Love Connection, osa 7
Kommentit (303)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 17:26"]
Voi kun tääkin ketju nousisi LC Fb-sivuille.
Kuinkakohan moni viesti tässäkin ketjussa on tuotannon kirjoittamia :)
[/quote]
Ei yksikään.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 19:01"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 09:55"]
Nuutti tai joku tuotantoyhtiöstä selvästi aloittaa nämä kaikki LC-viestiketjut, mutta hyvä niin, sillä tämä on toinen puoli nautintoa tästä tv-ohjelmasta...:)
[/quote]
Joku neiti näpsähän sieltä muistaa mainostaa ja avaa keskustelun samalla virkkeellä joka kerta kun ennakko avautuu areenassa. Näinkin laatufoorumin valinneet äänitorvekseen :D So what, puhutaan mitä puhutaan, pääasia että puhutaan. Näkyvät näitä linkkailleen sivuillensakin.
[/quote]
Nyt kyllä olette täysin väärässä, joillakin näköjään mielikuvitus laukkaa lujaa. Minä nimittäin aloitin LC-keskustelun perinteen, kun avasin ketjun 3. osasta ja olen tämänkin ketjun ap. Välillä joku muukin on ehtinyt aloittaa keskustelun ennen minua. Katson paljon Yle Areenaa, sillä minulla ei ole telkkaria. Minulla riittää mielipiteitä tästäkin sarjasta vaikka muille jakaa ja selvästi myös muillakin. Joten näistä ketjuistahan on tullut jo melkein viihdyttävämpiä kuin itse sarjasta! Ja Av-mamma olen ollut vuodesta 2011! :D
[/quote]
Kiitos, kun avasit!
Mä heitin tuossa aiemmin, että Sari ei ole Henryn morsian, vaan tykkäilee facessa jutuista, jotta juorut lähtisivät liikkeelle. Heitin tuon vitsillä, mutta jotkut näyttävät oikeasti kuvittelevan, että kaikki ylipäätään tietävät koko av-palstan olemassaolosta saatikka että olisivat sen tyyppisiä ihmisiä, että seuraavat nettikeskusteluja. Mutta näinhän se usein menee, kun itse innostuu jostain asiasta, luulee, että koko maailma seuraa perässä.
Ainakin nuorempi Nina lukee näitä, koska on linkitellyt näitä keskusteluja omalle fb-sivuilleen ;)
Ninan fb-sivuilla lukee mm. tämä
Täh! poistettu? Kyllä se varmaan löytyy kun hakee vauva-lehdestä love connectionia. Korjasin ton linkin, sieltä löytyy seiskajakso. Mä arvasin Iida, että sä konahdat! En mene enää lukemaan. Näinhän se on, että ihmiset eivät todellisuudessa arvaa kuinka paljon tuotantoyhtiö ohjailee ja leikkaa jaksoja niin ettei välttämättä vastaukset vastaa todellisuutta. Ja tähänkin jaksoon tytöt kertoivat ehdotuksia ja tuotantoyhtiö valitsi paikat. Mitä poikiin tulee, niin en viitsinyt niitä yksinkään kotiin jättää, sillä mummi avusti ruokavalmisteluissa. Todellisuudessahan pojat viipyivät kuvauspaikalla alle 30min, joten vain pikaisesti moikkasivat Henriä, mutta sitähän ei myöskään kukaan tiedä
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 00:59"]
"Markuksen ihastusta Eevaan en ihmettele yhtään, neitonenhan on Markuksen äidin kopio kasvoiltaan. "Super beautiful" oli M:n luonnehdinta ihan tavan tyttösestä. Tuttuus/tutunoloisuus ohjaa pariutumista aika paljon, onhan tuo todistettu jo moneen kertaan aiemminkin."
minäkin olen huomannut tämän.
[/quote]
Eeva ei todellakaan ole Markuksen äidin kopio.
Sen sijaan tämä turkulainen kauppatieteiden maisteri, Ann-Mariko sen nimi nyt oli, on aivan kuin Markuksen äiti nuorena! Samanlaiset kasvot ja samanlaiset hiukset!
Ei ihme, että Markus käy pussailemaan ensi jaksossa....
No ehkä se tv-kameran edessä on hieman vaikeaa pelkällä pyyhkeellä tai uikkareilla...
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 19:49"]
Täh! poistettu? Kyllä se varmaan löytyy kun hakee vauva-lehdestä love connectionia. Korjasin ton linkin, sieltä löytyy seiskajakso. Mä arvasin Iida, että sä konahdat! En mene enää lukemaan. Näinhän se on, että ihmiset eivät todellisuudessa arvaa kuinka paljon tuotantoyhtiö ohjailee ja leikkaa jaksoja niin ettei välttämättä vastaukset vastaa todellisuutta. Ja tähänkin jaksoon tytöt kertoivat ehdotuksia ja tuotantoyhtiö valitsi paikat. Mitä poikiin tulee, niin en viitsinyt niitä yksinkään kotiin jättää, sillä mummi avusti ruokavalmisteluissa. Todellisuudessahan pojat viipyivät kuvauspaikalla alle 30min, joten vain pikaisesti moikkasivat Henriä, mutta sitähän ei myöskään kukaan tiedä
[/quote]
"Näinhän se on, että ihmiset eivät todellisuudessa arvaa kuinka paljon tuotantoyhtiö ohjailee ja leikkaa jaksoja niin ettei välttämättä vastaukset vastaa todellisuutta."
Tuon kyllä uskon.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 20:36"]
[/quote]
"Näinhän se on, että ihmiset eivät todellisuudessa arvaa kuinka paljon tuotantoyhtiö ohjailee ja leikkaa jaksoja niin ettei välttämättä vastaukset vastaa todellisuutta."
Tuon kyllä uskon.
[/quote]
Tuon nyt luulisi jokaisen ymmärtävän. Draamaa, draamaa.. vaikka ihanan kotikutoinen tämä ohjelma.
[/quote]
But don't forget (((hugs))) and tears <3
[/quote]
Hugs from me to You darling <3
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 16:05"]
[/quote]
aika heikko selitys tuo "poikia ei voinut jättää yksin ja äidin piti auttaa ruokavalmisteluissa".
syöjänä oli pelkkä henri ja tarjolla oli grilliruokaa, mihin siinä äitiä oikein tarvittiin? mun mielestä jakson alussa jopa sanottiin, että henri tapaisi niinan vanhemmatkin, mutta sitä ei näytetty. en ymmärrä miksi lapset oli mukana tuossa ja ymmärrän henrin kiusaantuneisuuden. tosin yhäkään se -tai mikään muu epäkohta- ei estä henriä iskemästä naisiin kiinni kuin sika limppuun.
ällöttää todella kaikkien lääpiminen ja pussailu. muuten olisi ihan komea mies miinus ne urheilu / koulupoika-asut.
matin analysoinnit naisten jännittyneisyydestä hänet kohdatessaan ovat jo huvittavia. joku voisi sanoa sille, että get over yourself already. paistaa kauas matin asenteesta tietämättömyys ja ajatus siitä, että suomalaiset ovat jotain alkukantaisia paavo hyttysiä ja aivan onnensa kukkuloilla kun kuka tahansa amerikkalainen tänne eksyy kosioaikeissa.
[/quote]
Todellakin, se olivatko pojat paikalla minuutin vai puoli tuntia on yhdentekevää, telkkarissa he olivat kuitenkin ja esiteltiin Henrille. Kehno esitys.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 14:02"]
Miten tuosta ohjelmanteosta voi noin vain lompsia pois, ei ole mitään sitoumuksia tarvinnut tehdä? Yksi lähti kun ei napannut, toinen lähtee reissuun.. mitäs jos noita "ei nappaa" naisia olisi ollut enemmänkin??
[/quote]
Onko nyt kovasti petetty olo?
[/quote]
aika heikko selitys tuo "poikia ei voinut jättää yksin ja äidin piti auttaa ruokavalmisteluissa".
syöjänä oli pelkkä henri ja tarjolla oli grilliruokaa, mihin siinä äitiä oikein tarvittiin? mun mielestä jakson alussa jopa sanottiin, että henri tapaisi niinan vanhemmatkin, mutta sitä ei näytetty. en ymmärrä miksi lapset oli mukana tuossa ja ymmärrän henrin kiusaantuneisuuden. tosin yhäkään se -tai mikään muu epäkohta- ei estä henriä iskemästä naisiin kiinni kuin sika limppuun.
ällöttää todella kaikkien lääpiminen ja pussailu. muuten olisi ihan komea mies miinus ne urheilu / koulupoika-asut.
matin analysoinnit naisten jännittyneisyydestä hänet kohdatessaan ovat jo huvittavia. joku voisi sanoa sille, että get over yourself already. paistaa kauas matin asenteesta tietämättömyys ja ajatus siitä, että suomalaiset ovat jotain alkukantaisia paavo hyttysiä ja aivan onnensa kukkuloilla kun kuka tahansa amerikkalainen tänne eksyy kosioaikeissa.
[/quote]
Aika nopeastihan sitä ihmistä varmaan kerääntyy jos laskee Ninan vanhemmat, Henri, Nina ja lapset ja jonkinlaisen kuvausryhmän ja kuvauksissa varmaan mennyt tovi.
Lapsista olen sitä mieltä, että liian aikaisessa vaiheessa mukaan, mutta kuten tuossa Ninan fb päivityksessä luki niin ehkä emme kaikkea sitten tiedä, onko esimerkiksi tuotantoyhtiössä painostettu. Eikös se Nina kommentoinut, että mietti pitkään asiaa? Tuli vaan mieleen. Musta tää on kiva foorumi ja oon niin koukussa tähän, mutta ärsyttää toisten haukkuminen. Itsekin täällä siihen välillä syyllistynyt, mutta eihän kaikki varmaan ole niin mustavalkoista. Musta on kivempi spekuloida lopputulosta kun haukkua ketään. Ens jaksossa nähdään kuinka punapää vie ja Henri vikisee. En malta odottaa!!
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 08:17"]
En ymmärrä, miksi Eevalla on niin kiire sinne Australiaan? Sinnekö ei pääse enää esim. kuukautta myöhemmin? Ja nyt sitten tosiaan kiehtoo Markusta tuplasti siksi, kun on lähdössä pois. Onko tää lähtemisen toitottaminen joku Eevan iskutaktiikka?
[/quote]Miksi Eevan pitäisi peruuttaa varaamansa matka kun toisaalta myöskään Markus ei ole päättänyt kenen kanssa haluaa olla? Miksi nainen luopuisi kaikesta vaikka miehellä on muitakin naisia yhä vaihtoehtona?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 20:36"]
[/quote]
Tuon kyllä uskon.
[/quote]
Tuon nyt luulisi jokaisen ymmärtävän. Draamaa, draamaa.. vaikka ihanan kotikutoinen tämä ohjelma.
[/quote]
"Luulisi jokaisen ymmärtävän." No ei luulisi. Mistä muuten ne tuohtuneet kommentit milloin kenenkin huonosta ajoituksesta johtuisivat, jos kaikki on niin selvää.
Nina ja Henri sopisivat hyvin toisilleen kun molemmat hirveitä läskejä.
Minusta Nina on tavallisen naisen kokoinen kahden lapsen äiti. Kävin aiemmin sen fb lueskelemassa ja siellä hän kehui laihtuneensa 30kg. Toivottavasti hän ei näe noin ala-arvoista kommenttia tehtyään noin suuren työn. Kuinkahan moni pystyisi samaan?
Höpö höpö, Nina ja Henri eivät todellakaan ole mitään hirveitä läskejä!
Tuleeko tästäkin sarjasta leffa? Kansainvälinen leffa
Three men and Paavo Huttunen (and Äiti)
Starring
Matti "..."
Henri "pusipusipusi" "I'm hungry"
Markus "hahhahhahheheheeehohhohhoohohoho"
And a Special Guest Star Nudie/Noodie!
Also starring Äiti
and Paavo Huttunen!
Must see!
Kisses! Broken bone(s)! Dead bodies! See the one and only Paavo Huttunen-place! Men topless! Lousy karaoke! Door slamming! Riding!
Mitä veikkaatte, että seuraavassa jaksossa tapahtuu?
Onko Markuksen ja seuralaisen välit kuumaakin kuumemmat vai oliko se insertissä näkynyt suukkokohtaus kuitenkin vähän toverillinen. Saako Sari mailasta ja jatkaako Matti analysointia. Entä missä on Paavo Huttunen?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 18:15"]
Onko täällä yhtään 20 v. täyttänyttä kirjoittamassa.. "voi iiik.. ihana nuutti..hottis markus.. uskaltaisiko likettää tai pokettaa..." Huoh.
[/quote]
Herne pois, yh:na on kiva haaveilla..