Ensimmäiset sanat sinun ja miehesi välillä,
Kommentit (90)
Sanoin "Hei, yks koffi". Tuleva mieheni sanoi "Kiitos" ja sanoi vielä hinnankin, jota en enää muista. Eikö ollutkin ultraromanttinen alku pitkälle suhteelle?
- Sähän näytät ihan samalta kuin kuvassa!
- Haluatko oluen?
Vai pitääkö muistaa, mitä me kirjoiteltiin vai kenties mitä sanoin puhelimessa?
Varmaankin käsipäivää sanottiin ja esittäydyttiin, kun ensimmäisenä työpäivänä taloon tulin.
"oot sä XXX?, mä oon xxx".
Tavattiin siis nettitreffeillä ja nähtiin leffateatterin edessä.
Ei mitään muistikuvaa. Varmaan moi. Mentiin siis kaverini kanssa käymään hänen kaverillaan.
Mies kysyi "voinko auttaa" ja minä vastasin kiitos.
"moi, mä olen x tuon y(=ihminen jonka luona olimme) tyttöystävän kaveri)"
"no moi! oon x, y:n serkku"
Seuraavaksi aloimme jutella lattian pintamateriaaleista (y oli tehnyt remppaa). Eli rakkaus roihahti kun kumpikin oli mieltynyt enemmän parketin sijasta laminaattiin?
-Onko rakkaushuolia?
- Pikemminkin rakaudettomuushuolia.
-Joo, sama täällä.
:D
"Oho, onpas meidän välillä sähköä", sanoi mieheni. Meidät esiteltiin toisillemme, ja kun kättelimme, niin saimme sellaisen sähköiskun, kun talvella usein saa, kun koskettaa jotain ihmistä tai esinettä.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 11:28"]
"Oho, onpas meidän välillä sähköä", sanoi mieheni. Meidät esiteltiin toisillemme, ja kun kättelimme, niin saimme sellaisen sähköiskun, kun talvella usein saa, kun koskettaa jotain ihmistä tai esinettä.
[/quote]
Tämä oli hyvä. :D
En kyllä tarkkaan muista. Mies on parhaan kaverini serkku. Ekat sanat vaihdettiin paikallisessa baarissa mun ja tuon kaverini lakkiaisiltana. Veikkaisin että mies onnitteli lakista ja minä kiitin. :D No seuraavaksi hän päätti ''suojella minua tungokselta'' baarissa ja asettui selkäni taakse että minua ei tönittäisi. Nytten kun tämän viiden ja puolen vuoden jälkeen mieheni paremmin tunnen niin taisipa selkään kiinni liimautumisen syynä olla se, että saisi paremmin tiirailtua varsin avonaisesta kaula-aukostani sisälle mun huomaamatta. :D
Hei!
Päivää!
tervehdittiin oikein kädestä pitäen. työkavereita oltiin alkuun.
"Kummalla jalalla tätä taas lähdetään?" "Oikee eteen, vasen taakse."
Ei mitään hajua, humalatila oli päällä :)
Ihan eka kerta kun puhuttiin:
Mies: "Tuu kyytiin!"
Minä "Äiti on kieltänyt lähtemästä vieraiden miesten mukaan" (hieman leikkisällä äänellä + vino hymy)
ikää taisi olla mulla 16, miehellä 18.
Mies: "Saanko tarjota jotain? Mitä juot"?
Minä: "Kiitos ei, mulla on tässä entistäkin jäljellä".
Tän jälkeen sitä ei saanu millään lähtemään. Olis kannattanut tilata heti aluksi koko tarjottimellinen...
"Ai sori, luulin et oot mun kaveri", sanoin miehelleni kun hyppäsin baarissa tuntemattoman selkään!:D