Zenniopticalista silmälasit?
Oletko tilannut? Tuliko hyvät?
Kommentit (5)
Mulla on pelkkää miinusta silmissä, maksoi postikuluineen kolmisen kymppiä heijastamattomat lasit. Tuli parissa päivässä kotiovelle. Reseptin mukaan tilasin. Vähän on ehkä leveät mun päähän, kun olen noita pari vuotta käyttänyt. Löystyneet? Aikaisemmat oli specsaversiltä, nämä laadukkaamman oloiset. Rasia oli tosin ruma ja halvannäköinen, mut koen silti saaneeni eniten vastinetta rahalle tuolta.
Olen tilannut kerran kokeilumielellä. Ei kai laseissa sinänsä vikaa ole, eivät vain istu hyvin minun päähäni. Yrin kyllä mitata vanhoja laseja ja valita saman kokoiset, mutta silti ovat hiukan liian pienet. Laseja pitäisi näköjään saada aina sovittaa oikeasti, jotta näkisi ovatko hyvät vai eikö. Olivat kyllä niin halvat, ettei sinänsä harmita. Olkoot varalaseina kaapissa.
Olen tilannut jopa 14 erilaiset lasit tuolta! :) Ekaksi kahdet ihan kokeilun vuoksi, kun sai kahdet yksien hinnalla. Sitten hiukan karkasi mopo käsistä, mutta noilla hinnoilla eivät siltikään tulleet kalliiksi. Suosittelen lämpimästi!
Uskon että minullakin lähtee pian mopo keulimaan. :) Kerrotko vielä 3, mitä taittovikaa laseilla korjaat (plus, miinus, haja), onko molemmissa silmissä sama ja mitä maksoit posteista. Mittasitko pupillivälin ym. itse, menikö kerralla nappiin? Näistä kun aina väännetään ja olen kuullut vähän ikäviäkin kokemuksia voimakkaiden lasien tilaamisesta ja Suomeen postituksesta tuolta (vaikken niitä täysin uskokaan). 14 rillit, ihanaa!
Olen tilannut kahdet ja hyvät ovat olleet. Pupillivälikin on lukenut optikon silmälasimääräyksessä, eli ei ole tarvinnut mitään mitata. Minulla on rutkasti hajataittoa, toisessa linssissä vahvuuksissa hiukan plussaa ja toisessa 0. Postikuluja en muista, kuutisen kymppiä nämä lasit tulivat maksamaan.