Ensimmäiset sanat sinun ja miehesi välillä,
Kommentit (90)
Isossa tapahtumassa tavattiin ja nimeltä esittäydyttiin ja moikattiin. Ei muuta. Lisäsin FB:ssä kaveriksi tämän huvikseni parin kkn päästä kun huomasin sen liittyneen sinne, heti tuli viesti että olitko sä se jonka kanssa tavattiin siellä. Oli kuulemma heti sanonut kaverillensa siinä että onkos toi vapaa ja oli kuulemma rakastunut ensisilmäyksellä (kuulin myöhemmin) :)<3
en muista mitä hän sanoi mulle mutta kakeltelin hänelle että
"Joku saa susta vielä hyvän vaimon" . Mies nauroi mun lauseelle. Vähän olin nolo.
Lenkillä urheilukentän laidalla. Kentällä on mies, heittää kiekkoa. Mun pystykorva alkaa haukkua sitä kiekkoa. (Koira luulee kiekkoa sorsaksi)- Voisko toi sun koira olla hiljaa?
- Ei kun se on urheiluselostaja ja kriittinen.
- Jos jätät sen koiran kotiin huomenna, niin nämä suoritukset ehkä paranisi.
no mä jätin...
Pimeä syysilta ja paljon ihmisiä kaupungilla...minä höpötän ja heittulen käsiäni enkä katso eteeni. PAM,MUKSAUS! Törmään edessä olenvaan mieheen.
Alan pyytelemään vuolaasti anteeksi..suomeksi(olin ulkomailla) mies alkaa höpöttään jotain omalla kielellään.. Aletaan nauraa toisillemme ja "PAM" tajuan tujottavani maailman komeinta miestä..
Hirveessä teinikännissä muisteltiin yhdessä jotain laulunsanoja baarissa. Tää on eka muistikuva, tuskin oikeesti ekat sanat. Vähän vähäiset muistikuvat muutenkin koko alkuajoistamme, aina vaan kännissä. Teinit.
"Moikka, tässä mä nyt oon, no, miltä näyttää?"
"Niinpä näytät olevan, hyvältä näyttää..." :D
Huusin sen lempinimen kovaan ääneen hirveässä humalassa teinien kotibileissä. Ei muistaakseni ollut ihan suosikkilempinimi, tyyliin "Saukko-Henkka". Siinä oli sen kerran keskustelumme.
Seuraavalla kerralla hyppäsin sen auton kyytiin keskellä kaupungin katuja ja huusin kovaan ääneen hirveässä humalassa "mooooiiiiiii!" Oiskohan se sillon sanonu mulle jo että moi.
Nykyinen ex, ei tosin mun alkoholiongelman vuoksi vaikka siltä nyt pahasti näyttääkin :D
"Moi, puhutko suomea?"
"Moi, kyllä puhun."
Kutakuinkin näin. Mieheni näki mut seisoskelemassa yksin vesisateessa ilman sateenvarjoa aivan litimärkänä. Kysyi multa puhunko suomea vaikka itse on syntyjään ulkomailta. Nyt ollaan oltu naimisissa 2 vuotta ja yhdessä 4 vuotta.
Pauhasin jotain kovaan ääneen Hitleristä ja hänen natsisisäpiiristään keskustellessani jonkun kanssa koulun käytävällä, kunnes hän koputti selästä ja kysyi että olenko nähnyt erästä yhteistä kaveriamme - ei siis tunnettu ite silloin vielä, tiedettiin vaan että toinen on sen yhteisen kaverin kaveri. Nyt 3v yhdessä näinkin romanttisesta alusta huolimatta!
"Ooksä täällä se it-vastaava? Mullon koneessa yks ongelma"
"Ok, mä tuun kattoon"
Mies: Kylläpäs sun tukka hulmuaa hienosti kun ajat pyörällä.
Minä: Aha. (ajattelin, et mikä ihmeen hihhulifetisisti se oikein on)
mies: "hi...are you (nimi)?"
minä: "yes"
En muista olin kamalassa kännissä
Haukuin miehen silloisen auton.. En edelleenkään ymmärrä, miten tuo tänne siitä huolimatta jäi. :D
kolleega samasta firmasta (joka tuntee mieheni ja minut molemmat): "maija" tässä on työkaverini "matti". Matti tässä on maija.
matti&maija: pitkä suudelma.
se oli menoa siinä sitten.
Exäni, jota en tuolloin tuntenut, huikkasi minulle koulun pihalla jotain sellaista kuin "vau kun olet ihana" - ja minä käskin painua v***uun. Meni vuosi, ennen kuin hän uskalsi lähestyä minua uudelleen. Suhde kesti kolme vuotta ja päättyi käytännön vaikeuksiin, kun molemmat lähdimme ulkomaille eri aikoihin ja eri maihin. Nykyiseni ensimmäinen repliikki on jäänyt unholaan - luultavasti ihan vain "päivää" tms.
Netissä juteltiin ja sovittiin livetapaaminen yliopistolla, jossa molemmat opiskeltiin. En ollut nähnyt hänestä kuvaa edes. Hän varoitteli, ettei ole kaunis. Sanoi olevansa oudon näköinen tms.
Kun sitten näin hänet ajattelin, että hän on kaunis. Aikomukseni oli sano se, mutta olin silloin niin tottumaton kehumaan, että suusta tulikin paljon typerämpi "ethän sä ole yhtään kamalan näköinen". Hän vastasi: "siitä voi olla montaa mieltä". Heti perään ajattelin, että hitto mikä sammakko heti alkuun.
"Tuu juomaan." Toinen lause oli "Voiko muuten nainen raiskata miehen?"
Kuulostaa huonolta aloitukselta, mutta tässä sitä ollaan oltu kaksi ja puoli vuotta yhdessä :D
Tulevan suhteeni kanssa:
Mies: Oliko sun nimesi Heli?
Minä: Ei, kun Hxxxx