Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtävätkö miehet tasoteoriaa paremmin kuin naiset?

Vierailija
24.09.2020 |

?

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyy taulukot, joiden perusteella voi laskea oman tasonsa?

Laittakaapa nyt vihdoin se linkki, kiitos. Muuten alan uskoa, että kyseessä on jonkun mutuilua eikä mitään teoriaa ole olamassakaan. Olen kysynyt tätä monta kertaa, mutta kukaan ei koskaan vastaa. Miksi?

Olen itseasiassa nähnyt sellaisen taulukon, jossa on esimerkkikuvia eri naisista ulkonäköarvosanoin yhdestä kymmeneen. En vain tiedä, mistä sen löytäisi. Ei siitä ole aukottomaan tasonmääritykseen, mutta ehkä se toisi jotain konkretiaa tähän debattiin.

Löysin yhden tuollaisen taulukon!

https://www.google.fi/search?q=Women+from+1+to+10&tbm=isch&ved=2ahUKEwi…

Tuleeko naisilta kommentteja?

Olen mies mutta minun on hankala nähdä ratkaisevaa eroa tasojen 5-9 välillä. Kyse on lähinnä makuasioista ja voisin ottaa aivan mistä tasosta vain olevan naisen tuosta. Nelonen ja siitä alaspäin sitten ovat jo naisia joilla on oikeasti jotain todella poikkevaa ulkonäössä ja heitä on ehkä prosentti kaikista naisista.

Ei tuo minustakaan ole kovin hyvä kuvaaja, mutta parempia ei taida löytyä. Löysin itsekin viehättäviä naisia kaikilta tasoilta 5:stä ylöspäin.

Juuri siksi tasot ovat käytännössä mahdottomia muodostaa. Käytännössä voi erottaa vain ihan ne maailmanluokan kaunottaret ja sitten ne todella poikkeuksellisen rumat. Se väliin jäävä 90 prosenttia on sitten aina jonkun silmissä kauniimpi ja toisen silmissä vähemmän kaunis. Tee siitä sitten jotain tasoja.

Sehän nyt on hyvin helppoa. Kysyt vaikka 100 naiselta onko tämä mies kiinnostava.

Jos jostain toisesta miehestä 60 naista sanoo, että on ja toisesta, että 80. Niin siittä se ero syntyy.

Zinc

Kiinnostava ensivilkaisulla ei ole sama asia kuin että jotain tapahtuisi sen jälkeen. Komea idiootti mielyttää varmaan ensin mutta kun hän avaa suunsa niin vaikutelma on toinen.

Lisäksi vaikuttaa se mitä hakee. Mukava luotettava mies saa paljon todennäköisemmin pitkän hyvin suhteen kuin komea narsisti. Narsistilla on varmaan paljon suhteita mutta ne päättyvät kerta toisensa jälkeen huonosti. Onko hän oikeasti tasokas jos kyllä saa suhteita mutta epäonnistuu niissä kaikissa? Vai onko se mies tasokas jolla on ehkä suurempi työ löytää parisuhde mutta sen saatuaan tekee siitä hyvän molemmille ja elää elämänsä tyytyväisenä?

Tasoteorian heikkous on siis se että se keskittyy vain ensimmäisen hetkeen ja "saamiseen", ei lainkaan siihen mitä sen jälkeen seuraa.

No tämähän on miehille tyypillinen ajattelutapa kaiken muun kuin koneiden ollessa kyseessä. 

Se on hyvä, että sinä tiedät mikä on tyypillistä. Itse tiedän vain, ettei itselläni ole.

Zinc

Vierailija
102/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työni kautta tavannut paljon ihmisiä, jotka maanisesti hokevat näitä tasoteorioita. Heillä on usein vakavia mielenterveysongelmia. En tiedä miksi tarkentuvat juuri näihin tasoteorioihin, ja miksi se on paljon yleisempää miehillä.

