Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimin lähiaikoina dj:nä naisten illassa. Mitä soittaisin?

Vierailija
24.11.2022 |

Yleisö noin 40-50 vuotiasta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naisten ilta tässä tarkoittaa? Lesbobileitä vai jostain muusta syystä vain naisille suunnattau tapahtumaa? 

Itse naisena tykkäisin kuunnella jotain goottimetallia, mutta se ei varmaan yleisesti toimi bilemusiikkina kaikille.

Vierailija
2/24 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kysyt illan emännältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä naisten ilta tässä tarkoittaa? Lesbobileitä vai jostain muusta syystä vain naisille suunnattau tapahtumaa? 

Itse naisena tykkäisin kuunnella jotain goottimetallia, mutta se ei varmaan yleisesti toimi bilemusiikkina kaikille.

Naisvaltaisen ison työpaikan pikkujoulut. Ne pari miestyöntekijää hukkuvat joukkoon. Ap

Vierailija
4/24 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt kysyt illan emännältä.

Olen kysynyt. Sanoi vain että niin kiire ettei ehdi ajatella. Soita mitä tykkäät. Mutta epäonnistunut musiikkivalita vaikuttaa tunnelmaan. Ap

Vierailija
5/24 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalajoen naiset - on sperma polttavaa

Ja Äiti olen pannut

Vierailija
6/24 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

It's raining men.

Vierailija
7/24 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandstorm

Vierailija
8/24 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija Koota tietenkin. Mm:

- Tanssii itsensä kanssa

- Valeria

- Supernaiset

- Huoli pois

Muitakin löytyy.

Vierailija
9/24 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIkuinen nainen, girls just wanna have fun..

Vierailija
10/24 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eye of the Tiger

I Will Survive

Aikuinen nainen

Vierailija
11/24 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsenlaulu.

Vierailija
12/24 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hankalaa tosiaan kun makuja on niin paljon kuin naisiakin. Itse kuuntelen heviä:D Laittaisin jotain reipasta mutta voisitko ap tehdä sen ettet soittaisi vain kuluneita tuhat kertaa soitettuja 80-90-luvun hittejä a la Nova vaan sekoittelisit niitä ja vaikka uudempaa hittimusiikkia?

Vierailija
13/24 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ikäryhmään kuuluvana sanoisin että 80-90 luvun hitit höystettynä tuoreimmilla kappaleilla. JOku leidien hittipotpuri saattaa räjäyttää pankin, riippuen tietty tyypeistä. Kuin myös vastaavasti KaijaKoo maratooni tyhjentää tanssilattian.

Vierailija
14/24 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ikäryhmään kuuluvana sanoisin että 80-90 luvun hitit höystettynä tuoreimmilla kappaleilla. JOku leidien hittipotpuri saattaa räjäyttää pankin, riippuen tietty tyypeistä. Kuin myös vastaavasti KaijaKoo maratooni tyhjentää tanssilattian.

Miksi? Eikö kaija koo ole tosi suosittu tuossa ikäryhmässä?

Vierailija
15/24 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörität vaan vähän helikopteria Loverboyn ja ZZtopin tahtiin.

Vierailija
16/24 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen!

Vierailija
17/24 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädit tykkää aina:

I was made for lovin you baby

Satulinna

Vierailija
18/24 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oih, sellainen old school - gootti-ilta olisi muuten hitokseen cool :D Sisters of Mercy soimaan vaan..

Mulle uppoais myös Slayer/Pantera/Metallica/Misfits ym. vanhemmat jättiläiset, tai punk-iltamat ois ihan mahtava! Ja jos kyse enemmän musiikista eikä niinkään illanvietosta, niin kuuntelisin mielelläni uudempaa metallia, aina kiva löytää uusia bändejä ja aika vähän enää nykyään jaksan itsekseni selailla varsinkaan ug-tarjontaa kun tavaraa on ladattuna erilaisiin palveluihin aivan älyttömästi.

N37

Vierailija
19/24 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppu Normaalia, Kaija Koolta Tinakenkäinen tyttö (vai mikä se nyt on).  Queeniltä valittuja paloja (I Want to Break Free ainakin). Village People tanssittaa hyvin viiskymppisiä, samoin mahdollisesti Pet Shop Boys. Kotimaisista lisäksi Frederikin diskohumpat, Mattia ja Teppoa ja jotain R-A-K-A-S-tyyppistä jorattavaa, joiden sanat kaikki osaa 

Vierailija
20/24 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset ovat varmaan aika paljon kuunnelleet ABBAa, jne biisejä nuoruudessaan. Eivät kauheast ns. Nykyajan musiikkia välitä kuunnella, mutta ei myöskään ns. Liian vanhoja kappaleitä, joten ehkä 80-90 luvun biisejä kannattaa valita.