Ensimmäiset sanat sinun ja miehesi välillä,
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 11:10"]
Varmaankin käsipäivää sanottiin ja esittäydyttiin, kun ensimmäisenä työpäivänä taloon tulin.
[/quote]
Sama täällä!
Ehkä 'ättä' tai 'tättä'. Enpä tiedä. Mies osasi jo puhua, oli sentään jo 5-vuotias.
En millään muista. Tavattiin niin, että meidän kaverit seurusteli keskenään ja oltiin jossain rannalla, kaupungissa ja milloin missäkin isossa porukassa (ikää 16v :D). En tiedä oltiinko puhuttu vielä yhtään mitään kun kerran jossain bileissä alettiin pussailemaan kun jäätiin kaksin :D Sen jälkeen alkoi pitkät keskustelut irc-galleriassa :P
Mies: "Olet kaunis"
Minä: "Kai mä nyt sen tiedän"
....Mies oli kerännnyt rohkeutta lähestyä mua työpaikalla, minä olin tokaissut tuon vastauksen ja kävennyt tyylikkäästi pois. En muista tätä, mutta näin on kuuulemma käynyt.
Mies sitkeästi kuitenkin jatkoi piiritystä ja naimisiinhan siinä päädyttiin :)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 12:02"]
Ehkä 'ättä' tai 'tättä'. Enpä tiedä. Mies osasi jo puhua, oli sentään jo 5-vuotias.
[/quote]
Täh?! Oletko miehesi täti, vai mitä?!
"Hei, ootko sä se vastaava? Voisko tähän mun tulevaan työhuoneeseen laittaa xxxxx?"
"Joo, kyllä onnistuu laittaa, mutta puhu pomos kanssa, kun se ei kuulu urakkaan."
Eli mies oli rakentamassa meidän (silloisia tulevia) nykyisiä työhuoneita ja me oltiin työryhmän kanssa miettimässä mitä käytännön ratkaisuja voisi vielä pyytää/muuttaa paremmiksi. Sitten meni vuosia aikaa, kunnes törmättiin uudelleen muissa merkeissä ja mietittiin, missä me on nähty aiemmin. Eikä ole sen jälkeen sitten oikeastaan erillään oltukaan nyt pariin vuoteen.
- Moi, onks tässä vapaata?
- joo, on siinä yks paikka, istu vaan.
Junan ravintolavaunussa tavattiin.
"Oli aika urpo jätkä".. muistaakseni noin se alkoi.
Sanoin "vaihoin sulle ton raitisilmansuodattimen" Ja mies vastas jotain "aa okei kiitti."
Mies, Moi!
Minä, Hei, mä oon näin näppärä, en ees tiiä missä on Oulun tori
Mies, Mut löysinpäs sut kuitenkin
Mä sanoin miehelle Oulun torin osoitteeksi torikadun
Mies: "Maistuisko sulle taskulämmin vadelmalikööri?"
Minä: "Ei kiitos" (kun en ollut vielä katsonut tarjoajaa). Kun käänsin päätäni ja näin ne silmät, niin: "Kiitos, voin mä oikeestaan ottaakin!".
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 12:02"]
[/quote]
Täh?! Oletko miehesi täti, vai mitä?!
[/quote]
Olisi tosi mielenkiintoista tietää, miten päädyit tällaiseen tulkintaan.
Ei, en ole mieheni täti, enkä muutenkaan sukua. Tapasimme kesällä -79, kun olin 10 kuukauden ikäinen. Mies oli tuolloin 5-vuotias. Vanhempamme viettivät kesäpäivää yhdessä meidän mökillämme. Olemme siis perhetuttuja.
Minä: "Moi, **** varmaan ilmottikin, että mä tuun nyt jo"
Mieheni: "Morjens, kyllä se joo jotain ilmottikin. Seuraa muo, niin mä näytän paikat"
Mies oli siis työkaverini, työpaikkaromanssi vei naimisiin asti ja sillä tiellä ollaan yhä :)
Moi, onpa sulla kivat tissit! Tanssitaanko?
Kiitti, tanssitaa vaan!
Minä: Huomenta!
Mies: Huomenta!
Näin se meni, mikäli muistan aivan oikein. Ainiin, tapasimme kahvilassa jossa olin kesätöissä.
Ihana ketju! Vahinko ei näemmä ikinä tule kello kaulassa;)
Antaa tämmöselle yksineläjälle toivoa, ikinä ei tiedä, mitä päivä tua tullessaan.:)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 11:32"]
"Kummalla jalalla tätä taas lähdetään?" "Oikee eteen, vasen taakse."
[/quote]
Mitä lajia tanssitte? :)