Oidipuskompleksi. Kukaan nainen, joka olisi saatavilla, ei kelpaa. Vain kielletty (äiti) kelpaisi, mutta äidille kelpaa vain isä (jolla on iso penis verrattuna lapsen nappulaan). Tähän sisältyy myös viha naisia (äitiä) kohtaan, kun äidille kelpaa vain se (isopeniksinen) isä, jolla on kaikkea, mitä lapsella ei: vapautta tulla ja mennä, rahaa, monenlaisia taitoja, työpaikka, auto. Noiden ei realistisesti (muihin aikuisiin verrattuna) ole tarvinnut olla erityisen ihmeelliset, mutta pikkupojalle ne ovat olleet mahdottoman kaukaisia asioita saavuttaa.

Nämä tasoteoria”miehet” ovat jumittuneet/regressoituneet tähän vaiheeseen ja peilaavat kaikkea sen kautta.

Ja sen takia naiset, jotka he mahdollisesti voisivat saada, ovat heille yhdentekeviä. (Oma juttunsa on se, että naiset yleensä myös tuntevat suurta vastenmielisyyttä moista keskenkasvuisuutta kohtaan.)

Tämä on myös se syy, miksi nimenomaan miehet jumittuvat ja jankuttavat helpommin tasoista. Tähänhän liittyy myös naisten arvottaminen pelkän ulkonäön kautta, käyttöesineen tavoin. Vähän samalla tavalla kuin äiti on pienen lapsen tarpeiden täyttäjä. Puuttuu kyky nähdä naiset ihmisinä, joilla on omia tarpeita ja toiveita, ja kuunnella, mitä naiset (kukin yksilöinä) toivovat ja mitä arvostavat jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein väittäisin päinvastoin. Tasoteorioista ulisevilta miehiltä jää ymmärtämättä se totuus, että parisuhdemarkkinat ei ole säänneltyjä. Kysyntä ja tarjonta määrää tason. Käytännössä siis naiset määrittävät miehen tason kun puhutaan heterosuhteista. Ja toki sama toisinpäin Vaikka omasta mielestäsi olisit  kuinka erinomainen mies niin jos et saa 9 naisia niin tasosi ei riitä niihin. Jos et saa 6 naisia niin tasosi ei riitä niihinkään. Jos et saa minkäänlaisia naisia niin tasosi on nolla. Tavaran arvo kun on se, mitä joku siitä suostuu maksamaan. Täällä tasoteoriosta ulisevia miehiä ei vissiin kukaan huoli edes ilmaiseksi.

Pariutumismarkkinoilla jyllää vapaa markkinatalous, ja sekös tasoteoriamiehiä kiukuttaa :D

Tämä! He haluaisivat jonkun seksikommunismin, jossa kaikille annettaisiin valmiiksibkumppani. Tuo nyt vain on vapaassa maassa utopiaa. Mahdotontakin, koska miehiä on vähän enemmän kuin naisia.

Vierailija
104/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaapa nyt vihdoin se linkki, kiitos. Muuten alan uskoa, että kyseessä on jonkun mutuilua eikä mitään teoriaa ole olamassakaan. Olen kysynyt tätä monta kertaa, mutta kukaan ei koskaan vastaa. Miksi?

Olen itseasiassa nähnyt sellaisen taulukon, jossa on esimerkkikuvia eri naisista ulkonäköarvosanoin yhdestä kymmeneen. En vain tiedä, mistä sen löytäisi. Ei siitä ole aukottomaan tasonmääritykseen, mutta ehkä se toisi jotain konkretiaa tähän debattiin.

Vilkaisin, mutta siellä oli vain naisten kuvia. Onko taulukoissa otettu luonteenpiirteet ja arvot huomioon? Onko merkitystä sillä, miten ja mihn tilanteeseen nainen on pukeutunut? Kerran yhdessä kommentissa minulle vastattiin, että mies nostaa tasoaan, kun hän pukeutuu juhliin pukuun. Pysyykö miehen taso sillä tasolla vai laskeeko takaisin, kun hän vaihtaa puvun kotona verkkareihin?

Kirjoita Googlen kuvahakuun 'women from 1 to 10', niin löydät samanlaisen taulukon miehistä. En ole tasoteoreetikko, joten en vastaa muihin kysymyksiisi. Täällä vain pyydettiin linkittämään taulukko, josta voisi arvioida tasonsa ja minä etsin sen lähimmän vastineen sellaiselle taulukolle, jonka olen joskus nähnyt.

Eihän tasoa voi mitenkään laskea pelkän ulkonäön perusteella! Vaikka mies olisi miten komea tahansa, mutta hän olisi sairaalloisen mustasukkainen, kävisi vieraissa ja ottaisi pikavippejä, niin ei hänestä ole parisuhteeseen kenenkään kanssa. Niin, mistä siis löytyy sellainen taulukko, josta voi laskea oman tasonsa ihan luonteenpiirteet huomioiden?

Ymmärtääkseni naisen taso lasketaan tasoteoriassa pelkän ulkonäön perusteella, miehillä sitten vaikuttavat muutkin asiat. En sano, että sen pitäisi olla noin, mutta en olekaan tasoteoreetikko. Tuollaista taulukkoa, jonka haluaisit, ei taida olla olemassakaan. Ehkä joku palstan mies voisi tehdä sellaisen tänne arvioitavaksi. 🤔

No niin, mitään teoriaa ei siis ole olemassakaan. Olisihan se pitänyt arvata.

Vierailija
105/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työni kautta tavannut paljon ihmisiä, jotka maanisesti hokevat näitä tasoteorioita. Heillä on usein vakavia mielenterveysongelmia. En tiedä miksi tarkentuvat juuri näihin tasoteorioihin, ja miksi se on paljon yleisempää miehillä.

Oidipuskompleksi. Kukaan nainen, joka olisi saatavilla, ei kelpaa. Vain kielletty (äiti) kelpaisi, mutta äidille kelpaa vain isä (jolla on iso penis verrattuna lapsen nappulaan). Tähän sisältyy myös viha naisia (äitiä) kohtaan, kun äidille kelpaa vain se (isopeniksinen) isä, jolla on kaikkea, mitä lapsella ei: vapautta tulla ja mennä, rahaa, monenlaisia taitoja, työpaikka, auto. Noiden ei realistisesti (muihin aikuisiin verrattuna) ole tarvinnut olla erityisen ihmeelliset, mutta pikkupojalle ne ovat olleet mahdottoman kaukaisia asioita saavuttaa.

Nämä tasoteoria”miehet” ovat jumittuneet/regressoituneet tähän vaiheeseen ja peilaavat kaikkea sen kautta.

Ja sen takia naiset, jotka he mahdollisesti voisivat saada, ovat heille yhdentekeviä. (Oma juttunsa on se, että naiset yleensä myös tuntevat suurta vastenmielisyyttä moista keskenkasvuisuutta kohtaan.)

Tämä on myös se syy, miksi nimenomaan miehet jumittuvat ja jankuttavat helpommin tasoista. Tähänhän liittyy myös naisten arvottaminen pelkän ulkonäön kautta, käyttöesineen tavoin. Vähän samalla tavalla kuin äiti on pienen lapsen tarpeiden täyttäjä. Puuttuu kyky nähdä naiset ihmisinä, joilla on omia tarpeita ja toiveita, ja kuunnella, mitä naiset (kukin yksilöinä) toivovat ja mitä arvostavat jne.

Liirum Laarum

Zinc

Vierailija
106/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilkaisin, mutta siellä oli vain naisten kuvia. Onko taulukoissa otettu luonteenpiirteet ja arvot huomioon? Onko merkitystä sillä, miten ja mihn tilanteeseen nainen on pukeutunut? Kerran yhdessä kommentissa minulle vastattiin, että mies nostaa tasoaan, kun hän pukeutuu juhliin pukuun. Pysyykö miehen taso sillä tasolla vai laskeeko takaisin, kun hän vaihtaa puvun kotona verkkareihin?

Kirjoita Googlen kuvahakuun 'women from 1 to 10', niin löydät samanlaisen taulukon miehistä. En ole tasoteoreetikko, joten en vastaa muihin kysymyksiisi. Täällä vain pyydettiin linkittämään taulukko, josta voisi arvioida tasonsa ja minä etsin sen lähimmän vastineen sellaiselle taulukolle, jonka olen joskus nähnyt.

Eihän tasoa voi mitenkään laskea pelkän ulkonäön perusteella! Vaikka mies olisi miten komea tahansa, mutta hän olisi sairaalloisen mustasukkainen, kävisi vieraissa ja ottaisi pikavippejä, niin ei hänestä ole parisuhteeseen kenenkään kanssa. Niin, mistä siis löytyy sellainen taulukko, josta voi laskea oman tasonsa ihan luonteenpiirteet huomioiden?

Ymmärtääkseni naisen taso lasketaan tasoteoriassa pelkän ulkonäön perusteella, miehillä sitten vaikuttavat muutkin asiat. En sano, että sen pitäisi olla noin, mutta en olekaan tasoteoreetikko. Tuollaista taulukkoa, jonka haluaisit, ei taida olla olemassakaan. Ehkä joku palstan mies voisi tehdä sellaisen tänne arvioitavaksi. 🤔

No niin, mitään teoriaa ei siis ole olemassakaan. Olisihan se pitänyt arvata.

On se, nainen voi hyvinkin laskea tasoaan perzeilemällä ..

Zinc

Vierailija
107/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei ole mitään tasoteoriaa , kaikki mikä liikkuu kelpaa  ja vaikkei liikkuiskaan niin sekin käy amen.

Vierailija
108/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kuin pikkulapsia joita saa lain puolesta laittaa. Kumma juttu kun miettii.

Vierailija
109/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin epäilet, ap?

Miehet kirjoittavat tasoteoriasta loogisesgti ja kiihkottomasti, kun taasn naiset tyypillisesti saavat p*skahalvauksen ja pyrkivät kieltämään koko tasoteoria n.

No, vielä en ole saanut lukea vakuuttavia perusteluja koko teorian olemassaololle.

Vierailija
110/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on. Toisen mielestä tasoon vaikuttaa myös muut, kuin ulkonäölliset tekijät ja toisten mielestä pelkästään ulkonäkö ja ehkä ikä määrää sen tason.

Vierailija
111/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autismin kirjon häiriöt ovat yleisempiä miehillä.

Ihmisille, joiden on vaikeaa ymmärtää ihmisten vuorovaikutusta ja sen moninaisuutta on helpompaa tarttua johonkin teoriaan, joka heidän mielestään selittää ihmisten käyttäytymistä ja sitä, miksi itselle on vaikea löytää kumppania.

Vierailija
112/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo johtuu kyllä siitä, että äidit uhrautuvat liikaa ja hyysäävät, paapovat ja hemmottelevat poikiaan aivan liikaa. Tutkitusti kaikista haitallisinta poikalapsille on se, jos äiti uhrautuu ja on liian lempeä ja isä on ankara. Sellaisissa perheissä pojista kasvaa narsisteja.

Vierailija
113/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Ehkä pysyy sillä tasolla, koska se kerran realisoitunut potentiaali on kuitenkin aina olemassa?

Vierailija
114/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen täällä oli ketju, jossa nainen "joutuu elättämään" köyhän miehen, kun mies oli saanut säästöön vain 1500e. 

Zinc

Noh, jos oikeasti puhuttaisiin, että tulee omillaan toimeen, niin tuo mieshän TULEE omillaan toimeen, kun on saanut rahaa säästöönkin ;)

Naisen mielestä mies ei tullut omillaan toimeen, jos ei ollut vähintään 50 000e rahaa säästettynä muodossa tai toisessa ..

No, harvalle miehelle riittää, että nainen on virallisesti normaalipainoinen vaan haluaa hoikemman. 

Virallinen onkin täysin väärässä. BMI yläpäässä naiset ovat läskejä.

Zinc

Ihan näin suoraan sanottuna, kiertelemättä ja kaartelematta.

Mutta kuitenkin normaalipainoisia, joka määräytyy kuitenkin terveyden perusteella. Ei ulkonäön.

Vierailija
115/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo johtuu kyllä siitä, että äidit uhrautuvat liikaa ja hyysäävät, paapovat ja hemmottelevat poikiaan aivan liikaa. Tutkitusti kaikista haitallisinta poikalapsille on se, jos äiti uhrautuu ja on liian lempeä ja isä on ankara. Sellaisissa perheissä pojista kasvaa narsisteja.

Hyysää ja paapoo ja hellii äidit pikku tyttöjäänkin. Jotkut esittävät, että jopa enemmän kuin poikia. Joiden pitää kestää enemmän. Enpä itse tiedä, onko tässä keskimäärin mitään eroa. Varmaan perhekohtaista.

Vierailija
116/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla varmaan 80% noin, mutta ei se listan kärkeen mikään alkoholisoitunut mielenterveyspotilas mene naisillakaan ..

Mutta kelpaa sekin keskivertomiehelle, jos on kaunis.

Zinc

Miksi?

Vierailija
117/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten pitäisi löytää vielä taulukot joiden perusteella voi laskea muiden ihmisten tasot. Ainakin tämän palstan tasoteoreetikot toitottavat aina, että naiset haluavat itseään tasokkaampia miehiä, mutta kukaan ei ole vielä koskaan osannut kertoa, kuinka voin arvioida sekä oman tasoni että miesten tasot, jotta voisin tietoisesti pysytellä itseni tasoisissa miehissä. Tasoteoreetikot ilmeisesti itse osaavat ne tasot määritellä jotenkin vaistonvaraisesti aina oikein.

Vierailija
118/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sentään puolet maailman naisista on sisäistänyt tasoteorian hyvin eli aasialaiset. Siellä tason määrittää vanhempien varallisuus, ja puoliso pyritään löytämään oman tason sisältä.

Miksi ei rikkaampaa/köyhempää? Koska jos nai köyhenmästä suvusta niin naapurit nauravat ja pitävät tyhmänä, ja jos nai rikkaammasta perheestä niin puolison sukulaiset katsovat köyhempää sukua pitkin nenänvartta.

Varallisuus on sentään konkreettisesti mitattavissa oleva asia. Ehkä koulutus myös.

Vierailija
119/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran katsoin sellaista ja ainakin sen mukaan tohtorintutkintoni pudotti omaa tasoani 😂 Olen siis nainen.

Vierailija
120/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D hyvä kuvaus!

Mutta koska heidän mukaansa naiset pariutuvat aina ylöspäin, he voivat kuvitella olevansa 7/10-tason miehiä, joita 7/10-tason naiset eivät vain kelpuuta. Oikeasti he ovat tietenkin 0-4/10-tason miehiä, jotka yrittävät liian kuumia naisia. Mutta koska tämä on liian vaikea hyväksyä, on kehitetty tämä hypergamiateoria.

Mutta yrittääkö insellimies edes niitä hottiksia? Ei, sillä kyllä hän tietää, että se hottis ei anna pimperoa hänelle, eikä se ole tavoitteenakaan.

Insellimies ei tee aloitteita. Koska sehän voisi johtaa jopa seksiin tai parisuhteeseen, eikä se käy.

Kiihottavampaa on fantasioida isoleukaisesta lentäjäkirurgista tai isomulkkuisesta Afrikan miehestä polkemassa sitä hottista kuin tulpatonta mopoa, pikku insellimiehen olessa lukittuna patteriin.

Lopuksi insellimiehelle juotetaan käytetyistä kortsuista spermaa.

Ei teekään aloitteita mutta onhan se mukavampaa uskotella itselleen, että on 7, kuin myöntää, että olisi 3. Narsistin denialismia siis.

Toisaalta kyseessä voi myös olla tuollainen masokismifantasia, ainakin yhdellä palstahullulla kyse on selvästi jostain autoeroottisesta itsensä nöyryyttämisestä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän