Työpaikkaihastuksen pyytäminen ulos
Olen ihastunut työpaikan naiseen ja ajattelin pyytää häntä ulos (sähköpostilla, koska etätyö). Mitä mieltä olette, eritoten naiset?
Kommentit (111)
Ei. Yök. Ensin kaveriksi vaikka facessa tai instassa. Mä koen ahdisteluna, jos saan työsähköpostiin jotain tollasta. Kerran sainkin. Olen varattu. Kiva siinä sitten kesken työpäivän miettiä kohteliasta vastausta kun ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu töihin/työpaikalle mitkään treffiasiat, mitäs jos keskittyisit töihin. En oo ikinä tajunnut miten ihmiset on niin rajattomia, että työpaikalle sotketaan omia asioita. Mitä luulet, että pomosi tykkää? Kertoisitko pomollesi suunnitelmistas? Jos et, niin sehän se jo kertoo, että se, mitä suunnittelet tekeväsi on vain ja ainoastaan väärin kyseisessä kontekstissa.
Ja silti hyvin moni on löytänyt puolison työpaikalta. Luuletko, että treffailisimme työajalla? Pomoja ei kiinnosta mikään muu, kuin että työt hoituvat.
Ap
Näinkö ne työt hoituu, et täällä sitä kysellään treffivinkkejä iltapäivällä???
T. Pomo
;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu töihin/työpaikalle mitkään treffiasiat, mitäs jos keskittyisit töihin. En oo ikinä tajunnut miten ihmiset on niin rajattomia, että työpaikalle sotketaan omia asioita. Mitä luulet, että pomosi tykkää? Kertoisitko pomollesi suunnitelmistas? Jos et, niin sehän se jo kertoo, että se, mitä suunnittelet tekeväsi on vain ja ainoastaan väärin kyseisessä kontekstissa.
Ja silti hyvin moni on löytänyt puolison työpaikalta. Luuletko, että treffailisimme työajalla? Pomoja ei kiinnosta mikään muu, kuin että työt hoituvat.
ApNäinkö ne työt hoituu, et täällä sitä kysellään treffivinkkejä iltapäivällä???
T. Pomo
;D
Touché! 😂 Minulla on tosin vapaapäivä...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNäinkö ne työt hoituu, et täällä sitä kysellään treffivinkkejä iltapäivällä???
T. Pomo
;D
Touché! 😂 Minulla on tosin vapaapäivä...
Ap
Niinhän meillä kaikilla avlaisilla. Vapaapäivä tai vauvan ruokinta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitkä teidän välit on? Oletteko kavereita muuten ja jutelleet enemmän vai oletko kukaan tuijotellut ja itsekseen kehitellyt ihastuksen?
Jos olette jutelleet ja tunnette toisenne jo jotenkin niin mikä ettei. Jos tuommoinen tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta niin mä ainakin perääntyisin.
Olemme olleet hieman tekemisissä, mutta ei paljoa. Emme työskentele yhdessä. Kumpikaan ei ole esimiesasemassa, vaan olemme "vertaisia".
Ap
Onko sinulla pienintäkään syytä olettaa, että kiinnostus olisi molemminpuolinen?
No siis, ehkä parempi vastata että ei. Mutta voisiko kiinnostus herätä, jos itse osoitan kiinnostukseni?
Ap
Ei, älä osoita. Heittäydy aina tilaisuuden tullen hänen kanssaan juttusille ja tutustu sitä kautta, älä pyydä treffeille. Siitä tulee vain äärettömän kiusallista teille molemmille.
Niin, tätä neuvoa kyllä noudattaisin mieluusti, mutta olemme tosiaan etätöissä ja koska meillä ei töiden puolesta ole juuri mitään yhteistyötä, niin varsinaisia tilaisuuksia ei oikein tahdo tulla.
Et tapaa häntä töiden puolesta, ette soittele, et tiedä hänestä mitään, hän ei ole osoittanut mitään mielenkiintoa sinua kohtaan => unohda koko juttu. Hän voi olla varattu, hän ei todennäköisesti ole millään tapaa sinusta kiinnostunut ja yhtäkkinen treffikutsu sähköpostilla on luultavasti parhaassa tapauksessa hänestä vain huvittava, pahimmassa friikkiä.
Vähän yllätti, miten negatiivisesti tähän suhtaudutaan täällä. Se, että olen valmis tekemään jotain ihastukseni eteen onkin näköjään hirveän huono juttu.
Ap
Tämä on uhriutumista ja tahallista väärinymmärtämistä. Ei viehättävää.
Kukaan ei sanonut että on huono juttu haluta tehdä jotain asian eteen. Sanottiin, että ehdottamasi tapa ei todennäköisimmin toimi.
Mä toivoisin, että yksi A:lla alkava kollega pyytäisi mua treffeille..
Suosittelisin tunnustelemaan vesiä ensin ja keksimään vaikka tikusta asiaa. Puskista tullut treffipyyntö voi saada toisen kieltäytymään, vaikka teissä olisikin potentiaalia. Jatkossa tunnelma välillänne voi olla vaivaantunut siinä määrin, että se vaikuttaa negatiivisesti töissä viihtymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan varma että tiedän kuka tätä kirjoittaan. Kerropas alkaako tämän sun ihastuksen nimi S:llä? :)
Huh, säikyin. Mutta ei valitettavasti ala :(
ApVoitko kertoa, millä kirjaimella? 🙈
Ehkä joskus olen valmis niin suureen askeleeseen. Vielä joskus...
Ap
Kyllä sä uskallat! :) mieluummin mä löytäisin kumppanin töistä kuin Tinderistä..
Laita sille aluksi vaikka facebook kaveripyyntö
Myöhemmin sitten laitat messenger viestiä
-Mutta työkavereihin ei kannata sekaantua
Mulla kävi silleen, että yksi tyyppi työpaikalta ehdotti sähköpostitse aikalailla treffeilta kuulostavaa tekemistä nyt kun on oltu etätöissä. Ainoa vaan, etten yhtään pidä kyseisestä henkilöstä, ollaan tosi erilaisia :D
Meillä on töissä vaikka kuinka paljon pareja. Enpä ole huomannut draamaa missään vaiheessa. Välillä tulee jopa yllätyksenä joku pari, kun ei heidän käytöksestään ole voinut mitään päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Voithan myös Skypen tai Teamsin kautta laittaa viestiä? Kysyä vaikka apua tai mielipidettä johonkin juttuun ja sitten kysyä että hei, toivottavasti et ota nyt tätä outona, mutta haluisitko lähteä mun kanssa ulos/syömään/vaihtamaan kuulumisia/tutustumaan?
Tää on paras idea. Varmaan joka työpaikalla on käytössä skype tai muu pikaviestin. Keksit ensin jotain asiaa ja kokeilet lähteekö teidän viestittely etenemään vai kuivahtaako kasaan. Jos etenee, sitten voit pyytää treffeille. Ehdottomasti EI sähköpostilla ainakaan ilman miään etukäteisjuttelua!
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin, että yksi A:lla alkava kollega pyytäisi mua treffeille..
Täällä yksi A:lla alkava odottelee ehkä juuri sinun yhteydenottoa..
Vierailija kirjoitti:
Pippelikuvan paikka
Olisin otettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitkä teidän välit on? Oletteko kavereita muuten ja jutelleet enemmän vai oletko kukaan tuijotellut ja itsekseen kehitellyt ihastuksen?
Jos olette jutelleet ja tunnette toisenne jo jotenkin niin mikä ettei. Jos tuommoinen tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta niin mä ainakin perääntyisin.
Olemme olleet hieman tekemisissä, mutta ei paljoa. Emme työskentele yhdessä. Kumpikaan ei ole esimiesasemassa, vaan olemme "vertaisia".
Ap
Ei kuulosta hyvältä, jos olet naisen kansa samalla viivalla, ellette sitten molemmat ole naisia.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kuulosta hyvältä, jos olet naisen kansa samalla viivalla, ellette sitten molemmat ole naisia.
mies52v
Omituinen ajatusmaailma, mutta onhan sulla tota ikääkin. Ei nykynuoret ajattele pappamaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
mies52v
Omituinen ajatusmaailma, mutta onhan sulla tota ikääkin. Ei nykynuoret ajattele pappamaisesti.
Siks ne ei naista saakaan vaan joutuu täällä kysyä outoja kysymyksiä:D
mies52v
Vaikutat kivalta, toivottavasti tärppää! <3