Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos perheellinen jää opiskelijaksi siis

Vierailija
26.11.2013 |

täysipäiväiseksi niin mitähän tukia sitä saa? ja paljon?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on kokopäivätyö, voit hakea opiskeluillesi tukea: http://www.koulutusrahasto.fi/fi/aikuiskoulutustuki/

Minä hain tuolta opintoihin kuuluvan 3kk työharjoittelun ajaksi, jonka otin opintovapaaksi töistä. Tuttavani opiskelee tuolla tuella lähihoitajaksi, tuskin palaa olemassa olevaan työhönsä enää mutta kun on siellä kirjoilla niin saa tuota.

Vierailija
2/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen perheellinen opiskelija, opiskelen siis kokopäiväisesti. Ainut tuki mitä saan on opintotuki, ja se on muistaakseni 250e/kk. Ei onneksi enää kauaa jäljellä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiton rahoilla, ja kulukorvaukset tuli päälle.

Vierailija
4/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintotuki oli ainut mitä sain. Mutta en jäänyt töistä opintovapaalle, vaan määräaikainen soppari loppui ennen opintojen alkamista.

Vierailija
5/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tuo kakkosen laittama linkki. Aikuiskoulutustuessa on joitain ehtoja, on mm. oltava työsuhteessa, josta on jäänyt opintovapaalle, 8 vuoden työhistoria ja se, että opiskelu on järkevässä koulussa tapahtuvaa (esim. Armin puolipäiväinen joogaohjaajakoulu tms. ei välttämättä kelpaa). Jos ehdot täyttyy, se on The Tuki, joka on tarkoitettu aikuisten opiskelun tukemiseen.

Vierailija
6/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintotuki oli ainut mitä sain. Mutta en jäänyt töistä opintovapaalle, vaan määräaikainen soppari loppui ennen opintojen alkamista.