kylässä kaverilla vklna. Ruokaa ei tarjottu
Kävin kaupassa kyllä pari kertaa.
Eka iltana saatiin hiukan einesateriaa.
Lapsille oli ruokaa.
Olin nälässä.
En kehdannut ruveta kerjäämään muonaa.
Lähdin myös nälkäisenä pois...
Kommentit (110)
Muistan aika hyvin. Eka iltana puolikas eineksestä.
Sen jälkeen leipää, omenoita ja karjalanpiirakkaa. Toisena iltana jtn pientä.
Su ei kunnon ruokaa.
Lähtö su-iltana.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:03"]Todella härö aloitus. Aikuinen ihminen ei saa itselleen hommattua ruokaa, vaikka käy kaupassa!
[/quote]
Sain hommattua mutta kun lapset oli pääosassa ruoan suhteen!
Itse olen 48v. ja nykyään kait vieraanvaraisuutta ei ole. Itse en kyläile koskaan ja onneksi en. Musta on kiva vaikka tarjota naapurille kahvit pullan kera. Ruokaa Meillä vieraat saa aina. Ap olisi pitänyt olla rohkea ja lähteä syömään jonnekin.
Psykomamma-ikäerohullu-heikkolahjainen...
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:30"]AP on käynyt kaupassa nälissään (kahdesti) ja ostanut 30 eurolla ruokaa ja silti jäänyt näkäiseksi - ainoa mitä hän muistaa on nälkä (sen takia eri varmasti muista mitä osti, kun nälkä on näköä haitannut). Lapsille on tarjottu eri huoneessa mystistä broilerruokaa ja AP:lle toisessa huoneessa leivänpala.
Koska AP on tottunut syömään lastensa jämät, ehkä tuo kaveri ajatteli, että kaavit heidän broilerijäämät lautasilta. Jos ruokaa tällä kertaa niin vähän ettei sitä jäänyt ja jouduit järsimään pelkkää leipää. Toivottavasti AP muistit myös tuon viikonlopun aikana syödä lääkkeesi.
[/quote]
En mä voi ruveta määräilemään toisen huushollissa.
Enkä väkisin lasten lautasilta kiskomaan ruokaa.
Emäntä oli päättänyt tietyn ruoan menevän lapsille.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:03"]Todella härö aloitus. Aikuinen ihminen ei saa itselleen hommattua ruokaa, vaikka käy kaupassa!
[/quote]
Sain hommattua mutta kun lapset oli pääosassa ruoan suhteen!
[/quote]
Niin kai ne normaalille ihmiselle ovatkin, aikuinen osaa itsekin sanoa jos on nälkä ja huolehtia itse omista syömisistään. Paitsi tietysti sinä, joka istut vaan suu auki kuin käenpoika ja kuolet nälkään, jos ei toiset lapa ruokaa suuhusi.
Uskomatonta, tällaisen pöljän on pakko olla trolli.
Voitko kertoa, MIKSI kirjoitit tänne tästä aiheesta? Siis, MITÄ IHMETTÄ oikein hait???? Myötätuntoa vai mitä?
En ymmärrä, ja ihan tosissaan alko kiinnostaa, haha.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:32"]
Su ei kunnon ruokaa.
Lähtö su-iltana.
[/quote]
Pakko kysyä: oletko sä ihan terve? Sulla on niin omalaatuinen kirjoitustyyli. Todella omituista että olet kaksi kertaa käynyt kaupassa etkä ole kuitenkaan saanut itsellesi ostettua ruokaa kun näit ettei kyläpaikassa tarjota. Mikä pakko teidän oli olla siellä nälissään koko viikonloppu? Mikset pakannut lapsia autoon ja sanonut että lähdetään nyt kotiin?
Anna kun arvaan, sinä oot se heikkolahjainen?
Provoksi huono, aloittajan täytyy olla vajaa :/
Vielä; sain hommattua ruokaa mutta olisko pitäny ruveta riitelemään jostain broiletinkoivesta..saanko minäkin? Jos kerran lapset söi kaiken?
Tiedän tapauksen jossa vieraat mässytti omia herkkuja toisessa huoneessa.
Olis sekin ollu outoa.
Sinun olisi pitänyt ostaa neljä niitä koipia, yksi per henkilö. Ei vain kahta.
Voi hyvänen aika.
Siis aikuinen ihminen valittaa sitä, kun ei ole saanut syötyä eikä ole ruokaa annettu. Kävit kumminkin itse kaupassa, mikset ostanut myös itsellesi jotain syötävää? Se emäntäkö päätti, että kaikki ne sun ostamasi ruuat menevät lapsille? Miksei kaikki voineet syödä samaa? Miksi lapset söivät toisessa huoneessa?
Kai se nyt järkikin sanoo, että aikuinen ihminen tekee kyllä selväksi jos nälättää. Ei kai siellä pöydän ääressä kannata tuppisuuna istua ja odotella, jos joku toisi lautasen nokan eteen. Tuskin se sun kaverisi olisi suuttunut, jos olisit sanonut, että hei mulla on nälkä, taidanpa ottaa jotain. Olisit voinut sieltä kaupasta ostaa muutakin kuin vain lapsille ruokaa.
Sitten on hyvä tulla av:lle kertomaan kuinka kamalaa oli, kun kukaan ei minua syöttänyt!
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:32"]
Su ei kunnon ruokaa.
Lähtö su-iltana.
[/quote]
Pakko kysyä: oletko sä ihan terve? Sulla on niin omalaatuinen kirjoitustyyli. Todella omituista että olet kaksi kertaa käynyt kaupassa etkä ole kuitenkaan saanut itsellesi ostettua ruokaa kun näit ettei kyläpaikassa tarjota. Mikä pakko teidän oli olla siellä nälissään koko viikonloppu? Mikset pakannut lapsia autoon ja sanonut että lähdetään nyt kotiin?
[/quote]
Sain ostettua ruokaa mutta kun emäntä laittoi lapsille melkein kaiken. Ja sillä siisti.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:32"]
Su ei kunnon ruokaa.
Lähtö su-iltana.
[/quote]
[/quote]
Sain ostettua ruokaa mutta kun emäntä laittoi lapsille melkein kaiken. Ja sillä siisti.
[/quote]
Mikset käynyt ostamassa lisää jos nälkä oli? Tai lähtenyt kotiin?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:47"]Voi hyvänen aika.
Siis aikuinen ihminen valittaa sitä, kun ei ole saanut syötyä eikä ole ruokaa annettu. Kävit kumminkin itse kaupassa, mikset ostanut myös itsellesi jotain syötävää? Se emäntäkö päätti, että kaikki ne sun ostamasi ruuat menevät lapsille? Miksei kaikki voineet syödä samaa? Miksi lapset söivät toisessa huoneessa?
Kai se nyt järkikin sanoo, että aikuinen ihminen tekee kyllä selväksi jos nälättää. Ei kai siellä pöydän ääressä kannata tuppisuuna istua ja odotella, jos joku toisi lautasen nokan eteen. Tuskin se sun kaverisi olisi suuttunut, jos olisit sanonut, että hei mulla on nälkä, taidanpa ottaa jotain. Olisit voinut sieltä kaupasta ostaa muutakin kuin vain lapsille ruokaa.
Sitten on hyvä tulla av:lle kertomaan kuinka kamalaa oli, kun kukaan ei minua syöttänyt!
[/quote]
Kyllä. Emäntä laittoi uuniin ruokaa ja päätti näin.
Lapset olivat omassa huoneessa.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:47"]Voi hyvänen aika.
[/quote]
Kyllä. Emäntä laittoi uuniin ruokaa ja päätti näin.
Lapset olivat omassa huoneessa.
[/quote]
No mikset saanut suuta avattua, että mullakin olisi nälkä. Ei sen sanominen niin kamalaa ole.
Kyllä minusta ap:lla on oikeus ihmetellä, että joku kutsuu viikonlopuksi kylään, mutta ei tarjoa ruokaa?
Mikäli meille tulee yövieraita niin totta h*elvetissä laitan heille myös ruokaa. En ajattele, että enpä tarjoa ruokaa jos ei kehtaa pyytää. Heti kun olen sopinut jonkun kanssa vierailusta niin ensimmäisen asia jota mietin on se, että mitähän hyvää laitan vieraille ruoaksi.
Meitä on näköjään moneen junaan... useinpien mielestä vieraan täytyy ilmeisesti jotenkin kerjätä ja pyytää ruokaa, ennenkuin sitä annetaan?
Jankuti-jankuti-jank .Tuttu tyyli, sut on tunnistettu :D
AP on käynyt kaupassa nälissään (kahdesti) ja ostanut 30 eurolla ruokaa ja silti jäänyt näkäiseksi - ainoa mitä hän muistaa on nälkä (sen takia eri varmasti muista mitä osti, kun nälkä on näköä haitannut). Lapsille on tarjottu eri huoneessa mystistä broilerruokaa ja AP:lle toisessa huoneessa leivänpala.
Koska AP on tottunut syömään lastensa jämät, ehkä tuo kaveri ajatteli, että kaavit heidän broilerijäämät lautasilta. Jos ruokaa tällä kertaa niin vähän ettei sitä jäänyt ja jouduit järsimään pelkkää leipää. Toivottavasti AP muistit myös tuon viikonlopun aikana syödä lääkkeesi.