siinä on elättinä ollessa kun ei palkasta muutenkaan jäis käteen paljon mitään.

[/quote]

Mikä estää miestä ottamasta rikasta naista? Ai, mutta kun naisen markkina-arvoon ei vaikuta koulutus tai asema työmarkkinoilla, mutta kumminkin pitäisi tienata paljon. Koittakaa nyt lassukat päättää, miten asian pitäisi olla.

[/quote]

Ei riitä rikkaat naiset kaikille miehille, on meitä hyvin tienaavia sen verran harvassa :)

Vierailija
105/220 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 00:21"]

Niin ja mites ne äidit, jotka tekevät normaalia työtä ja lisäksi hoitavat lapset, ovatko he niinkuin tuplatyössä? [/quote]

Miten tällainen kuvio on mahdollinen? Minulla on kokemusta useastakin työpaikasta, joita pidän normaaleina, eikä yhteenkään niistä ole voinut lapsia ottaa mukaan. Aina on joku muu hoitanut lapseni silloin, kun minä olen ollut töissä.

Lisäksi: kun lastenhoitaja hoitaa minun lapsiani, hän on töissä ja saa siitä palkkaa. Miksi ihmeessä se sama hoitotyö muuttuu ei-työksi sen mukaan, kuka sitä tekee?

[/quote]

Lastenhoitaja hoitaa useampia lapsia kerralla kuin tyypillinen kotiäiti. Kyllä kotiäidinkin työ on työtä silloin, kun helmoissa pyörii vaikkapa viisi alle kouluikäistä.

[/quote]

Suomalainen perhe, jossa pyörii viisi alle kouluikäistä, on tosi tosi harvinainen...

Vierailija
106/220 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 12:26"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei riitä rikkaat naiset kaikille miehille, on meitä hyvin tienaavia sen verran harvassa :)

[/quote]

No hyvä on, ei tarvitse olla edes rikas. Noin 2000-2500 euron nettotuloilla kyllä pärjää vuoden pari, kun karsii kaiken turhanpäiväisen pois. Varsin moni nainen pääsee noihin tuloihin.

Vierailija
107/220 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 00:21"]

Niin ja mites ne äidit, jotka tekevät normaalia työtä ja lisäksi hoitavat lapset, ovatko he niinkuin tuplatyössä? [/quote]

Miten tällainen kuvio on mahdollinen? Minulla on kokemusta useastakin työpaikasta, joita pidän normaaleina, eikä yhteenkään niistä ole voinut lapsia ottaa mukaan. Aina on joku muu hoitanut lapseni silloin, kun minä olen ollut töissä.

Lisäksi: kun lastenhoitaja hoitaa minun lapsiani, hän on töissä ja saa siitä palkkaa. Miksi ihmeessä se sama hoitotyö muuttuu ei-työksi sen mukaan, kuka sitä tekee?

[/quote]

Lastenhoitaja hoitaa useampia lapsia kerralla kuin tyypillinen kotiäiti. Kyllä kotiäidinkin työ on työtä silloin, kun helmoissa pyörii vaikkapa viisi alle kouluikäistä.

[/quote]

Suomalainen perhe, jossa pyörii viisi alle kouluikäistä, on tosi tosi harvinainen...

[/quote]

Niinpä, se mulla vähän olikin pointtina. Yhden kahden pikkulapsen kotihoidosta ei vielä varsinaiseksi kokopäiväduuniksi ole, vaikka toki niidenkin kanssa pitää vaivaa nähdä.

Vierailija
108/220 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 12:31"]

Jonkun ne pikkulapset on pitänyt kuitenkin kaikkina aikoina hoitaa ja hoitajalle on pitänyt maksaa palkkaa tai huolehtia elatuksesta. Oli se äiti, mummo, köyhä serkkutyttö tai päiväkodin työntekijä.

[/quote]

Joo, itsekin olen kulkenut äidin mukana heinäpellolla ja navetassa heti syntymäni jälkeen.

Mutta toki, eipä ennen ollut nykyisenlaista kotiäitiyttä - ennen naiset olivat puhtaasti kotona, mutta eivät saaneet siitä rahaa. Elettiin miehen palkalla. Nykyään naiset pykäävät pari mukulaa, saavat siitä valtiolta rahaa ja tuuppaavat pienen esikoisensa hoitoon päiväkotiin, että saavat olla vauvan kanssa. Sitten loisitaan kotona valtion ja miehen kustannuksella niin kauan, että ei enää pystytä palaamaan työelämään. Lapset menevät kouluun ja äiti vaan jatkaa kotiäitinä. Kotimammojen täytyy vain toivoa, että miehellä työpaikka säilyy tai ettei perheen elättäjä kyllästy elättäjän rooliinsa..

Vierailija
109/220 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1950 puolet äideistä oli kotona. Joillakin heistä oli kotiapulainenkin.

t. tutkija

Vierailija
110/220 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa ihan oikeestikin niitä naisia, jotka tehtailevat lapsia, jotta ei tarvitsisi käydä töissä. Ja niitä miehiä, joiden palkka nippanappa riittää (joskus lisätöillä) elättämään näitä työtävieroksuvia.

Kaikki eivät tosiaankaan, hoida kotia 24/7, vaan menevät siitä, mistä aita on matalin.

Jokaisessa perheessä se kotihoitopäätös ei ole yhteinen, vaan pelkästään äidin päätös.

En väitä, että ap olis tällainen, mutta ei myöskään tuon avauksen perusteella voi päätellä, että näin ei ole.

Joten turha noilla faktoilla on kiillottaa ap:n kruunua ja potkia miestä suohon.

Vierailija
111/220 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi hävitä linjoilta, kun ei saanut komppaavia sekä peesaavia vastauksia??

Vierailija
112/220 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 13:25"]

On olemassa ihan oikeestikin niitä naisia, jotka tehtailevat lapsia, jotta ei tarvitsisi käydä töissä. Ja niitä miehiä, joiden palkka nippanappa riittää (joskus lisätöillä) elättämään näitä työtävieroksuvia.

Kaikki eivät tosiaankaan, hoida kotia 24/7, vaan menevät siitä, mistä aita on matalin.

Jokaisessa perheessä se kotihoitopäätös ei ole yhteinen, vaan pelkästään äidin päätös.

En väitä, että ap olis tällainen, mutta ei myöskään tuon avauksen perusteella voi päätellä, että näin ei ole.

Joten turha noilla faktoilla on kiillottaa ap:n kruunua ja potkia miestä suohon.

[/quote]

Miesparat ovat tietysti ihan avuttomia uhreja, jotka eivät voi käyttää kondomia, jos naiselle on jo kerran käynyt "vahinko" e-pillereiden kanssa. Eikä siitä naisesta tietysti voi erotakaan (erotessa maksettavaksi jäisi vain lapsen elarit). Huijaavia naisia puolustelematta on miehelläkin vastuu elämästään.

Vierailija
113/220 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 00:25"]

No voi jumalauta! Nyt ainakin lopetat sen vollottamisen ja pistät ukolles luun kurkkuun seuraavalla kerralla. Sanot, että jääköön herra kotiin lasten kanssa, niin sä painut töihin ilomielin tms. Mitä sä nyt siellä pillität? Onko ihme, että sanoo tommosia, kun tietää et saa niillä sut itkemään. Ryhdistäydy hyvänen aika, aikuinen ihminen. Miehes on muuten mulkku sika!

[/quote]

Mä en ymmärrä kyllä näitä naisia, tai oikeammin perheitä, joissa tällaisista asioista ei keskustella kunnolla etukäteen, tai edes " vauhdissa". Mä en ymmärrä naisia, jotka ajattelee, että heillä on oikeus olla vaan kotona elätettävinä - samaan aikaan kuitenkin vaativat miestä osallistumaan tasavertaisesti kotitöihin ja lastenkasvatukseen. Miksi siis heidän ei tarvitse osallistua perheen taloudellisen toimeentulon turvaamiseen?

Ja niille, jotka ihmettelee miksi töissä käydään muuta kuin rahan takia: kyllä suurimmalle osalle ihmisistä työllä on muukin merkitys kuin raha. Se on myös itsensä toteuttamista, yhteiskunnallisen vastuun kantamista, esimerkin näyttämistä omille lapsillekin. Että se vastuu kannetaan.

Meillä on kolme lasta, ja me olemme miehen kanssa hoitaneet heitä vuorotellen kotona ensimmäiset 7 vuotta. Itse tein 3pv/vko töitä, joista kaksi viikonloppuna, ja mies hoiti lapsia viikonloput, minä arjet. Kerran viikossa lapset olivat joko isovanhemmilla tai jollain ystävälläni jolle maksoimme hoidosta.

Meillä ei ole koskaan tarvinnut riidellä rahasta, siitä kumpi on väsyneempi, kotona olija vai työssäkäyjä, ja bonuksena lapsilla on lämmin suhde meihin molempiin vanhempiin, joista molemmat mysö ovat aina "osanneet" hoitaa omia lapsiaan. Eli ei ole ollut tilannetta, jossa isä ei ikinä vaihda vaippaa tai syötä lasta, ja äiti ei koskaan pääse minnekään tuon ihan itse luodun tilanteen takia.

Eli itse kyllä todella lämpimästi kannatan sitä 6+6+6 mallia, jossa vanhemmuuden vastuualueet tulee kunnolla molempien vanhempien kannettavaksi.

Vierailija
114/220 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 13:25"]

[/quote]

Miesparat ovat tietysti ihan avuttomia uhreja, jotka eivät voi käyttää kondomia, jos naiselle on jo kerran käynyt "vahinko" e-pillereiden kanssa. Eikä siitä naisesta tietysti voi erotakaan (erotessa maksettavaksi jäisi vain lapsen elarit). Huijaavia naisia puolustelematta on miehelläkin vastuu elämästään.

[/quote]

No niin on. Niin on myös naisilla, jotka kuvittelee, että suoltamalla lapsia joku toinen aina elättää heidät. Joko mies tai yhteiskunta.

Vierailija
115/220 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 06:12"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 01:57"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 23:52"]

"Sulla ei ole selvästi mitään mielenkiintoa mennä töihin. Tekisit sitä vain rahan vuoksi. Tuollaiset ihmiset kyllä keksivät pian keinon lopettaa työnteon ja jäädä kotiin. Toiset vaan on loisia jotka etsivät jonkun lämpimän paikan, vaikka toisen palleista, ja jäävät siihen loppuiäkseen roikkumaan taakaksi."

Öh, minkä muun vuoksi töitä tehdään kuin rahan? En minä ainakaan käy töissä minkään muun takia.

Joka tapauksessa, miehesi on törppö.

[/quote]

Minä kyllä käyn töissä myös siksi, että tykkään työni asettamista haasteista...

[/quote]

Taidat olla ihan vitun tyhmä. Kuule ne "haasteet" ovat vain keksittyä huttua jotta kaltaisistasi orjamielisistä ihmisistä saataisiin puristettua max. tuotos.

[/quote]

Aika paljon kivempaa meillä tyhmillä sitten on työelämässä kuin sinun kaltaisillasi katkerilla nillittäjillä, joiden mielestä varmaan sitten yhteiskunnan pitäisi maksaa kaikille kaikki kiva, jotta kenenkään ei tarvitsisi pahoittaa mieltään työelämässä.

Se vaan aina tuppaa unohtumaan, että ei ole yhteiskuntaa ilman tyotätekeviä ihmisiä.

Niin ja ps. Kaikki eivät ole siivoojia/lähihoitajia/kaupan kassoja. Joidenkin työ oikeasti on kivaa ja parantaa tätä yhteiskuntaa.

Vierailija
116/220 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodin lastenhoitaja ei hoida 5:ttä alle kouluikäistä ;) Lapsille tulee ruoka päiväkotiin valmiina, kuten myös puhtaat vaatteet. Työssäkäyvien koti ei sotkeennu kuten kotonaolijoiden, ja he hoitavat omia lapsiaan ehkä 2-5 tuntia päivässä. Lapset saavat ruuat ja ulkoilut päiväkodissa.

T. töissä lepäämässä käyvä äiti.

Vierailija
117/220 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 12:56"]

Vuonna 1950 puolet äideistä oli kotona. Joillakin heistä oli kotiapulainenkin.

t. tutkija

[/quote]

...ja mammat tälle ihan kiimassa yläpeukuttaa, ei viddu miten huvittavaa!

"Tutkijalta" jäi nyt kuitenkin tässä kertomatta muutama yksinkertainen totuus siitä äitiydestä 50-luvulla.

Silloin ei ollut lonttapersemammoille tarjolla virikehoitomahdollisuutta, kun oli NIIIIIIIIIIIIIN raskasta hoitaa esikoista ja vauvaa kotona. Silloin kotityötkin oli vähän erilaisia kuin tiskikoneen täyttö ja pesukoneen täyttö ja imurointi... Niin ja lapsiakin oli yleensä aika paljon enemmän ( tuohon aikaan suuret ikäluokat oli niitä lapsukaisia).

Juu ja tuo "joillakin oli kotiapulainenkin" todellakin tarkoittaa hyvin, HYVIN harvoja. Ei rientänyt sossu apuun, kun mamma ei saanut makaronilaatikkoa oikein tehtyä.

Vierailija
118/220 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 14:14"]

Päiväkodin lastenhoitaja ei hoida 5:ttä alle kouluikäistä ;) Lapsille tulee ruoka päiväkotiin valmiina, kuten myös puhtaat vaatteet. Työssäkäyvien koti ei sotkeennu kuten kotonaolijoiden, ja he hoitavat omia lapsiaan ehkä 2-5 tuntia päivässä. Lapset saavat ruuat ja ulkoilut päiväkodissa.

T. töissä lepäämässä käyvä äiti.

[/quote]

No höpsis. Pyykkiä ja siivottavaa riittää samaan malliin, koska lapset saavat sotkun ja epäjärjestyksen aikaan minuutissa. Pyykkiä on jopa enemmän kuin kotona ollessa, koska hoidossa vaihdetaan sotkuvaatteet herkemmin kuin kotona. Mikä päiväkoti tarjoaa lapsille puhtaat vaatteet? Kyllähän ne kotoa hoidetaan, vanhemmat hoitavat kuravaatteetkin puhtaiksi.  Aamupalaa ja lounasta ei tarvitse tehdä arkisin, mutta eipä tuohon muutenkaan aikaa pala. Kun meillä oli 3-perhehoitaja, jouduin valmistelemaan nuo aamiaiset, välipalat ja lounaatkin. Lisäksi ovat kulkemiset hoitoon ja kotiin. Kyllä ne esimerkiksi meillä vastasivat ulkoilua.  Ja viikonloput, lomat ja muut vapaathan ollaan kotona. Kotimamma ehtii hoitamaan huusholliakin lasten kanssa olemisen lomassa.

Vierailija
119/220 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 00:24"]

Lapset ovat vielä alle kouluikäisiä mutta vanhin menee syksyllä kouluun. Kiitos teille kommenteista! Hän lisäsi "Tiedän ettet makaa koko päivää telkkarin edessä mutta muut naiset tekevät neljä kertaa enemmän. Hoitavat kodin, lapset ja käyvät töissä. Ja nauttivat työstään ja haluavat toteuttaa itseään. Toiset vain loisivat koko elämänsä." :(

[/quote]

Luuleeko miehesi, että kun sinä menet töihin, sinä hoidat kaiken ja mies elää kuin hotellissa? Kuulostaa siltä, ettei hänen mieleensä ole tullut, että hänenkin työmääränsä lisääntyy. Tässä olisi minun mielestä reilu jako kahden työssäkäyvän vanhemman viikosta:

Jos mies menee aikaisin töihin, sinä viet lapset hoitoon. Työpäivän jälkeen mies hakee lapset ja tekee ruuan. Sinä voit vaikka kotiin palattuasi pistää pyykkikoneen pyörimään ja sitten ruuan jälkeen voit touhuta lasten kanssa, mies siivoaa ruokailun jäljet ja laittaa pyykit kuivumaan. Illalla sinä voit käydä kaupassa tai vaikka jumpassa, mies hoitaa lasten iltapalat, pesut ja nukkumaan laiton. Sinä katsot lapsille seuraavan päivän tavarat valmiiksi ja hoidat vaikka ulkonäköäsi eli käyt suihkussa, sheivaat, teet kasvohoidon, manikyyrin, laitat hiukset tai mitä nyt tarvitseekaan. Lauantaina siivoatte koko perheen kanssa. Viikonloppuna kumpikin teistä saa nukkua niin pitkään kuin huvittaa, kun toinen herää lauantaina lasten  kanssa ja toinen sitten sunnuntaina. Kelpaisiko tämä miehellesi?

[/quote]

Voi ristus taas mitä paskaa. 

Mieskö ei saa enää harrastaa, kun vaimo menee töihin?

Tää on muuten kanssa niin järjettömän naurettavaa, kun tehdään ihan hirveä numero siitä, kuinka molempien työssäkäydessä elämä on sitten niin kamalaa, ja miehet on niin järjettömän tyhmiä, että ne ei tajua, että sitten niidenkin pitää tehdä kotona asioita.

HALOOO!!! Suurin osa suomalaisista elää perheessä, jossa molemmat vanhemmat tekee töitä ja hoitaa kotia ja lapsia. Ei se ole ylivoimaista, vaikka tuntuu joillekin kotimammeroille olevan aivan ylivoimainen ajatuskin.

Mä voin antaa esimerkin meidän päivästämme:

Mies nousee aamulla n 5:30 ja käy lenkillä. Lähtee töihin ennen seiskaa. Minä vien lapset kouluun ja pk:hon joko kahdeksasi tai yhdeksäksi, ja menen töihin.

Mies hakee työpäivän jälkeen lapset, laittaa ruoan, ja vie harrastuksiin. Minä käyn töiden jälkeen jumpassa, ja haen kenties sieltä tullessani esikoisen treeneistä. Illalla pelataan kotona yhdessä jotain peliä tai vaan möllötetään.

Viikonloppuna mies käy toisenä päivänä harrastamassa niin, että lähtee aamulla ja on takaisin klo 13-15 välillä. Minä olen viikonloppuisin enimmäkseen lasten kanssa.

Meillä käy toistaiseksi siivooja, mutta kunhan lapset vähän vielä kasvavat, muutetaan systeemi niin, että meidän 5hlö perheessä jokaisella on omat tehtävänsä, ja homma hoidetaan yhteistyöllä.

Vierailija
120/220 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee joskus virheitä ja jokainen möläyttää joskus äkkipikaistuksissaan asioita harkitsematta niiden muotoa ja vaikutuksia.

Minusta "eroa ajatellen" oleellisinta nyt tässä on se, miten miehesi suhtautuu mielipaaasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi