Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kylässä kaverilla vklna. Ruokaa ei tarjottu

Vierailija
28.11.2013 |

Kävin kaupassa kyllä pari kertaa.

Eka iltana saatiin hiukan einesateriaa.

Lapsille oli ruokaa.

Olin nälässä.

En kehdannut ruveta kerjäämään muonaa.

Lähdin myös nälkäisenä pois...

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söikö isäntäväen aikuiset kuitenkin? Mikset syönyt niitä mitä ostit itse kaupasta?

Vierailija
22/110 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin.Kaksi yötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tehnyt ruokaa?

Vierailija
24/110 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ostit kaupasta ja mikset syönyt niitä ostamiasi ruokia?

Vierailija
25/110 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 13:19"]Söikö isäntäväen aikuiset kuitenkin? Mikset syönyt niitä mitä ostit itse kaupasta?

[/quote]

Isäntäväkenä oli vain se mun kaveri.

Söin kyllä leipää ja omenaa. Ehkä piirakkaa.

Saattoi olla että jtn muutakin söin.

Sunnuntaina vain leipää/karjalanpiirakkaa.

Vierailija
26/110 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tainnut kovin hyvä kaveri olla kun et kehdannu ruokaa pyytää...

Vierailija
27/110 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 13:20"]mitä ostit kaupasta ja mikset syönyt niitä ostamiasi ruokia?

[/quote]

Muistan ostaneeni niitä piirakoita, pizzat meni lapsille. En muista kaikkea mitä ostin..

Vierailija
28/110 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ostanut kaupasta niin paljon, että olisit tullut kylläiseksi? Vai arvelitko etukäteen, että pärjäät koko päivän omenalla ja katjalanpiirakalla, mutta sitten yllätykseksesi et pärjännytkään? Mikset mennyt uudestaan kauppaan nälän iskiessä?

Vierailija
29/110 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 13:24"]No ei tainnut kovin hyvä kaveri olla kun et kehdannu ruokaa pyytää...

[/quote]

On hyvä mutta en ole sen tyyppinen että vingun.

(paitsi täällä).

Vierailija
30/110 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ostanut itsellekin pitsaa?

Ei se ole vinkumista että toteaa, että "hei minullapa on nälkä, tehdäänkö jotain ruokaa, soitetaanko tilauspitsat vai käydäänkö kaupassa?"

Vierailija
31/110 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 13:26"]Mikset ostanut kaupasta niin paljon, että olisit tullut kylläiseksi? Vai arvelitko etukäteen, että pärjäät koko päivän omenalla ja katjalanpiirakalla, mutta sitten yllätykseksesi et pärjännytkään? Mikset mennyt uudestaan kauppaan nälän iskiessä?

[/quote]

Olin lauantaina illalla kaupassa ja sunnuntaina ei taidettu käydä enää.

En voi toisen huushollissa emännöidä.

Vierailija
32/110 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko humalassa kun et oikein meinaa muistaa mitä ostit?

Vierailija
33/110 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 13:28"]Mikset ostanut itsellekin pitsaa?

Ei se ole vinkumista että toteaa, että "hei minullapa on nälkä, tehdäänkö jotain ruokaa, soitetaanko tilauspitsat vai käydäänkö kaupassa?"

[/quote]

Ostin kaksi pizzaa mutta molemmat meni lapsille sitten.

Yleensä syön lasten jättämiä jämiä.

Vierailija
34/110 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisi kaverin luova sovitusti koko viikonlopun ja ruokaa ei tarjottaisi, sanoisin kyllä viimeistään illalla, että käydäänkö kaupassa ja laitetaan jotain ruokaa. Siis menisin kauppaan ja laittaisin jotain itse. Tai ehdottaisin, että tilataanko pitsat. En pystyisi olemaan syömättä kunnon ruokaa koko viikonloppua.

Ilmeisesti on ihmisiä, jotka elää pelkällä leivällä... mä en ole sellainen. Tarviihan lapsetkin muutakin kuin pitsat - aamupalaa, välipalaa, päivällistä...

Vierailija
35/110 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 13:29"]Olitko humalassa kun et oikein meinaa muistaa mitä ostit?

[/quote]

En. Tämä ei tapahtunut just äsken.

Vierailija
36/110 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sä menit sinne sillä oletuksella että se passaa sut ja sun pesuees? Haloo, olisit valmistanu teille jotain ruokaa tai hakenu valmista yhdessä kaveris kanssa.  Onhan toi vähän outoo, ettei oteta ees puheeks, et mitä syödään tms... 

Vierailija
37/110 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yleensä syöt lasten jämiä, miksi juuri tänä viikonloppuna tarvitsirkin kunnollisia aterioita?

Vierailija
38/110 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tilannut itsellesi pitsan

Vierailija
39/110 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kait se sun kaveri sit ajatteli, että olisit ostanut itselleskin pitsan, jos olisit halunnut.. mut joo, onhan toi tökeröä. Ite en kyllä kehtais olla tarjoamatta ruokaa. Yleensä pöydät ja jääkaappi notkuu syötävää.

Vierailija
40/110 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 13:30"]Jos mä olisi kaverin luova sovitusti koko viikonlopun ja ruokaa ei tarjottaisi, sanoisin kyllä viimeistään illalla, että käydäänkö kaupassa ja laitetaan jotain ruokaa. Siis menisin kauppaan ja laittaisin jotain itse. Tai ehdottaisin, että tilataanko pitsat. En pystyisi olemaan syömättä kunnon ruokaa koko viikonloppua.

Ilmeisesti on ihmisiä, jotka elää pelkällä leivällä... mä en ole sellainen. Tarviihan lapsetkin muutakin kuin pitsat - aamupalaa, välipalaa, päivällistä...

[/quote]

Lapset söi kyllä hyvin.

Yleensä melkein aina on tehty ruokaa koko väelle.

Sunnuntain muistan kyllä että oli vähän heikompaa.

Paitsi lasten syömiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän