Ärsyttävät blogien korulauseet:
"Tällä hetkellä insipiroidun..."
"Tunnen suurta tyytyväisyyttä..."
"Nautin hiljaisuudesta ja käperryin..."
Aaarrgh!
Kommentit (720)
Kyllä minä olin 25-vuotiaana kiinnostunut muistakin asioista kuin tavaroista. Kun matkustin, matkustin nähdäkseni maailmaa, enkä shoppaillakseni jonkun merkkitavaran ja löhötäkseni infinity-altaalla kera shampanjalasin.
En edes tuntenut ketään tuollaista kuin nuo nyky-bloggaajattaret, jotka kimpassa käyvät Starbucksilla kuvaamassa itseään ja kahvimukejaan sun muuta "syvällistä".. Ei tuollaista menoa silloin ollut, eikä ainakaan ihailtu.
Noilla ei tunnu olevan päässään muuta kuin intialaisten köyhien naisten värjättyjä hiuksia ja muutama oma hapsi tietysti.
Älä unohda joka tilanteeseen sopivaa, leikkimielisyyden ja kepeyden vaikutelman tuovaa hih:iä!
"Teemuki kädessä on niin ihana tunnelmoida vilttiin käpertyneenä kera oman kullan, hih!"
Edelleen ne laukkuaarteet, kaunistautumishetket ja kuohujuomat juhlahetkeen. Niin väsynyttä että oksettaa!
Inspiroidun.... (valitse luettelosta jokin sopiva, muista toistaa tarpeeksi usein):
syksystä....
talvesta....
keväästä....
kesästä....
kaikesta..
tällaisista hetkistä...
matkoista....
En kyllä viitsisi lukea tuollaista paskaa.
Mä en kestä enempää näitä kielikoristelu-feikkiglamuuri-toitotuksia! Kuten:
Vietin kaunistautumishetken kylpyläosastollani
(suom: meikkasin pikaisesti vessassa aamulla)
ja puin ylleni uuden mekon pukeutumishuoneessani
(suom: vedin samat eiliset rytkyt päälle olohuoneen nurkkakomeron edessä)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 09:47"]
Älä unohda joka tilanteeseen sopivaa, leikkimielisyyden ja kepeyden vaikutelman tuovaa hih:iä!
"Teemuki kädessä on niin ihana tunnelmoida vilttiin käpertyneenä kera oman kullan, hih!"
[/quote]
Hah hah! Juuri noin! :D
Kuluneet ja niin läpinäkyvät tuotemainoslauseet blogeissa kuten:
"tuotteet kaunistautumishetkeen" ..... "jossa luotan suosikkituotteisiini"
Joo mä haluan nähdä kun joku käpertyy teemuki kädessä vilttiin kullan kainaloon kuuntelemaan ulkona piiskaavaa sadetta.... Tee läikkyy alta aikayksikön tai vaihtoehtoisesti se loppuu kesken ja alkaa vituttaa, kun ei sieltä viltin kätköistä noustakaan niin helposti. Ja en itse ainakaan jaksa pitää teekuppia kädessä koko aikaa, vaan haluan laskea sen johonkin. Mihin lasken, kun en pääse sieltä kainalosta mihinkään. Voi jumalauta.
Vihaan niin paljon tuota korulausetta. Tulee oksennus suuhun.
Tässä sneak peekkiä uusimmasta ostoksesta, hih! Mut nyt on niin kiire että palataan myöhemmin asiaan, murut!
näissä lauseissa kiteytyy feikkiglamourius niin juntilla tavalla että menee ihan käsittämättömäksi koko touhu.... kamalaa että sellaista on tullut joskus luettua, tai jos rehellisesti myönnetään niin olen lähinnä katsellut blogien kuvia enkä juuri tekstejä mutta enää ne käsitellyt tai ylivalotetut kuvatkaan ei kiinnosta.
Meille kotiutui...
Posti toi ihanan yllätyksen..
Ja jokaisella ostetulla/saadulla vaatteella tai esineellä on rakkaus-etuliite. Uusi rakkauslaukku, rakkaustakki, rakkaushuivi, rakkausmuki, rakkaushammasharja, rakkausvessapaperi, rakkausblogi, rakkausminkki...
Korulauseet kruunaa vielä ihana poseeraus, seistään jalat kolme kierrosta toistensa ympäri ja tuijotetaan taivaanrantaan.
Ahhhaahhaaah! Tämä avaus on ihan paras! En ole ikinä lukenut blogeja, koska AV:n otsikot niistä ja loputon spämmäys kaikenmaailman mungoilla ja ksenioilla pursuu korvista. Saan näppylöitä jo blogi-sanastakin. Myös kakkublogi-sanasta.
Tämä tivistää hyvin miksi en todellakaan aio jatkossakaan lukea mitään Täydellinen Pikku Feikkielämä-blogeja :D
Lukijoiden perseen nuoleminen: Hei ihanat/söpöliinit/murut/ihanaiset/upeaiset/rakkaat/parhaudet/kamut/komppikset/ihanuudet
/upeat naiset <3<3<3
(hieman irvokasta, kun oikeasti suurin osa varmaan lukee blogia väsähtäneenä, tukka rasvaisena, paskaisissa verkkareissa ja jopa kyynisesti bloggaajaan suhtautuen..)
Ja kun silmiini pistää otsikosta ja/tai tekstistä kirjaimet DIY, mä sekoan ja ajatuksissani oksennan ärsytyksestä. Se on NIIN kulunut, teennäinen, mukamas nokkela ja ah niin kansainvälinen tapa ilmaista "itsetehty".
Joo ja ne muotibloggaajien DIY-jutut on muutenkin ihan surkeita. "DIY-mukinalunen! Ota kangasta, leikkaa siitä pyöreä pala ja ta-daa! Sinulla on tosi mahtava mukinalunen. Näitä voi antaa myös joululahjaksi, ilahduttavat varmasti iloisesti!"
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 10:17"]
Joo ja ne muotibloggaajien DIY-jutut on muutenkin ihan surkeita. "DIY-mukinalunen! Ota kangasta, leikkaa siitä pyöreä pala ja ta-daa! Sinulla on tosi mahtava mukinalunen. Näitä voi antaa myös joululahjaksi, ilahduttavat varmasti iloisesti!"
[/quote]
Ihan samaa sarjaa kuin muotiblogaajien ruokaohjeet. "Tämän ihanan herkun ohjeet löysin seuravaasta blogista: (linkki johonkin ruokablogiin). Kiitos Pirjo-Riitta maistavasta ohjeesta! Superhyvää on ja sopisi varmaan joulupöytäänkin." Kyseessä on yleensä joku piirakka, johon tarvitsee korkeintaan rikkoa pari kananmunaa ja muuten yrittää mitata aineet vähän sinne päin. Vaativuusasteeltaan annos, jollaisia tehdään noin kolmannella köksäntunnilla yläkoulussa.
Ei oo missään vaiheessa ollut tässä keskustelussa 16tta sivua. :) Ellei nyt tästä viestistä tule uutta.