Ärsyttävät blogien korulauseet:
"Tällä hetkellä insipiroidun..."
"Tunnen suurta tyytyväisyyttä..."
"Nautin hiljaisuudesta ja käperryin..."
Aaarrgh!
Kommentit (720)
Voi jösses sentään! Olemme jo pitkään haaveilleet Xxx:stä; tarkoittaa yleensä sitä, että eilen pälkähti mieleen, että haluaisin ja tänään sen menen ostamaan.
Koiruus sitä, koiruus tätä; miksi ihmeessä ei voi puhua koirasta???
Myötähäpeän tunnetta herättää myös ne kiljahdukset itselleen; ole hiljaa, paikka, rauhoitu!
Olen huumaantunut uusista tuotteista, jotka sain blogiyhteistyön kautta. Tein tuotteista kollaasin, josta voit käydä näppäristi klikkaamassa omasi ostoskoriin. Kliketi klik!
Fiilistelin täällä vanhoja matkakuvia katsellen (yhteistyössä Canon). Inspiroidun vanhoista kuvista, joten aivan pakko oli varata Ruotsin matka ensi kesälle (yhteistyössä Visit Sweden). Tuskin maltan odottaa, hih!
Mua ärsyttää eniten bloggareiden teennäiset poseeraukset. Seistään ihmeellisessä klenassa, jättilaukku kyynärtaipeessa ja katse on suunnattu alas/sivulle. Ollaan niinkuin ei tiedettäisi kameran olemassaolosta ollenkaan. Eräällä nimeltä mainitsemattomalla bloggarilla on uskomattomia jalan vimpautuksia ja vääntöjä... oikein innolla odotan päivän "haikaraposeerausta".
Joku puhuikin tuosta kliketi klikistä :D Tuli mieleen tämä että blogeissahan voi jonkun sanan muokata suoraan linkiksi (kaikki siis tietävät tämän, KAIKKI) niin sitten jotkut tekevät JOOOKA ikinen kerta:
"löysin sen mart of chinalta (KLIK)" ÄRRHRHRHH. Eikö riittäisi että siinä sanassa on se linkki.
Sit yksi on se, että vaatekaappia kutsutaan OMAISUUDEKSI.
"Kävin tässä koko omaisuuteni läpi ja löysin huuto.net kasaan kolme ikea-säkillistä"
Sitten perus "ei oo yhtään aikaa ja mulla on ihan hirvee kiire, mut oli pakko tulla moikkaa teitä..." jatkuu: ... tällä rakeiselle naamakuvalla jossa suipistan huulet tälleen kivasti. kattokaa siinä mä oon "mut okei nyt meen."
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 02:44"]
Haha paras ketju pitkästä aikaa! :D joku saisi koota nämä johonkin ennenkuin joku 'hiekkapillu' ottaa itseensä :D
[/quote]
Kiitos ehdotuksesta muru! Tallensin viestit koneelle :-) Sori en nyt kerkeä kirjoittamaan enempää kun oon yhteistyömatkalla New Yorkissa ja pitää mennä poseeraamaan outlettiin Starbucksin mukin kanssa. Pusuja!
Kuka ikinä sen kahvikupposblogin takana onkaan...hyvin pelattu.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 23:24"]
Ajattelin perustaa blogin "Fabulous luxurious gossip life of Junttipulliainen"
[/quote]
Minä perustan sellaisen kuin "My feikkiglamour-life in my mielikuvitus-pukeutumishuone" :D Aion elää tiiviisti omassa blogikuplassa, kuplajuomaa nauttien.
Sitten aamiaista viljellään jatkuvasti sanalla brunssi! Brunssi sitä, brunssi tätä, brunssi kera kuohuvan, brunssi ihanien blogiystävien seurassa, brunssi ihanien blogilaukkujen seurassa.
(onko suomennos: Pakkoaamiainen teeskentelijliden seurassa jotka haluaa vain esitellä uusia laukkujaan?)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 10:04"]
[/quote]
Minä perustan sellaisen kuin "My feikkiglamour-life in my mielikuvitus-pukeutumishuone" :D Aion elää tiiviisti omassa blogikuplassa, kuplajuomaa nauttien.
[/quote]
Upeata! Mä voin sitten kutsua sut brunssille syömään macaronsseja! Voidaan mainostaa toisia aina blogeissa ja keskustella siitä ostaako Prada vai Balenciaga seuraavaksi :D
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 10:11"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 10:04"]
[/quote]
[/quote]
Upeata! Mä voin sitten kutsua sut brunssille syömään macaronsseja! Voidaan mainostaa toisia aina blogeissa ja keskustella siitä ostaako Prada vai Balenciaga seuraavaksi :D
[/quote]
Aivan ehdottomasti Murunen! :) Mennään yhdessä Pariisiin macaronleivoksia noutamaan hankkimallamme yhteistyökumppanilennolla, ostetaan samat laukut ja samat takit, ja jos muut bloggaajat osaavat käyttäytyä niin kutsutaan ne uutuus-erikoislaukku-meeting brunssille jonnekin hienoon paikkaan jonka nimeä ne ei osaa lausua ;) hih! Mutta ensin kuitenkin minun luonani vaatehuoneen avajaiset ja kuohuvaa juhlahetkeen!
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 09:19"]
Sitten perus "ei oo yhtään aikaa ja mulla on ihan hirvee kiire, mut oli pakko tulla moikkaa teitä..." jatkuu: ... tällä rakeiselle naamakuvalla jossa suipistan huulet tälleen kivasti. kattokaa siinä mä oon "mut okei nyt meen."
[/quote]
aijai repesin! :DD
Mä niiiin odotan, että joku komedia-porukka tekisi bloggareista sketsisarjan. Aineksia todellakin olisi! Vai lähteekö joku mun kanssani suunnittelemaan??
Puspus!!
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 11:45"]
Mä niiiin odotan, että joku komedia-porukka tekisi bloggareista sketsisarjan. Aineksia todellakin olisi! Vai lähteekö joku mun kanssani suunnittelemaan??
Puspus!!
[/quote]
Perustetaan oma blogiportaali ;)
Sit yks ärsyttävä:
"päivä jatkuu kampaajalla hiusten freesauksen merkeissä"
MIKÄ SANA SE ON?!?!!
Oonko mä ainoa ketä oikeasti vtuttaa niin paljon sana riemuidiootti?
"eih, tässä kuvassa ihanat tytöt ja tietysti tämä yksi riemuidiootti, joka ei millään pysynyt paikallaan, eh"
"ostin juuri sen ihanan laukun ja kävelin keskustassa kuin mikäkin riemuidiootti kestovirne naamalla"
SE EI OLE HAUSKA SANA. Ketään ei naurata.
Melkein tuli kahvit (yhteistyössä Paulig) nenän kautta näppäimistölle näitä lukiessa. :D :D
Perustakaas ihmeessä on blogi ja samalla vaikka koko blogiportaali, lupaan tulla ylistämään jokaisen kirjoittajan kauneutta (voi kun sä olet niiiiiiin kaunis heti aamulla!), elämäntapaa (oon niin kade!), sisustusta (ihanan valkoista!) ja kaikkea mitä blogeissanne jaatte.
Onpas tää laskenut, uppia! Edes teekupposeen ei ole tullut tänään uutta postausta :(
Tajusin tätä lukiessani, että Suomesta ei löydy vielä yhtään kunnollista DIY-blogia. Jos DIY-blogeja ei tule uusia ja kaikki muotiblogit muuttuvat muoti- lifestyle- ja DIY-blogeiksi, muutan Ruotsiin!