Ensimmäiset sanat sinun ja miehesi välillä,
Kommentit (90)
En muista ihan tarkkaan sanoja, mutta aloin sättiä sitä etuilusta, kun tunki pitkän baarijonon väliin taakseni. Ei tajunnut jonon kaartuvan siinä kohdalla ja väitti sinnikkäästi vastaan. Siitä se sitten lähti :-D
Ihana ketju! Raskaushormoni/aamu- murjotus vaihtui huokailuihin ja huutonauruun! <3 Meidän isännän kanssa ensimmäiset sanat olivat kutakuinkin kummaltakin firman nimi ja sukunimi/etunimi. Vuosia tuli flirttailtua puhelimessa työasioiden ohella kunnes tapasimme ensimmäistä kertaa ja siinä se sitten oli. <3
Minä: Moi, missä Txxxxx on?
Mies: Se ehti jo sammua ennen kuin päästiin tänne.
Minä: Aijaa, naurua.
Mies: Oisitko lähteny tanssimaan?
Mies oli ystäväni työpari ja tiesin että ovat työpaikan juhlien jatkoilla baarissa, en tätä tulevaa miestäni sillon siis vielä tuntenut vaikka tiesinkin hänet. Tässä sitä ollaan :)
Olin baaritiskillä ja tilasin juotavaa. Baaritiskin takana oli seinässä peilit, josta näin miehen tuijottavan minua. Hän ei tietenkään tajunnut, että näin hänet. Käännyin nopeasti ja kysyin: "Onko mulla hyväkin perse, kun sitä niin ahkerasti tuijotat?" "En mä sitä tuijottanut", vastasi mies häkeltyneenä. :D Siinä sitten kiisteltiin, kuka tuijotti ja ketä. Yhdessä oltu nyt 7v.
Kostean illan jälkeen istuin pihalla pettyneenä työkavereiden käytökseen. Auto oli parkissa baarin edessä joten laahustin sinne ja ekat sanat miehelle oli:
Heitäkkö mun kotiin.
Autossa alkasin avautumaan; kaikki miehet on sikoja! Vittu ku rumat penkit täällä! Jälkikäteen kuulin että harva haukkuu "sheikki"mersun nahkapenkkejä rumaksi. Mutta siitä se lähti :)
Mies: onks tässä vapaata?
Minä: Ei mutta se viereinen paikka on vapaa (paikka, jota mies kysyi oli kaverini)
Rippileirillä
minä: tuuks röökil?
mies: Joo. :)
vuoden jälkeen alettiin seurusteleen ja yhdessä oltu 11vuotta :D