Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Connection, osa 7

Vierailija
29.11.2013 |

http://areena.yle.fi/tv/2068337

Mitä mietteitä tällä kertaa?

Kommentit (303)

Vierailija
21/303 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 00:13"]

Ärsyttää, kun Matti hokee kameralle, että treffikumppania jännittää. Eikös se ole luonnollista.

[/quote]

Ehkä haluaa korostaa katsojille, että huomatkaa millainen impact mulla on näihin naisiin.

Vierailija
22/303 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 00:28"]

Itsekin savolaisena en voi olla erehtymättä Matin savolaisjuurista, hauska ja rento tyyppi, tietynlainen hyväntuulinen pilke aina silmässä. :)

[/quote]

Mattihan on jakso jaksolta tylsempi ja kuivakkaampi. Analysoi aivan liikaa.

Markus puolestaan oli hauska ja rento. Vitsailikin. Tykkäsin. Parantaa kuin sika juoksuaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/303 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä Eeva ei tiennyt silloin ohjelmaan hakiessaan, että kuvaukset Kaliforniassa ovat juuri silloin, kun hän oli JO KAUAN suunnitellut lähtevänsä Australian reissulle. Ei siis voi jatkaa ohjelmassa sen takia.

Voi olla, että he näkevät sitten vaikka joskus myöhemmin.

Vierailija
24/303 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kovamielistä porukkaa täällä.. Eevalla ja Markuksella ihan selvästi synkkaa ja on syvällistä yhdessäoloa, mut he ovat vain järkeviä ja ymmärtävät harvinaisen hyvin toisiaan. Mielenkiintoista nähdä kuin heidän jatkossa käy, jääkö muisto toisesta tarpeeksi vahvasti elämään.. Samaa mieltä ja ihmettelyä ovatko Ennin ja Matin treffit todella noin kevyttä juttelujen tasolla vai eikö vain haluta näyttää kuin yhtä puolta. Aino oli mielestäni fiksu nainen ja sellainen syvällinen ja monipuolisen oloinen myös. Itse ajattelen että Matti (josta itse tykkään todella paljon ja samoin kuin Aino arvostan ja pidän seksikkäänä hänen fiksuuttaan) tarvitsee jotain paljon enemmän kuin mitä Enni näyttää olevan. Henristä nyt ei ota selvää erkkikään...:)

Vierailija
25/303 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä Henrille on vain tärkeintä päästä pukille mahdollisimman usein ja loppu tulee sit perässä jos tulee

Vierailija
26/303 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ei vaan pure tuo Markus (vaikka komeat kulmahampaat onkin, hehhe...). Siis vaikka osaakin puhua koreasti, niin minuun on iskostunut ajatus, että hän feikkaa, tavallaan vetää roolia, jota häneltä treffiohjelmassa odotetaan. Se haastattelu, jossa arvosteli naisten ulkonäköä, jäi mieleen. Lisäksi fakta, että on aika pelimies ja tosiaan pinnallinen. Tunsin kerran tämänkaltaisen miehen, joka esitti täysin päinvastaisia mielipiteitä kuin mitä ajatteli oikeasti, jopa puoluekannan. Tuli vaan mieleen tää. Sana on hallussa ja esitys syystä tai toisesta päällä.

Vierailija
27/303 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

latistaahan se tunnelmaa ja tuntuu tyhmältä että yksi hokee alusta alkaen että älä mua vaan valitse kun mulla on reissusuunnitelmia.     

Vierailija
28/303 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/303 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aihe kiinnostaa noin paljon muttei ollut itsellä mitään sanottavaa?

omani jätänkin tuonnemmaksi, hah.

Vierailija
30/303 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pojilla ole kuin yksi vaatekerta mukana matkassa ??

Vierailija
31/303 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

BlueMarkus

Vierailija
32/303 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt on kyllä uskomaton. Karismaa kuin kastemadolla ja kehtaa vielä arvostella Enniä (ei ota tarpeeksi riskejä). Urpo mies, en tajua miten joku voisi edes olla hänestä kiinnostunut. Ei ihme ettei saa naista livenä.

Vierailija
33/303 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä first world's problemseja: LC-ketjuissa en ole voinut kaikkiin kommentteihin peukuttaa, vaikka olisin halunnut, koska kirjoitatte useita mielipiteitä samaan kommenttiin, mutta olen vain osasta samaa mieltä. :D

Tehkää tietty miten teette, mutta itse kirjoitan mielipiteeni useampaan viestiin, koska on kiva nähdä onko muutkin kokeneet jonkin jutun samalla tavalla.

Vierailija
34/303 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että Markus on pelimies ja pinnallinen? Kysyn koska ehkä multa on menny ohi jtn? Ja täällä skriivaillaan et Markus playeri etc.

Vierailija
35/303 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matilla ja Ennillä ei kyllä kipinöinyt tippaakaan. Olivat kuin veli ja sisko.

Henri haikaili epäkohteliaasti Hanneleen perään. Taisi säihkähtää joutuvansa jonkinlaiseksi isänkorvikkeeksi pojille? Rafaelista näkyi, ettei munamiehen saapuminen innostanut tippaakaan. Toivottavasti häntä ei aleta kiusaamaan tämän ohjelman mukanaantuoman julkisuuden vuoksi :(.

Markus ja Eeva olivat lähinnä kaverukset jotka hyvästelivät toisensa ennen pitkää matkaa.

No, oli ihan ok nähdä välillä tällainen rauhallinen jaksokin. Tällä kertaa Nuuttia raskittiin näyttää fanien silmäniloksi.

Vierailija
36/303 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoks mun kysymykselle alapeukkua? Kai toi väite pitäis pystyä perustelemaan?

Vierailija
37/303 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 01:15"]

Mistä tiedät että Markus on pelimies ja pinnallinen? Kysyn koska ehkä multa on menny ohi jtn? Ja täällä skriivaillaan et Markus playeri etc.

[/quote]

No esittelyjaksossa Markus sanoi, että äitinsä varmaan kyllästyi, kun hän toi joka kerran eri tyttöystävän kotiin. Äitihän hänet ohjelmaan ilmoitti. Naureskellen myös väitti, ettei ole pelimies. Lehtihaastattelussa kertoi, että oli aiempanakin kesänä ollut Suomessa ja oli sillä reissulla ollut naistenmies.

Vierailija
38/303 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on varmaan neitsyt kumminkin

Vierailija
39/303 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 19:39"]

Mua ihmetytti kun Niina puhui tekevänsä "herkkuruokaa"  ja "tie miehen sydämeen käy vatsan kautta".. Musta näytti siltä, että ruoka oli lähinnä grillattua makkaraa, kasviksia, maissia sekä sen ohella fetasalaattia.

[/quote]

Ehkä hän tarkoitti omaa vatsaansa.

Vierailija
40/303 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 19:39"]

Mua ihmetytti kun Niina puhui tekevänsä "herkkuruokaa"  ja "tie miehen sydämeen käy vatsan kautta".. Musta näytti siltä, että ruoka oli lähinnä grillattua makkaraa, kasviksia, maissia sekä sen ohella fetasalaattia. Siis samoja kesäruokia meidänkin perheessä syödään, mutta en kutsuisi kyllä mitenkään erityisen herkullisiksi moisia pöperöitä..

[/quote]

Mun mielestä Henri vaikuttaa tyypiltä, jolla on aina nälkä (myös kuvaannollisesti), joten ihan sama, mitä tarjotaan, kunhan saa syödäkseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi