Ärsyttävät blogien korulauseet:
"Tällä hetkellä insipiroidun..."
"Tunnen suurta tyytyväisyyttä..."
"Nautin hiljaisuudesta ja käperryin..."
Aaarrgh!
Kommentit (720)
Heippa ihanat!
Mulle on tulossa kohta se ihana koiruus, jonka tarvikkeet kotiutin eilen. Mut hei voi apua, toi mun masuasukki potkii ihan hirveesti nyt. Nyt hei -piip- rauhoitut, paikka!
Siis oikeasti: tyyppi mahduttaa 'koiruuden' ja 'masuasukin' samalle riville, siinä lentää jo lukijalta laatta.
Joku uus muotisana blogeissa on "cozy". Mitä helvettiä se ees meinaa?? Cozy sunday, cozy outfit yms... Ja toinen kun kaikki on hurahtanu nyt burgundyn väriin, hei haloo miksei voi sanoo vaan että viininpunainen..? Ja aina joka kuvassa ne starbucksin mukit kädessä.
Tuosta tuli mieleen amerikkalaiselokuvien ainainen kuvakieli: laiha naistähti haahuilee kotonaan villapuserossa, jonka hihat ulottuvat sormiin saakka, ja villasukissa käpertyen (!) lopulta sohvaan tee(!)muki käsissään. Mukia ei koskaan pidetä vain yhdessä kädessä, vaan sitä puristetaan molemmilla käsillä ja teetä(!) siemaillaan hyvin hitaasti ja mietiskellen. En jaksa!
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 22:16"]
Ja taas ne ala-arvoiset kommentit tulee näiltä blogifanitytöiltä. Jännä ilmiö, mistäköhän kertoo...
[/quote]En usko etta tuollaisia keskustelupalstoilla riehuvia bloggaajien kannattajafaneja oikeasti on olemassakaan. Kuka hullu riehuisi jollain vauvapalstalla puolustamassa raivona ihailemaansa bloggaajaa, ei uppoa, taitaa nuo kirjoittelijat omituisine sanaoksennuksineen tulla palstoille jostain ihan muualta.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 10:07"]
Ja jokaisella ostetulla/saadulla vaatteella tai esineellä on rakkaus-etuliite. Uusi rakkauslaukku, rakkaustakki, rakkaushuivi, rakkausmuki, rakkaushammasharja, rakkausvessapaperi, rakkausblogi, rakkausminkki...
[/quote]
Ei he...... miltä olenkaan välttynyt, kun en ole lukenut tuollaisia blogeja! Tämä keskustelupalsta on hauskin!
http://sukanvarteen.blogspot.fi/
Pyrin välttämään noita. Kerään muutes blogiani varten idioottimaisia säästökeinoja, kertokaa jos keksitte!
Apua, miksi rupesin lukemaan tätä, kun muu perhe jo nukkuu. Hihitän täällä ääneen, ei voi mitään.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:44"]
Minusta nuo bloggaajat yrittää olla jotenkin huumorintajuisia teksteissään mutta eivät osaa ilmaista itseään hauskalla ja itseironisella tavalla, vaan siitä jää usein sellainen tyhmänylpeä ja kömpelö kuva.
Muutamalla aikuisemmalla naisella on ainoastaan tuo humoristinen taito hallussa ja heillä niin hyvä itsetunto että osaavat nauraa itselleen ja se välittyy blogin kautta lukijoille :-)
[/quote]
kenellä? minäkin lukisin mieluusti
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 09:47"]
"Teemuki kädessä on niin ihana tunnelmoida vilttiin käpertyneenä kera oman kullan, hih!"
[/quote]
ihan kamala :D
"Kautta aikojen herkät, vahvasti elämää kokevat ihmiset ovat joutuneet teidänlaistenne junttipulliaisten hyökkäyksien ja ammattitaidottoman "parodian" kohteeksi..."
Kiitos herkälle ja vahvasti elämää kokevalle henkilölle :)
Mutta hetkeksi vakavoituen: ilmiönä tuo tavaran inhimillistäminen on aika vastenmielinen.
Laukkuperhe, ihanan yksilön kotiuttaminen, rakkauslaukku jne
Onhan niillä merkkilaukuilla toki omat makuupussitkin. Varmaan niille iltaisin lauletaan tuutulaulut ja aamulla pussataan hereille.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 23:22"]
Mutta hetkeksi vakavoituen: ilmiönä tuo tavaran inhimillistäminen on aika vastenmielinen.
Laukkuperhe, ihanan yksilön kotiuttaminen, rakkauslaukku jne
Onhan niillä merkkilaukuilla toki omat makuupussitkin. Varmaan niille iltaisin lauletaan tuutulaulut ja aamulla pussataan hereille.
[/quote]
VALITETTAVASTI minua alkaa kohta jo kuvottamaan minun omat merkkilaukut (jotka olen hankkinut reilu vuosikymmen sitten, eli kauan ennenkuin bloggaajat ovat niihin "heränneet") kun niistä menee oikeasti maku noiden bloggaajien takia! Laukku on oikeassa elämässä mukava käyttöväline, miksi siitä on tullut jokin sairaalloisen palvonnan kohde??!
no se HÖPÖTTELY! "tyttöjen kanssa herkuteltiin ja höpöteltiin monta tuntia, hih!" "X:n kanssa kahville höpöttelemään, ihanaa!" "Tässä teille pieni höpöttelyvideo"
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 23:22"]
[/quote]
niille on omat pissa&kakkapotat, ja ruuaksi saavat parasta sisäfilettä ja vuosikertapunaviiniä tryffelikastikkeella? laukkuja kohdellaan kuin pahinta lellittyä lemmikkiä?
Se, että kirjoitetaan neljä riviä ja sen jälkeen. Nyt olenkin kirjoittanut jo niin paljon/aika onkin jo rientänyt niin paljon, että on aika lopettaa
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:56"]
Minä olen lapsesta asti tunnelmoinut teemuki kädessä viltin alla sadetta kuunnellen. Nykyisin teen sitä joskus rakkaani kainalossa. En kirjoita siitä blogia, mutta se on minulle luonnolllista enkä ymmärrä mitä oksettavaa siinä olisi. Joten antakaapa ihmisten olla erilaisia, eri ihmiset nauttivat erilaisista asioista. Kautta aikojen herkät, vahvasti elämää kokevat ihmiset ovat joutuneet teidänlaistenne junttipulliaisten hyökkäyksien ja ammattitaidottoman "parodian" kohteeksi. Ette juoruämmät osaa edes hävetä joten jätän teidät rypemään tänne omaan oksennukseenne.
[/quote]
voi miten verisesti suakin on nyt loukattu
"Mua ärsyttää eniten bloggareiden teennäiset poseeraukset. Seistään ihmeellisessä klenassa, jättilaukku kyynärtaipeessa ja katse on suunnattu alas/sivulle. Ollaan niinkuin ei tiedettäisi kameran olemassaolosta ollenkaan. Eräällä nimeltä mainitsemattomalla bloggarilla on uskomattomia jalan vimpautuksia ja vääntöjä... oikein innolla odotan päivän "haikaraposeerausta"."
Ei ole Paris Hiltonin jalkaterät sisäänpäin jalat ristissä -poseerauksen voittanutta! :)
"Tekotaiteellisesti asetellut kuvat ärsyttävät suunnattomasti. Otetaan Macbook Pro (valkoinen), asetetaan koneen kulmalle kuppi teetä/kahvia/glögiä (kuka uskaltaa oikeasti laittaa juotavaa koneen päälle? Ei ihme että koko ajan bloggaajilla on koneet huollossa. Ihan kuin koneella voisi kirjoittaa tai surffata kun potan kokoinen muki nököttää puoliksi näppäimistön päällä) ja vieressä ihanalla (valkoisella) Iittala-astialla (tarrat!) pilkottuja hedelmiä/rahkamössöä/kuivattuja hedelmiä/younameit, koko komeus ihanien (valkoisten) lakanoiden päällä petaamattomassa sängyssä. Älä unohda kuvasta myöskään täydellisesti itseruskettavalla värjättyjä ihanan sileitä sääriä, jotka näkyvät (valkoisen) kylpytakin alta sängylle suoristettuina.
Aiheutin itselleni puistatuksia pelkästään tuota kirjoittamalla..."
Näistä mainosmaisista asetelmista tuli mieleeni Sinkkuelämää-elokuvat, joissa tavaraa (ei sitä!) oli tyrkyllä oikein kunnolla :)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:56"]
Minä olen lapsesta asti tunnelmoinut teemuki kädessä viltin alla sadetta kuunnellen. Nykyisin teen sitä joskus rakkaani kainalossa. En kirjoita siitä blogia, mutta se on minulle luonnolllista enkä ymmärrä mitä oksettavaa siinä olisi. Joten antakaapa ihmisten olla erilaisia, eri ihmiset nauttivat erilaisista asioista. Kautta aikojen herkät, vahvasti elämää kokevat ihmiset ovat joutuneet teidänlaistenne junttipulliaisten hyökkäyksien ja ammattitaidottoman "parodian" kohteeksi. Ette juoruämmät osaa edes hävetä joten jätän teidät rypemään tänne omaan oksennukseenne.
[/quote]
voi miten verisesti suakin on nyt loukattu
[/quote]
Ajattelin perustaa blogin "Fabulous luxurious gossip life of Junttipulliainen"
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 21:50"]
Luottolaukku, luottotakki, luottopuuteri, luottokampaaja, luottoblaablaa.
[/quote]
Varmaan luotolla ostettu.