Ensimmäiset sanat sinun ja miehesi välillä,
Kommentit (90)
Mieheni heitti ravintolajonossa "Onko sulla limanen pillu" syvälle silmiin katsoen. Vastasin että "hyville kyrville aina" ja tässä sitä ollaan reilut kymmenen vuotta oltu.
en muista mitä ite höpötin mutta muista kun mies tuijotti vaan kiusaantuneena ja sanoi "joo.joo.joojoo.joo.joo" :D Ite on pikkuhuppelissa aikasmoinen moottoriturpa ja mies on tosi ujo aina, ei oikein osannut suhtautua mun avautumisiin vielä silloin. Nykyään ehkä jopa tulee joku mielipidekkin sinne väliin ;D
Mies mulle: "Oisko sulla henkkareita näyttää?"
Siis baarin ovella. Eihän se mua alaikäiseksi epäillyt (olin 23 v), vaan halusi tietää nimen, että osaa onkia lisätietoja ;)
edelliseen siis MINÄ olen moottoriturpa
Nähtiin keskellä vilkasta aukiota, hymyiltiin toisillemme, lähdettiin eri suuntiin. Hetken päästä molemmat kuljimme taas aukion poikki ja pakko oli sanoa jotain. Molemmat hymyiltiin, käveltiin toista kohti ja yhtäaikaa avattiin sanaiset arkkumme, josta molemmilta tuloksena lähinnä "Mummunmömmön" ja kiusaantunutta hihitystä :D No, saatiin me sitten ulos jotain järkevääkin ja mentiin aukion laidalle kahville, mutta en ikinä unohda kuinka vajukeilta molemmat kuulostettiin, ensimmäisistä sanoista kumpikaan saanut mitään selvää ja molemmista varmasti näki kuinka paljon jännitti, nolotti, kiusaannutti varsinkin ne ekat muminat yhtä aikaa :D
Ekoja sanoja en muista, mut mun ensimmäinen ajatus miehestäni oli, et "Höh, kuka toikin muka luulee olevansa!" (sai ennen mua kokeen valmiiks, vaikka olin tottunu et oon kyseisessä aineessa aina nopein)
Mies taas muistaa ajatelleensa, et onpas siinä tytöllä sievä hymy. Tilanne tosin oli luultavasti ihan eri, sillä en usko kovin sievästi hymyilleeni tuossa mun muistamassa tilanteessa. ;)
Ei sitten pienintäkään muistikuvaa. Minä olin noin 5v. ja mies seitsemää vuotta vanhempi. Muistan vain sen, että mies kavereineen hajotti tekemäni hiekkakakut.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:24"]
Ei sitten pienintäkään muistikuvaa. Minä olin noin 5v. ja mies seitsemää vuotta vanhempi. Muistan vain sen, että mies kavereineen hajotti tekemäni hiekkakakut.
[/quote]
:D :D :Dd
Hei! Oisko sulla Nokian pienipäistä laturia, ku mulla on puhelimesta akku loppu? Mies seisoskeli pizzeriassa ja odotteli kavereitaan.
mitä vi**ua sä täällä teet (baarissa) mies vastasi siihen: täh??
"Ai hyvänen aika että sinä oot iso..." ja halasin, ei mitään mielikuvaa että mitä hän sanoi. Treffit siis, nettituttavuus. Ai niin yksi puhelinkeskustelu oli taustalla, siinä sanoin että mihin aikaan juna tulee ja hän totesi että "sulla on miellyttävä ääni".
"Sulkemisaika, ny tarttis lähteä kotiin" -jaa niinkö, mennäänkö sun kotiin vai mun kotiin- "mennään mun, asun tuossa viereisessä talossa" Kyseessä oli baarissa asiakas ja työntekijä, nykyään aviopari.
Minä: "Oho, oletpa sä kaunis!"
Mies: "Kiitos samoin!"
Tavattiin klassisesti baarin tupakkapaikalla.
Moi,mä oon xxx,sä oot varmaan xxx?
Minä en juurikaan osannut puhua tavatessamme ensimmäistä kertaa.
Mies taas oli silloin 7 vuotta.
Poika soitti kotibileissä kitaraa. Pyysin soittamaan Kielletyt leikit, joita olin kitaratunneilla opetellut. Poika ei puhunut mitään, osasi vain sointuja, lähti pois bileistä. Kului seuraavat 17 vuotta, ja nähdessämme hän sitten jotain sanoikin.
Minä: Moro! Mitäs sulle?
Mies: Rommikola kiitos.
Sitten se raapusti hieroglyfejä kuittiin ja sanoi sen olevan hänen puhelinnumeronsa.
"Lähe mun luo jatkoille." :D Lähti messiin ja aikalailla muutti mun luo samantein.
Mies kansanopiston aamiaispöydässä: Te olettekin niitä uusia xxxkurssilaisia!
Minä ja kaverini: Joo (tai jotain)
"Uitko mun kanssa tonne vastarannalle?"
Kysyin vieraalta hyvännäköiseltä pojalta teininä rannalla, oli siis samassa porukassa ja olin jo muutaman päivän häntä katsellut. Tapana oli uida vastarannalle, joten sain idean pyytää hänet mukaan.:)