Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäiset sanat sinun ja miehesi välillä,

Vierailija
26.11.2013 |

kun tapasitte ensimmäistä kertaa?:)

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippileirillä

minä: tuuks röökil?

mies: Joo. :)

vuoden jälkeen alettiin seurusteleen ja yhdessä oltu 11vuotta :D

Vierailija
82/90 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ihan tarkkaan sanoja, mutta aloin sättiä sitä etuilusta, kun tunki pitkän baarijonon väliin taakseni. Ei tajunnut jonon kaartuvan siinä kohdalla ja väitti sinnikkäästi vastaan. Siitä se sitten lähti :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lähekkö tanssiin?

- Joo

Vierailija
84/90 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju! Raskaushormoni/aamu- murjotus vaihtui huokailuihin ja huutonauruun! <3 Meidän isännän kanssa ensimmäiset sanat olivat kutakuinkin kummaltakin firman nimi ja sukunimi/etunimi. Vuosia tuli flirttailtua puhelimessa työasioiden ohella kunnes tapasimme ensimmäistä kertaa ja siinä se sitten oli. <3

Vierailija
85/90 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: Moi, missä Txxxxx on?

Mies: Se ehti jo sammua ennen kuin päästiin tänne.

Minä: Aijaa, naurua.

Mies: Oisitko lähteny tanssimaan?

Mies oli ystäväni työpari ja tiesin että ovat työpaikan juhlien jatkoilla baarissa, en tätä tulevaa miestäni sillon siis vielä tuntenut vaikka tiesinkin hänet. Tässä sitä ollaan :)

Vierailija
86/90 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin baaritiskillä ja tilasin juotavaa. Baaritiskin takana oli seinässä peilit, josta näin miehen tuijottavan minua. Hän ei tietenkään tajunnut, että näin hänet. Käännyin nopeasti ja kysyin: "Onko mulla hyväkin perse, kun sitä niin ahkerasti tuijotat?" "En mä sitä tuijottanut", vastasi mies häkeltyneenä. :D Siinä sitten kiisteltiin, kuka tuijotti ja ketä. Yhdessä oltu nyt 7v.

Vierailija
87/90 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
88/90 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostean illan jälkeen istuin pihalla pettyneenä työkavereiden käytökseen. Auto oli parkissa baarin edessä joten laahustin sinne ja ekat sanat miehelle oli:

Heitäkkö mun kotiin.

Autossa alkasin avautumaan; kaikki miehet on sikoja! Vittu ku rumat penkit täällä! Jälkikäteen kuulin että harva haukkuu "sheikki"mersun nahkapenkkejä rumaksi. Mutta siitä se lähti :)

Vierailija
89/90 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: onks tässä vapaata?

Minä: Ei mutta se viereinen paikka on vapaa (paikka, jota mies kysyi oli kaverini)

Vierailija
90/90 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiteltiin itsemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme