Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Connection, osa 7

Vierailija
29.11.2013 |

http://areena.yle.fi/tv/2068337

Mitä mietteitä tällä kertaa?

Kommentit (303)

Vierailija
301/303 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 07:58"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 01:57"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 00:59"]

"Markuksen ihastusta Eevaan en ihmettele yhtään, neitonenhan on Markuksen äidin kopio kasvoiltaan. "Super beautiful" oli M:n luonnehdinta ihan tavan tyttösestä. Tuttuus/tutunoloisuus ohjaa pariutumista aika paljon, onhan tuo todistettu jo moneen kertaan aiemminkin."

minäkin olen huomannut tämän.

[/quote]

Beautiful ei tarvitse viitata (ulko)kuoreen.

[/quote]

No mistä sitten inehmö tietää, kumpaa kehutaan, jos beautiful voi viitata joka kerta joko ulkonäköön, luonteeseen tai molempiin yhtä aikaa? 

[/quote]

No, kannattaa varmaan kuunnella sanoiko Markus että Eeva "looked" vai "was". Jos "näyttää" super kauniilta, viitataan selvästi kuoreen. Jos taas verbivalintana on olla, voidaan viitata kumpaan vain.

Vierailija
302/303 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua käy Henri sääliksi... Mä uskon, että hän ei oikein valinnut oikeita naisia tai hänelle ei niitä valittu siinä alussa. Tän nuoren Niinan kanssa ei synkannut yhtään!! Ei varmana tule valituksi. Sariin mä en luota yhtään, se vain haluaa Amerikkaan :).

Matti ei ole kiinnostunut Ennistä, ei kemiaa. Mukava tyttö silti. Katellaan miten Tuulian kanssa käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/303 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teistä kukaan muista Ylen pitkää sarjaa, jossa Nuutti oli kantavana voimana, sinkkuna, joka haki julkkiksilta neuvoja parinmuodostukseen, suhteisiin ym.? Hän ei ollut siinä naamansa kanssa, vain kommentoivana äänenä, valitteli sinkkuuttaan ja sitä, ettei ollut päässyt naimisiin? Pahus, kun en muista sarjan nimeä.

Jos Nuutti on edelleen sinkku, niin Love Connectionin myötä saa varmasti paljon yhteydenottoja tyttöystävätarjokkailta:) Vaikka Amerikan poikia ei naitettaisi tässä ohjelmassa, niin yksi Suomi-heppu nyt ainakin...

Nuutti tai joku tuotantoyhtiöstä selvästi aloittaa nämä kaikki LC-viestiketjut, mutta hyvä niin, sillä tämä on toinen puoli nautintoa tästä tv-ohjelmasta...:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi