Työpaikkaihastuksen pyytäminen ulos
Olen ihastunut työpaikan naiseen ja ajattelin pyytää häntä ulos (sähköpostilla, koska etätyö). Mitä mieltä olette, eritoten naiset?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Soita hänelle. Sähköpostiviestin perusteella sut voidaan tuomita helpommin seksuaallisesta ahdistelusta, jos nainen pitää sua inhottavana.
Treffeille pyytäminen ei ole ahdistelua. Eri asia jos ei ymmärrä lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Soita hänelle. Sähköpostiviestin perusteella sut voidaan tuomita helpommin seksuaallisesta ahdistelusta, jos nainen pitää sua inhottavana.
Jos tää on jonkun mielestä seksuaalista ahdistelua, niin aika pumpulissa on kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
ÄLKÄÄ IKINÄ sotkeko töitä ja suhteita. EI koskaan ikinä milloinkaan. Sitten kun homma kosahtaa niin menee voitte sanoa hei hei myös töille. Ottakaa oppia BB;stä. Ei. Koskaan.
Jaa. Jos meidän 1200 työntekijän toimistossa noudatettaisiin tällaista linjaa, olisi useita parisuhteita, avioliittoja ja lapsia jäänyt syntymättä. Luojan kiitos ei ole näin tiukkapipoista. Yhtäkään skandaalia tai firmasta pakkolähtemisiä päättyneen ihastuksen vuoksi ei ole tullut tietooni.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä suosittele soittamaan. Mikään ei ole inhottavampaa kuin sönköttää kieltävää vastausta puhelimeen, jos tyyppi ei kiinnosta. Ja itse sitä paitsi jättäisin edes vastaamatta puheluun, kun vihaan puheluita yli kaiken. Sähköposti tai viesti on paljon parempi koska antaa vastaanottajalle aikaa eikä pakota heti vastaamaan. Tosin - ylipäätään ihan puskista ei ehkä kannata lähestyä jos juttelut on aiemmin olleet moi + työasiaa...
Mutta kukaan ei saa mukavasta, neutraalista sähköpostista mitään ahdistelusyytteitä, jos kysyy normaalisti kerran ja sitten antaa olla.
Joooo! Pyydä mut ulos! Oon odottanut jo 2 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä meno ap? :)
Haluaisin ottaa neuvoista vaarin ja ensin lähestyä jonkin työasian merkeissä. Että jonkin yhteisen projektin kautta tutustuisi paremmin. Mutta kun sellaista ei vaan luontaisesti ole olemassa tai ainakaan ei tule mieleeni. En keksi, että minkä muun asian tiimoilta voisin olla yhteydessä... Tällä hetkellä näen vaihtoehtona vain suoran ulospyytämisen. Ja tästä on moni jo varoittanut, ettei ole hyvä idea...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ottaa neuvoista vaarin ja ensin lähestyä jonkin työasian merkeissä. Että jonkin yhteisen projektin kautta tutustuisi paremmin. Mutta kun sellaista ei vaan luontaisesti ole olemassa tai ainakaan ei tule mieleeni. En keksi, että minkä muun asian tiimoilta voisin olla yhteydessä... Tällä hetkellä näen vaihtoehtona vain suoran ulospyytämisen. Ja tästä on moni jo varoittanut, ettei ole hyvä idea...
Ap
Pyydä suoraan :)
Minäkin kerään rohkeutta pyytää J-naista ulos.. ollaan samassa työpaikassa, muttei kuitenkaan ihan samoissa tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApPyydä suoraan :)
Niin, se on sitten se vika vaihtoehto. Mietin nyt kuitenkin vielä muita konsteja, etten pilaa koko hommaa säikäyttämällä. Varsinaisesti minulla ei ole mikään kiire asian kanssa. Odottakoon vaikka ensi kesään asti ;D
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu töihin/työpaikalle mitkään treffiasiat, mitäs jos keskittyisit töihin. En oo ikinä tajunnut miten ihmiset on niin rajattomia, että työpaikalle sotketaan omia asioita. Mitä luulet, että pomosi tykkää? Kertoisitko pomollesi suunnitelmistas? Jos et, niin sehän se jo kertoo, että se, mitä suunnittelet tekeväsi on vain ja ainoastaan väärin kyseisessä kontekstissa.
Sulla taitaa pipo vähän kiristää. Älä sinä puutu toisten seurustelusuhteisiin. Olet ilmeisesti kateellinen niille, joilla on mahdollisuus parisuhteisiin, kun itselläsi ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kai teillä on joskus tyhy-päiviä? Tai pikkujoulut/jouluateria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKai teillä on joskus tyhy-päiviä? Tai pikkujoulut/jouluateria?
Tänä vuonna kaikki tuollainen on ainakin peruttu.
Ap
Kiitos muuten tässä vaiheessa kaikille keskusteluun osallistuneille. Ilmeisesti moni neuvonsa antanut on nainen, joten lämmittää kyllä mieltä, että niin moni on halunnut jeesata tässä <3
Ap
Älä nyt hyvä mies ensi vuoteen odota :/ Nainen voi siinä välissä löytää toisen.
No mä luulen, että yksi mies mun työpaikalla on ihastunut minuun. Itse olen johtavassa asemassa ja mies on asiantuntija. Eipä sillä sinänsä väliä, koska hän ei työskentele organisaatiossani. Luulen, että mies luulee minun olevan sinkku. Todellisuudessa olen kyllä naimisissa, en käytä sormusta, koska avioliittoni on täysin riekaleina koska sain useita vuosia sitten tietää mieheni pettäneen minua (tyyliin jmlatvala). Lasten takia olen sinnitellyt liitossa, joka vastaa naapurisuhdetta.
Jos tuo työpaikkani mies ottaisi yhteyttä minuun niin lähtisin kyllä treffeille. Ja jos mies laittaisi viestiä sähköpostilla niin mun mielestäni se olisi ihan normaali tapa meidän tilanteessa. En odota että välttämättä uskaltaisi soittaa. Tai voisihan hän laittaa vaikka whapilla viestiä.
AP, sun kannattaa selvittää onko tuo nainen sinkku vai ei. hän voi olla ihan hyvin naimisissa, mutta ei käytä sormuksia.
Vierailija kirjoitti:
No mä luulen, että yksi mies mun työpaikalla on ihastunut minuun. Itse olen johtavassa asemassa ja mies on asiantuntija. Eipä sillä sinänsä väliä, koska hän ei työskentele organisaatiossani. Luulen, että mies luulee minun olevan sinkku. Todellisuudessa olen kyllä naimisissa, en käytä sormusta, koska avioliittoni on täysin riekaleina koska sain useita vuosia sitten tietää mieheni pettäneen minua (tyyliin jmlatvala). Lasten takia olen sinnitellyt liitossa, joka vastaa naapurisuhdetta.
Jos tuo työpaikkani mies ottaisi yhteyttä minuun niin lähtisin kyllä treffeille. Ja jos mies laittaisi viestiä sähköpostilla niin mun mielestäni se olisi ihan normaali tapa meidän tilanteessa. En odota että välttämättä uskaltaisi soittaa. Tai voisihan hän laittaa vaikka whapilla viestiä.
AP, sun kannattaa selvittää onko tuo nainen sinkku vai ei. hän voi olla ihan hyvin naimisissa, mutta ei käytä sormuksia.
Sormusta ei käytä, mutta ei se tosiaan mistään kerro. En tiedä, että miten tuonkaan saisi selvitettyä vaivihkaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormusta ei käytä, mutta ei se tosiaan mistään kerro. En tiedä, että miten tuonkaan saisi selvitettyä vaivihkaa.
Ap
Tsekkaa naisen auton rekisteritiedot nrosta 16500. Jos auto on jonkun miehen nimissä niin eiköhän se ole naisen mies. Ja tsekkaa missä nainen asuu. Jos on iso omakotitalo/muu suuri asunto niin sitä tuskin yhden ihmisen tuloilla maksellaan ja nainen on varmaankin parisuhteessa. Ja tsekkaa naisen linkedin ja facebook kaverit, sieltä voi myös paljastua.
Salapoliisin työtä tarvitaan :)
Vierailija kirjoitti:
Ap alkaako nimesi A:lla?
Ei ala :(
Ap