Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä etsitte/ ostatte yleensä kirppiksistä?

Vierailija
13.11.2013 |

Mitä etsitte/ ostatte yleensä kirppiksistä? Vaatteita, lasten tavaroita vai mitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi mitään erityistä, kiertelen ja katselen vain.

Harvemmin edes löydän mitään kirppiksiltä, olen aika "nirso" vaatteiden ja muiden suhteen. En myöskään kerää turhaa tavaraa nurkkiin, joten jos jotain kodintarviketta ostan niin sen on oltava ylitsepääsemättömän ihana ja tarpeellinen. :)

Ikävää tuo nykyinen kirppishinnoittelu, ainakin täällä päin. Monet laittaa tyyliin nukkaantuneen H&M perusneuleen hinnaksi jopa 6 euroa..

Vierailija
2/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ostellut leluja ja kirjoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vaatteita lähinnä. Tai no, pojalle on turha enää etsiä mitään, kun ei vain löydy vaatteita. Tytölle löytyy helpostikin ja oikeastaan kaikki hänen vaatteensa on ostettu kirpparilta.

Vierailija
4/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 20:43"]

En etsi mitään erityistä, kiertelen ja katselen vain.

Harvemmin edes löydän mitään kirppiksiltä, olen aika "nirso" vaatteiden ja muiden suhteen. En myöskään kerää turhaa tavaraa nurkkiin, joten jos jotain kodintarviketta ostan niin sen on oltava ylitsepääsemättömän ihana ja tarpeellinen. :)

Ikävää tuo nykyinen kirppishinnoittelu, ainakin täällä päin. Monet laittaa tyyliin nukkaantuneen H&M perusneuleen hinnaksi jopa 6 euroa..

[/quote]

Joo, ihmisiltä puuttuu täysin arvostelukyky nykyään, ei ymmärretä, että loppuun käytetty kuuluu roskiin, ei myyntiin.

Minä käyn joskus harvoin katselemassa vaatteita, mutta ei kyllä tule ostettua yleensä mitään. Pitäisi olla käytännössä käyttämätöntä, sellaistakin näkee, mutta ei oikein osu omaa kokoa.

Vierailija
5/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin uloskäyntiä.

Vierailija
6/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita itselle ja lapsille. Akun taskukirjoja. Katson myös avoimin mielin astioita. Jos löytyy vanhaa Arabiaa tai jotain mistä pidän, ostan vaikkei ihan välitönsä tarvetta olekaan.

Vierailija
7/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut joitain astioita, pelejä, tauluja (kehysten takia useimmin), kirjoja .

Vierailija
8/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamppuja, mattoja, pyyhkeitä (ohuita ja psykedeelisiä mieluiten), lakanoita, kirjoja, koruja, laukkuja, paitiksia, hameita, mekkoja, neuleita (100% villaa tai silkkiä ja muita ylellisiä matskuja) ja viimeaikoina sporttivetimiä. Kenkiä tuskin koskaan. 

Lähes kaikkea siis paitsi alusvaatteita. Ja aika hyvin on löytynyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä