Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tiede kehittänyt vielä menetelmää millä tv-ruudun saisi puhtaaksi liasta?

Vierailija
01.10.2025 |

Täysin mahdoton tehtävä saada lika pois ruudusta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden telkan ostaminen taitaa olla ainoa tapa. EI se lika kuin leviä jos sitä pyyhkiin.

Vierailija
2/14 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

elä sotke sitä humalassa aina.

Voi sitä karaokea laulaa siistimminki ku 4 promillen humalassa sylki lentäen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mikrokuituliina tai näytönpuhdistusliina riitä?

Vierailija
4/14 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

elä sotke sitä humalassa aina.

Voi sitä karaokea laulaa siistimminki ku 4 promillen humalassa sylki lentäen.

Laitoin kaapelin telkkaan kiinni ja otsa osui ruutuun. Nyt siinä on rasvainen läntti keskellä.  😭

Vierailija
5/14 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikein sotket televisiosi? Minulla on aina riittänyt pesuainevesi ja luutu, että ruutu on puhdas. Koskaan ei ole ollut muuta kuin pölyä.

Vierailija
6/14 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä oikein sotket televisiosi? Minulla on aina riittänyt pesuainevesi ja luutu, että ruutu on puhdas. Koskaan ei ole ollut muuta kuin pölyä.

Saako käyttää pesuainetta? Mitä käytät?

Vierailija
7/14 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä milloinkin on kaapissa ja joka on tarkoitettu siivoamiseen. Ei mieto pesuainevesi vahingoita ruutua. Televisio on 17 vuotta vanha ja olen pyyhkinyt ruudun puhtaaksi säännöllisesti. Mitään vahinkoa ei ole ilmennyt. Sama koskee pöytätietokoneen näyttöä.

Vierailija
8/14 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttöön ei pitäisi käyttää pesuainetta koska joissain niistä on heijastuksia estävä pinnoite ja se voi vahingoittua pesemisestä.

Pesu pitäisi tehdä pehmeällä liinalla ja puhtaalla vedellä. Vettä voi käyttää, kunhan pitää huolen että sitä vettä käyttää vain ruutuun, ei valuta tv:n sisuskalujen sisälle.

Vierailija
9/14 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä milloinkin on kaapissa ja joka on tarkoitettu siivoamiseen. Ei mieto pesuainevesi vahingoita ruutua. Televisio on 17 vuotta vanha ja olen pyyhkinyt ruudun puhtaaksi säännöllisesti. Mitään vahinkoa ei ole ilmennyt. Sama koskee pöytätietokoneen näyttöä.

Mulla on kallis oled-tv, en halua rikkoa ruutua.

Vierailija
10/14 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laimennettua käsitiskiainetta. Vähän vahvempaa kuin mitä pesuvesi olisi tiskialtaassa. Tehoaa rasvatahroihin ihan niin kuin tiskissäkin, muttei tuhoa ruutua. Kastele mikrokuituliina tai vastaava, ja nahkealla liinalla (ei märällä) pyyhit. Jos ei koko otsatahra lähde kerralla, toista muutama kerta.

Vierailija
11/14 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttöön ei pitäisi käyttää pesuainetta koska joissain niistä on heijastuksia estävä pinnoite ja se voi vahingoittua pesemisestä.

Pesu pitäisi tehdä pehmeällä liinalla ja puhtaalla vedellä. Vettä voi käyttää, kunhan pitää huolen että sitä vettä käyttää vain ruutuun, ei valuta tv:n sisuskalujen sisälle.

Vesi ei tee rasvatahroille hittoakaan. Pieni tippa käsipesuainetta sekaan, mutta vain vähän! Jos heijastuksenestokerros lähtee pois, sitten se lähtee.

Vierailija
12/14 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kallis oled-tv, en halua rikkoa ruutua.

Jos et ole valmis tekemään mitään, niin sitten kärsit tahrasta.

Vierailija
13/14 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mikrokuituliina ja sopiva puhdistusaine. Pitäisi ennemminkin kysyä, osaatko sinä siivota?

Vierailija
14/14 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mikrokuituliina ja sopiva puhdistusaine. Pitäisi ennemminkin kysyä, osaatko sinä siivota?

En osaa ilmeisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi