Oletko aina lausunut nimen Julius Caesar väärin?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Kaisarin salaatti
Salaatti taas on seessar.
Julius kaesar. Kaesar...ka ka-lk-ku-na🐥🥰🦃
Siinä vaiheessa kun Julius tulee korjaamaan ääntämystä niin voin sanoa sen niinkuin itse Keessar haluaa, siihen asti sanon just niinkuin huvittaa, eipä ole kukaan antiikin roomalainen vielä tullut valittamaan miten ne nimet lausun.
"Olenko ainoa, joka on tatuoinut Julius Caesarin nimen sääriin"
Vain käynti optikolla riittää 🤣
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun Julius tulee korjaamaan ääntämystä niin voin sanoa sen niinkuin itse Keessar haluaa, siihen asti sanon just niinkuin huvittaa, eipä ole kukaan antiikin roomalainen vielä tullut valittamaan miten ne nimet lausun.
Ei, mutta hienossa ravintelissa teet itsesi naurunalaiseksi jos sanot seessar tai keessar.
Kolme kaisaria meni baariin kurvissa. Baari meni konkurssiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta hienossa ravintelissa teet itsesi naurunalaiseksi jos sanot seessar tai keessar.
ei hienossa ravintolassa tarjota paskaa salaattia majoneesikastikkeessa.
wöö minä lausun kaikki sanat miten haluan puhun vaikka siansaksaa minulle ei kukaan asiantuntija tule kertomaan miten sanat äännetään wää
Vai kaisar, no tuon enempää metsään tuskin voit ohjata.
Vierailija kirjoitti:
Vai kaisar, no tuon enempää metsään tuskin voit ohjata.
Tutkija Turun yliopistosta kertoi oikean ääntämyksen heti tuon linkatun ohjelman alussa. Kyllä se on kaisar vaikka se miten AV-mammaa itkettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei hienossa ravintolassa tarjota paskaa salaattia majoneesikastikkeessa.
Kaisaria tarjotaan lukuisissa Michelin ravintoloissa. Se on trendikästä nykyään. Caesar drinkkikin on muotia. https://www.finedininglovers.com/explore/articles/caesars-new-reign-how…
Kaisarin salaatti