Love Connection, osa 7
Kommentit (303)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 23:22"]
Leikataanko kaikki syvälliset keskustelut pois. Esim. Matti ei ole jutellut syvällisiä naisten kanssa, vaikka hän vaikutti ainakin aluksi sellaiselta syvälliseltä tyypiltä. Nyt treffit ovat pelkkää hengailua ja kevyttä jutustelua, sama kuin kaverin kanssa hengailisi. Minä ainakin haluaisin kysellä ja tutustua toisen kiinnostuksenkohteisiin ja elämänarvoihin.Oon itse myös aika utelias ihminen, että monesti tutustun kyselemällä aika nopeasti ihmisiin ja heidän taustoihin, olkoon kyseessä romanttisessa mielessä tai tuttavapohjalta tapahtuva tutustuminen.
[/quote]
Jos on syvällinen JA varautunut, niin varmasti säästää ne yksityiset kyselynsä kameroiden ulkopuolelle. Niin mä tekisin, katsojille tarjoilisin vain pinnallista lätinää.
Markuksen ihastusta Eevaan en ihmettele yhtään, neitonenhan on Markuksen äidin kopio kasvoiltaan. "Super beautiful" oli M:n luonnehdinta ihan tavan tyttösestä. Tuttuus/tutunoloisuus ohjaa pariutumista aika paljon, onhan tuo todistettu jo moneen kertaan aiemminkin.
Niin jos päivä vietetään yhdessä kamerat kintereillä ja ohjelmassa näytetään paria kohden 10-15 minuuttia niin pintaraapaisuhan se on. Ja halutunlainen.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 23:00"]
Olipa kerrankin mukava katsella jaksoa, kun ei tarvinnut tuntea myötähäpeää kenenkään puolesta. Naiset selvisivät emännöinnistään kunnialla, ja ilmeisesti miehetkin alkavat tottua deittailuun tv-kameroiden edessä.
Ensimmäistä kertaa minäkin tunnustan Markuksen olevan varsin symppis, ja kiinnostus Eevaa kohtaan tuntui varsin aidolta ja jopa kunnioituksen sävyttämältä.
[/quote]
Eevasta ja Markuksesta olen samaa mieltä: hyvänoloinen pari. Ja Markus onkin aika hauska veikko.
Vaan kylläpä nolotti katsella Niinan ja Henrin steppailua landella, Henrin jutut törppöjä, Nina halusi vielä neuvoa ukkoa siitä, ettei Hannele ole sopiva Henrin oloiselle tyypille, mutta ukko ei tajunnut siitäkään vielä pitää suutaan kiinni, vaan jatkoi aiheesta. Maskeeraaja olis voinut myös katsoa pariin otteeseen peiliin vaatteita valitessaan, makkarat ei mua haittaa, mutta jos ne tungetaan liian pieneen stretch-puseroon, niin olisin mieluummin näkemättä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 01:37"]
Minkä vuoks mun kysymykselle alapeukkua? Kai toi väite pitäis pystyä perustelemaan?
[/quote]
Osaatko muuten käyttää verbejä ollenkaan?
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 00:13"]
Ärsyttää, kun Matti hokee kameralle, että treffikumppania jännittää. Eikös se ole luonnollista.
[/quote]
Hokeminen johtuu ihan vaan siitä, että Mattia itseään jännittää. Perus(keittiö)psykologiaa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 23:00"]
Olipa kerrankin mukava katsella jaksoa, kun ei tarvinnut tuntea myötähäpeää kenenkään puolesta. Naiset selvisivät emännöinnistään kunnialla, ja ilmeisesti miehetkin alkavat tottua deittailuun tv-kameroiden edessä.
Ensimmäistä kertaa minäkin tunnustan Markuksen olevan varsin symppis, ja kiinnostus Eevaa kohtaan tuntui varsin aidolta ja jopa kunnioituksen sävyttämältä.
[/quote]
Eevasta ja Markuksesta olen samaa mieltä: hyvänoloinen pari. Ja Markus onkin aika hauska veikko.
Vaan kylläpä nolotti katsella Niinan ja Henrin steppailua landella, Henrin jutut törppöjä, Nina halusi vielä neuvoa ukkoa siitä, ettei Hannele ole sopiva Henrin oloiselle tyypille, mutta ukko ei tajunnut siitäkään vielä pitää suutaan kiinni, vaan jatkoi aiheesta. Maskeeraaja olis voinut myös katsoa pariin otteeseen peiliin vaatteita valitessaan, makkarat ei mua haittaa, mutta jos ne tungetaan liian pieneen stretch-puseroon, niin olisin mieluummin näkemättä.
[/quote]
Kommentoi lisää, sait mut nauramaan. :D
Eli tämä Markus tuo sinulle mieleen entisen heilasi ja siksi niin negatiivinen..vihaa sitä entistä heilaasi äläkä muita :)
Tosi kiva jakso! Hyviä tyypppejä kaikki kolme miestä vaikka niin erilaisia Naiset ovat rohkeita, kun ovat lähteneet mukaan. PEUKUTAN !
Hyvännäköinen MArkus tykkää haasteista ja siksi omapäinen, itsenäinen Eva kiinnostaa niin paljon. Asia on ihan selvä. -Tyrkyt on jo tiputettu. Hän varmaan tykkää valloittamisesta, eikä käsitä, miksei Eva suostu niin vaan valloitettavaksi.
Mukava tyyppi tuo Markus kuitenkin, vaikken usko että ihan sitoutuvaa tyyppiä noin nuorena ainakaan. Noh, kuka tietää.
Henri pelästyi edellisiä treffejään koiranuittajan kanssa (mikä ammatti sekin on?). Hän oli varmaan ajatellut, että valinta on selvä, mutta sitten tulikin keittiönkaappi-episodi ja ajatus helposta kivasta pikkuvaimokkeesta karisi. Nyt sitten haikailee jo pudotettujen perään. Ei siis ole kunnolla kiinnostunut kestään.
Niina on kiva ja sievä, mutta en tajua mitä näkee Henrissä. Ilmeisesti sinkkuna olo vituttaa ja melkein kuka tahansa kelpaa. Lasten esittely uudelle sulhaskokelaalle ja vieläpä tv:ssä oli mielestäni huono veto lasten kannalta. Henrikin tämän tajusi.
Matti on mitäänsanomaton, ilmeisen kokematon naisten suhteen. Ja mikä toi Titanicin leikkiminen oikein oli? Amerikkalainen käsitys romantiikasta?
Onkohan Henri saanut morsmaikuilta sitä itseään? Henri on sen oloinen että köyrisi vaikka keskellä pihaa jos saisi tilaisuuden.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 15:05"]
Mikähän tässä "showssa" on käsikirjoituksen osuus?
[/quote]
no leikkaamalla saa ihmeitä aikaan ja joka parista voi rakentaa ja välittää juuri sellaisen kuvan ja tunnelman kuin halutaan.
[/quote]
Markus oli jossain kommentoinut ohjelmantekoa, että hän oli tyytyväinen siihen, ettei tuotanto pyrkinyt vääntämään ainakaan hänestä mitään pahista. Tuskin sitten muistakaan, ovat sitä mitä ovat.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 17:58"]
Onkohan Henri saanut morsmaikuilta sitä itseään? Henri on sen oloinen että köyrisi vaikka keskellä pihaa jos saisi tilaisuuden.
[/quote]
Niin ja luultavasti kameroiden läsnäollessakin. :D
Lasten esittely ekoilla treffeillä oli vähän outoa, siinä olen Henrin kanssa samaa mieltä. Mutta muuten mua on ärsyttänyt Henrissä jotenkin se toisten jatkuva arvostelu ja tuomitseminen, usein se ilmeisesti tapahtuu "selän takana" eli yksin kameran edessä, mutta välillä myös päin naamaa. Ovathan hänen naisensa vähän outoja kukin omalla tavallaan, ei sillä. Sillä, että otti Ninan seurassa Hanneleen puheeksi, hän halusi kai tietoisesti tai tiedostamattaan torjua Ninaa. Sama ilmiö kuin jos tapailet jotain, joka ottaa esim. eksänsä koko ajan puheeksi.
Mulle jäi vähän hämärän peittoon, että milloin Markus sen jalkansa oikein loukkasi? Alussa, kun Nuutti kyseli edellisistä treffeistä ja kertoi tulevista, ei Markuksella ollut keppejä ja oli silloin vielä Tampereellekkin menossa. Eihän se sitten voinut tapahtua Hannan kanssa illanvietossa?
Alan vakuuttua enemmän siitä, että Enni olisi Matille sopivin tyttö. He ovat sopivasti erilaisia ja täydentäisivät toisiaan, ainakin tämän perusteella mitä on ruudun kautta nähnyt. Ihmettelin sitä kun Matti sanoi olevansa enemmän riskinottaja kuin Enni, tämä ei ainakaan ole ohjelmasta välittynyt.
Ennistä jäi kauhean kakaramainen kuva, enkä usko hänen sopivan Matille lainkaan. Ennistä ja Ainosta sopisi paremmin Aino. Siitä kolmannesta en osaa vielä sanoa mitään.
Henrin ja Ninan tapaaminen oli kauhea. Tuli mieleen lähinnä ystävien tapaaminen, kun Ninakin alkoi antaa naisasioissa Henkalle vinkkejä. Joten abrsurdia.
Markus on viihdyttävä, mutta treffinsä ovat olleet tylsiä. Eipä siitä saa kummoista televisio-ohjelmaa, jos voidaan vaan istua hiljaa.
Maarkus on jotenkin ällö, vaikuttaa homomaiselta. Suu ja erityisesti hampaat oudot, eikä viehätä minua miehenä ollenkaan. Vaikuttaa suht järkevältä, mutta ehkä hieman jotenkin... ylimieliseltä.
Matti on mielestäni miehistä mukavin, vaikka ulkonäöltään ei olekaan kovin kummoinen. Hiukset ovat aivan hirveät! Jos hiukset olisivat tummemmat ja lyhyemmät, eivätkä niin pystyssä, niin olisi huomattavasti paremman näköinen. Matti on ulkonäöltään tosi suomalainen, vain jonkinlainen itsevarmuus ja käytös yleensä paljastaa, ettei ole Suomalainen. Ennin kanssa en usko olevan mitään ystävyyttä kummempaa, Enni on ihan mukavan oloinen tyttö, mutta kipinää ei paljon tainnut olla. Samoin viime kertaiset treffit en-nyt-muista-minkä-nimisen tytön kanssa Heurekassa olivat enemmänkin kaveripohjalta. Tyttö kyllä tuntui olevan kovastikin kiinnostunut, kikattelusta ja käytöksestä päätellen.
Henri ei tunnu olevan tosissaan ohjelman suhteen ja vaikuttaa moukkamaiselta miettiessään toisen naisen kanssa treffeillä ollessaan, miksi ei valinnut jotain Hannelea tms. jatkoon. Voi hyvänen aika. Tämä Nina taas ei ollut kovin järkevä esitellessään lapsensa miehelle, jonka on tuntenut pari päivää. Kertoo siitä, että on kiinnostunut pääsemään yksinhuoltaja-statuksestaan ja haluaa jonkun "täydentämään kuvan", niinhän hän itsekin sanoi. Olisi jo valmis muuttamaan Amerikkaankin, heh.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 13:19"]
Onko Nuutti sinkku?
[/quote]
Alkujaksoissa kysyttiin ja Nuutti kertoi olevansa sinkku. Eiköhän koiranuittaja iske kyntensä häneen ohjelman loppukaronkassa:)
Mua ihmetytti kun Niina puhui tekevänsä "herkkuruokaa" ja "tie miehen sydämeen käy vatsan kautta".. Musta näytti siltä, että ruoka oli lähinnä grillattua makkaraa, kasviksia, maissia sekä sen ohella fetasalaattia. Siis samoja kesäruokia meidänkin perheessä syödään, mutta en kutsuisi kyllä mitenkään erityisen herkullisiksi moisia pöperöitä..
Mitä mieltä muuten olette tuosta kuviosta, että naiset jahtaavat miehiä ja miehet ovat vain valitsemassa? Minusta se on vähän outo ja tavallaan epäreilukin naisia kohtaan. Tilanne kun näyttää olevan se, että herrat tietävät - en tiedä mistä, kenties neidot sanoneet tämän suoraan - että naiset ovat heistä kiinnostuneita, mutta he vastaavasti eivät ilmaise omaa kiinnostustaan naisia kohtaa selvästi. Naisilla ei kuitenkaan ole sen enempää tietoa miehistä kuin Markuksella, Henkalla tai Matilla olisi neitosistakaan. Kaikki ovat nähneet toistensa esittelyvideot ja Suomessa tavanneet pari kertaa, informaation määrä on siis sama. Ennikin tuntui vaan hartaasti toivovan, että pääsisi jyvälle Matin tunteista, mutta taisi jäädä epätietoisuuden valtaan viime jaksossakin. Melkeinpä säälin naisia tuossa kuviossa.
Ihmettelen myös sitä, mitä naiset tiesivät miehistä, kun hakivat ohjelmaan. Oliko sälleistä joku lyhyt esittelyvideo ja siinä kaikki? Ihmettelen, ettei useampi nainen ole tehnyt riinoja ja päätynyt siihen, ettei kuvaus vastannut todellisuutta. Lähinnä ajattelisin, että hra Henri on ollut suuri pettymys, mutta eiväthän kaikki mitään suurta ajattelijaa etsikään.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 15:05"]
Mikähän tässä "showssa" on käsikirjoituksen osuus?
[/quote]
no leikkaamalla saa ihmeitä aikaan ja joka parista voi rakentaa ja välittää juuri sellaisen kuvan ja tunnelman kuin halutaan.