kylässä kaverilla vklna. Ruokaa ei tarjottu
Kävin kaupassa kyllä pari kertaa.
Eka iltana saatiin hiukan einesateriaa.
Lapsille oli ruokaa.
Olin nälässä.
En kehdannut ruveta kerjäämään muonaa.
Lähdin myös nälkäisenä pois...
Kommentit (110)
mitä ostit kaupasta ja mikset syönyt niitä ostamiasi ruokia?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 13:19"]Söikö isäntäväen aikuiset kuitenkin? Mikset syönyt niitä mitä ostit itse kaupasta?
[/quote]
Isäntäväkenä oli vain se mun kaveri.
Söin kyllä leipää ja omenaa. Ehkä piirakkaa.
Saattoi olla että jtn muutakin söin.
Sunnuntaina vain leipää/karjalanpiirakkaa.
No ei tainnut kovin hyvä kaveri olla kun et kehdannu ruokaa pyytää...
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 13:20"]mitä ostit kaupasta ja mikset syönyt niitä ostamiasi ruokia?
[/quote]
Muistan ostaneeni niitä piirakoita, pizzat meni lapsille. En muista kaikkea mitä ostin..
Mikset ostanut kaupasta niin paljon, että olisit tullut kylläiseksi? Vai arvelitko etukäteen, että pärjäät koko päivän omenalla ja katjalanpiirakalla, mutta sitten yllätykseksesi et pärjännytkään? Mikset mennyt uudestaan kauppaan nälän iskiessä?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 13:24"]No ei tainnut kovin hyvä kaveri olla kun et kehdannu ruokaa pyytää...
[/quote]
On hyvä mutta en ole sen tyyppinen että vingun.
(paitsi täällä).
Mikset ostanut itsellekin pitsaa?
Ei se ole vinkumista että toteaa, että "hei minullapa on nälkä, tehdäänkö jotain ruokaa, soitetaanko tilauspitsat vai käydäänkö kaupassa?"
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 13:26"]Mikset ostanut kaupasta niin paljon, että olisit tullut kylläiseksi? Vai arvelitko etukäteen, että pärjäät koko päivän omenalla ja katjalanpiirakalla, mutta sitten yllätykseksesi et pärjännytkään? Mikset mennyt uudestaan kauppaan nälän iskiessä?
[/quote]
Olin lauantaina illalla kaupassa ja sunnuntaina ei taidettu käydä enää.
En voi toisen huushollissa emännöidä.
Olitko humalassa kun et oikein meinaa muistaa mitä ostit?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 13:28"]Mikset ostanut itsellekin pitsaa?
Ei se ole vinkumista että toteaa, että "hei minullapa on nälkä, tehdäänkö jotain ruokaa, soitetaanko tilauspitsat vai käydäänkö kaupassa?"
[/quote]
Ostin kaksi pizzaa mutta molemmat meni lapsille sitten.
Yleensä syön lasten jättämiä jämiä.
Jos mä olisi kaverin luova sovitusti koko viikonlopun ja ruokaa ei tarjottaisi, sanoisin kyllä viimeistään illalla, että käydäänkö kaupassa ja laitetaan jotain ruokaa. Siis menisin kauppaan ja laittaisin jotain itse. Tai ehdottaisin, että tilataanko pitsat. En pystyisi olemaan syömättä kunnon ruokaa koko viikonloppua.
Ilmeisesti on ihmisiä, jotka elää pelkällä leivällä... mä en ole sellainen. Tarviihan lapsetkin muutakin kuin pitsat - aamupalaa, välipalaa, päivällistä...
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 13:29"]Olitko humalassa kun et oikein meinaa muistaa mitä ostit?
[/quote]
En. Tämä ei tapahtunut just äsken.
Niin sä menit sinne sillä oletuksella että se passaa sut ja sun pesuees? Haloo, olisit valmistanu teille jotain ruokaa tai hakenu valmista yhdessä kaveris kanssa. Onhan toi vähän outoo, ettei oteta ees puheeks, et mitä syödään tms...
Jos yleensä syöt lasten jämiä, miksi juuri tänä viikonloppuna tarvitsirkin kunnollisia aterioita?
Olisit tilannut itsellesi pitsan
No kait se sun kaveri sit ajatteli, että olisit ostanut itselleskin pitsan, jos olisit halunnut.. mut joo, onhan toi tökeröä. Ite en kyllä kehtais olla tarjoamatta ruokaa. Yleensä pöydät ja jääkaappi notkuu syötävää.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 13:30"]Jos mä olisi kaverin luova sovitusti koko viikonlopun ja ruokaa ei tarjottaisi, sanoisin kyllä viimeistään illalla, että käydäänkö kaupassa ja laitetaan jotain ruokaa. Siis menisin kauppaan ja laittaisin jotain itse. Tai ehdottaisin, että tilataanko pitsat. En pystyisi olemaan syömättä kunnon ruokaa koko viikonloppua.
Ilmeisesti on ihmisiä, jotka elää pelkällä leivällä... mä en ole sellainen. Tarviihan lapsetkin muutakin kuin pitsat - aamupalaa, välipalaa, päivällistä...
[/quote]
Lapset söi kyllä hyvin.
Yleensä melkein aina on tehty ruokaa koko väelle.
Sunnuntain muistan kyllä että oli vähän heikompaa.
Paitsi lasten syömiset.
Söikö isäntäväen aikuiset kuitenkin? Mikset syönyt niitä mitä ostit itse kaupasta?