Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: törkein tietämäsi pettäminen?

Vierailija
26.11.2013 |

Kootaan tähän törkeimmät pettämis kertomukset, jotka olet kuullut tai itsellesi on tapahtunut. 

Ystäväni paneskeli miehensä kaverin kanssa heidän omassa parisängyssään, miehen nukkuessa sohvalla. Mies oli kuitenkin herännyt metelöintiin, ja olivat jääneet rysänpäältä kiinni. Erohan siitä tuli.

Kommentit (190)

Vierailija
141/190 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä törkein ole, mutta oma eksäni petti minua serkkuni avovaimon kanssa. Lapsetkin oli vasta 3v ja 10kk. Oltiin eksän kanssa ostettu yhteinen asunto ja siinä pakkailin tavaroita uuteen kotiin useamman viikon kunnes eräänä iltana eksä kertoi pettäneensä minua tämän naisen kanssa ja samaan hengen vetoon rakastuneensa tähän naiseen. Niin ja  hän muuttaa uuteen asuntoon tämän uuden naisen kanssa.

Oli kyllä vähän sellainen olo, että ei sitten voinut kertoa ennen kuin turhaan pakkailin ja irtisanottiin vuokra-asuntokin. Kun kuitenkin silloin jo nussi sitä rouvaa selkäni takana. Noh sitten pankissa siirsin lainaosuuteni tälle naiselle ja onneksi vuokra-asuntokin säilyi. Pian odottivat jo yhteistä muksuakin.

Kiitos eksä. Teit elämäni palveluksen, en varmaan muuten olisi tajunnut siitä suhteesta lähteä. Ei kuitenkaan ollut se ruusuisin suhde vaikka lasten puolesta harmi kun melkein jokainen lapsi haluaisi isin ja äidin olevan yhdessä, mutta nykyään meillä on ihan ok välit ja eksäkin on nykyään parempi isä mitä silloin yhdessä ollessa. En siis kanna kaunaa kuitenkaan.

Vierailija
142/190 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä tiedän EHKÄ tuon hullun valehtelijamiehen tapauksen! Oksettavinta siinä on juuri tuo, että mies, miehen kaverit ja sukulaiset ja melkein koko kaupunki, puhuvat miten tämä ex-vaimo on julma ja kylmä akka, kun ei anna miesraukan tavata lapsiaan. Mies istuu illat pitkät baarissa muiden laasaslaisten kanssa pauhaamassa, miten isällä ei ole oikeuksia jne. Oksettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/190 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 18:39"]

Siskoni nai parhaan ystävänsä exää 2 viikkoa ennen kuin meni naimisiin miehensä kanssa!

Nykyisin pettää vieläkin miestään ja on siirtynyt minun exiini :D

[/quote]

Aika surkeen pienet kuviot sun siskolla.... asuuko viä jossain tosi pienellä paikkakunnalla? Mun miehen sisko on asunut koko ikänsä lakeuksilla aika pienessä pitäjässä: kierrättää sielä yhden yön juttujaan. Tosi säälittävää,no ei voi vaatia muuta kun on koko elämänsä siinä 2 kilsan säteellä elänyt. Onneksi ei tarvitse enää asua samassa kunnassa ja kuunnella juoruilua ja vahingoniloa.

Vierailija
144/190 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 11:49"]

Pienehköllä paikkakunnall mies ja nainen olivat tahoillaan naimisissa. Tapasivat lasten harrastusten kautta ja aloittivat salasuhteen. Sen jatkuttua hyvän tovin, molemmat ilmoittivat kotonaan samalla kellonlyömällä, että on uusi ja lähtivät samoin tein uuteen yhteiseen "kotiin." Ajatuksena muuttaa miehen taloon, kunhan ex muuttaa sieltä pois. Ja ottaa molempien lapset luokseen asumaan. No, exä muutti muutaman kk päästä. ja uusi muutti taloon, asui kolme päivää ja palasi kotiin, jossa alkuperäinen mies otti takaisin. Sama miehen exä palasi aikanaan takaisin kotiinsa, vaikka oli ajettu pois uuden naisen takia. Lapset eivät sitten suostuneetkaan leikkimään uusperheen kanssa kotia, kaikki halusivat jäädä jätettyjen isän ja äidin luokse. Tämä oli uudelle naiselle aika yllätys.

Muutaman kk:n yhdessäolon jälkeen kaikki asuvat taas alkuperäisissä perheissään, mutta pienellä paikkakunnalla kaikki tietävät tilanteen, kun eivät mitenkään edes yrittäneet salata touhua, vaan hehkuttivat onneaan ympäri kylää sen muutaman kk:n.

Kyllä siinä on lapsilla ollut aika paikat, lähes kaikki jo teini-ikäisiä ja tunsivat toisensa etukäteet. Eipä taida onni ollut palannut noihin perheisiin :(

Tässä törkeintä oli tuo tyyli, jolla homma hoidettiin ja kohta oltiin ruinaamassa takaisin kotiin, johon vielä pääsivät.  

[/quote]

Offtopic, mutta mä olen melko vakuuttunut, että ollaan samalta paikkakunnalta ja että tunnen myös tämän tapauksen :D Toki varmaan jokaisella Suomen pienellä paikkakunnalla sattuu ja tapahtuu, mutta niin on tutun oloinen stoori...

[/quote]

Samat sanat, tuttu tarina ja tutut henkilöt  V:llä alkava kunta silloin, nyt kuntaliitoksen jälkeen joku muu.. Onneksi kaikilla on tänä päivänä asiat ainakin ulospäin hyvin järjestyksessä.

Vierailija
145/190 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla oli juttua tälläisen miehen kanssa joka pyöritti valehtelematta varmaan 50 naista samaan aikaan, ja tartutti tälle naiselle klamydian. No tää tyyppi oli niin rakastunu mieheen että anto anteeks, kunnes tuli ilmi että tällä miehellä on vaimo ja kaksi lasta toisella paikkakunnalla.

Vierailija
146/190 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän (112) on mitä parhainta taustoitusta näille tarinoille, joissa kertojana on usein ulkopuolinen, joka ei välttämättä tiedä kaikkia suhteen momentteja. Mutta anyway, pettäminen on halpamaista olivatpa motiivit sitten millaisia tahansa. Suoraselkäisyys kunniaan!

Vierailija
147/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää.. Lohduttaa tässä paskassa, missä nyt itse rytmin.

Vierailija
148/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin miehen sivusuhde puoli vuotta häiden jälkeen ja tapaamispaikkana mm. heidän yhteinen koti.

Vierailija
149/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 23:08"]Poikaystäväni petti minua siskoni kanssa. Meni vuosia antaa anteeksi. Nykyään molemmat ovat elämässäni ja tärkeitä minulle. He seurustelevat omilla tahoillaan (ei siis keskenään) ja minulla on oma ihana aviomies. Olen onnellinen että pystyin antamaan anteeksi. Elämässä ei ole hyvä katkeroitua. Ja siskoja ei voi valita.
[/quote]
Siskotkin voi valita. Tuo on yleinen harhaluulo että omalta suvulta pitäisi ottaa paskaa niskaan. Ei tarvitse. Tuollainen sisko puukottaa sinua vielä monta kertaa selkään, tulet näkemään.

Vierailija
150/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 00:11"]Tossa vaiheessa mä valitsisin, ettei ole siskoa.[/quote]

Tuo on se mikä on ensimmäisenä mielessä, mutta tuolla ei satuta kuin itseään ja muita ympärillään olevia: lapsia, vanhempia, muita sisaruksia jne. Joten se ei yksinkertaisesti kannata.

[/quote]

Useimmat ihmiset varmaan ei tossa kohtaa ajattele mikä _kannattaa_, vaan eivät yksinkertaisesti pysty olemaan enää missään tekemisissä. Ja joku tolkku pitää olla siinäkin ettei nyt ihan hirveimpiä törkeyksiä anna anteeksi ja "käännä toistakin poskea" - antaa viestin että saa kohdella miten vaan, kyllä täältä anteeksianto aina heruu.
[/quote]

Pari vuotta olin vihainen ja katkera. Aika sitten paransi haavoja. Totta kai se puhumattomuus jne näytti että olin tosissani. Eli en niin sanotusti helpolla antanut anteeksi. Ja totta kai se jätti arvet. Kuitenkin ainoastaan antamalla anteeksi, pystyi pääsemään eteenpäin. Ja perheelle näin oli myös parempi. Vanhemmathan eivät voi valita ns. puolta vaan heidänkin tuli tukea myös tätä väärintehnyttä osapuolta.
[/quote]
En minäkään katkeruudessa rypisi, sillä pilaa vain oman elämänsä. Mutta missään tekemisissä en olisi enää tuollaiseen sukulaiseen.

Vierailija
151/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri kokenut aika törkeän pettämisen. Sovittuja tilaisuuksia ja juhlia miehen kanssa ja hän hoitikin ne toisen naisen kanssa. Salasuhdetta ollut koko kesän. Joudun nyt menemään testeihin ja kaikkiaan kokoamaan itseni vähitellen ehjäksi. Viime tiistaina sain tieää tuosta toisesta naisesta. Onnea vaan Varkauteen M ja J.

Vierailija
152/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni pahinta on suunniteltu, pitkäkestoinen ja useiden kanssa tapahtuva pettäminen. Tästä on esimerkkinä eräs parikymppinen poika, joka yrittää suostutella petiinsä jokaista Tinder-matchiaan samalla, kun tyttöystävä postaa Instagramiin kuvia suklaarasioista ja kukkakimpuista, joita on tältä "maailman ihanimmalta mieheltä <3" saanut. Itse voisin ehkä antaa anteeksi sen, että mies hairahtuu joko 1. yhden kerran kenen tahansa kanssa tai 2. useamman kerran jonkun tietyn kanssa, mutta tuollainen tarve saada mahdollisimman montaa eri reikää mahdollisimman nopeasti on kyllä aika käsittämätöntä.

Vierailija
153/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden kestäneestä suhteesta kolmen kuukauden ajan miehellä oli toinen tyttöystävä. Lisäksi lukuisia hoitoja, laskujeni mukaan ainakin 7. Asia alkoi selviämään klamydiatartunnan myötä. Surusta sekaisin tivasin "Miksi teit sen? Luulin että rakastat." - sain avokämmenestä. Hetken päästä hän otti leipäveitsen ja minä juoksin avojaloin karkuun soratiellä.

Myöhemmin tajusin, että miehen "työkaveri" Mirja, jonka luona käytiin silloin tällöin kahvilla, olikin sen toisen tyttöystävän äiti. Miehen naispuolinen kaveri jonka kanssa olin jo ehtinyt hieman ystävystyä, paljastui miehen hoidoksi. Hysteerisenä itkien soitin silloiselle parhaalle ystävälleni ja kerroin kaiken. Hän kuunteli ja ymmärsi, piristi ja vei ihmisten ilmoille kun ero tuli. Myöhemmin selvisi että hänelläkin oli suhde mieheen.

Syyksi tähän kaikkeen mies kertoi minulle vain halunneensa kostaa jollekulle sen, kun tuli itse aiemmin petetyksi. Hänen takiaan en ehkä koskaan voi saada lapsia.

Vierailija
154/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenisö petti juuri vauvan saanutta vaimoaan, sai jonkun sukupuolutaudin ja keitteli sitten aamuisin perheelleen aamupuurot jotta sai vaimin puuroon sekoitettua lääkkeen. Vaimo ihmetteli kun vauvan vatsa oireili oudosti

Vierailija
155/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 11:43"]

En ymmärrä miten teille monille pettäminen on niin iso juttu. Jos joku pettää puolisoaan, niin kai sille sit on ollut joku tarve. Eihän se sitä tarkoita, että ei rakastaisi silti omaa miestä/vaimoa. Sitten jos oikeesti ei rakasta, niin kannattaa erota. Miten se tavara siitä kuluu, jos jollekin toiselle sitä jakaa?

[/quote]

Se, ettei sua haittais se, että sun puoliso panee muita ja tartuttaa suhunkin sukupuolitauteja, EI TARKOITA SITÄ, ETTÄ SE OLISI OK MEILLE MUILLEKIN. Katsos kun meillä on tällainen asia kuin mielipiteenvapaus. Jokainen saa olla sitä mieltä mitä on ja haluaa olla.

Mulle luottamuksen pettäminen on pahin asia mitä voi tehdä. Erikseen on avoimet suhteet, joissa "tavaran" jakamisesta ollaan yhdessä sovittu. Se nyt ei kyllä pettämistä olekaan.

[/quote]
Avoimessa suhteessakaan ei yleensä harrasteta salasuhteita tai varsinkaan ilman ehkäisyä (kortsua). Avainsanat:avoimuus, luottamus.

Vierailija
156/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 00:18"]Erään YouTube -vloggaajan tarina. Nuori nainen (19-20v) oli paksuna, kaksosille. Menivät naimisiin raskauden aikana.. Mies käyny panemassa useaa naista moneen kertaan (eli ei mikään yksittäinen kännipano), vissiin jo ennen häitä :D. Silti piti päästä tämän naisen kans naimisiin ja oli varmaan ku mitää ei ois tapahtunukkaan. Kuka menee naimisiin, jos on käynyt pettämässä?! Selvisi sitten tälle naiselle muutama viikko häistä, loppuraskaudesta...

No happy ending tällä tarinalla, ovat edelleen yhdessä eli nainen otti väliaikaisen eron jälkeen miehen takaisin. Neljäs lapsi (tolla naisella jo yks aiemmasta suhteesta) tulossa tällä hetkellä... Itse en kyllä pystyisi antamaan anteeksi, jos itse odottaisin kaksosia ja mies kävis painamassa monia muita. Ja se, että menee naimiin, vaikka salasuhteita. Kuvottavaa!
[/quote] ihmetteli miten voi olla paksuna kaksosille? Lopussa sitten selkeni :)

Vierailija
157/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti vaimoaan minun kanssani ja olivat kerinneet olla alle viikon naimisissa. Sitten tiedän erään jonka mies petti häntä tämän äidin kanssa ja jäivät vielä rysänpäältä kiinni.

Vierailija
158/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini ex-vaimo oli pettänyt miestään pitkään (ainakin vuosi, tod.näk. kauemmin) oman työkaverinsa kanssa. Moni tiesi asiasta, mm. koska vaimon auto nähty usein paikallisen halpahotellin parkkipaikalla 'panojen aikana'.

Työkaverilleni selvisi vaimon käytös ja erohan siitä tuli, mutta erityisen törkeän asiasta teki lasten vieminen mukaan kuvioon. Eli ex-vaimo oli esitellyt hänen ja työkaverini yhteiset lapset jo uudelle miehelleen kun lasten isä ei vielä edes tilanteesta tiennyt. Eli vienyt lapset soppaan mukaan.

Mies oli tienannut huomattavasti ex-vaimoaan enemmän, mutta koska laki ei enää tunne aviorikosta niin sinnehän se osituksessa omaisuus ja talo menivät ex-vaimolle ja tämän uudelle miehelle (joka on töissä käynnistä huolimatta vähävarainen). Ex-vaimo uhkasi, että jos ei saa taloa niin vie lapset toiselle paikkakunnalle. Lasten takia talon mies sitten antoi.

Avioliiton aikana ex-vaimo oli omasta halustaan ollut maksimiajat hoitovapailla. Sen jälkeen osittaisella, tehnyt 4-päiväistä viikkoa. Tosin lapset oli vienyt täksi vapaapäiväksi hoitoon. Päivän oli lepäillyt ja harrastanut. Kodin ja lasten hoitaminen oli edelleen jaettu puoliksi.

Työhaverini on varakas ja maksaa nyt todella korkeaa elatusapua. Lapsiin ex-vaimo ei ainakaan rahaa käytä, koska lapset kulkevat todella halvoissa rääsyissä (jotka vielä pääosin ostavat itse sukulaisten antamista lahjarahoista) ja kännykät&läppäritkin työkaverini heille edelleen hankkii. Mihinkään reissuihin tms. ex-vaimo ei lapsia vie. Elatsuavulla siis kustantuu käytännössä ex-vaimon ja uuden miehen elämä siellä omakotitalossa... Työkaverinikin kun lapsia paljon pitää itsellään.

Lapset eivät tietenkään tiedä äitinsä todellisesta luonteesta. Heille isä lienee se, joka eron aiheutti lähtemällä. he eivät tiedä, että isä on rahoittaja ja petetty. Ja uhkailtu, että lapset viedään toiselle paikkakunnalle jos ei ex-vaimon mielen mukaan hypitä. 

Vierailija
159/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:33"]Mies petti vaimoaan minun kanssani ja olivat kerinneet olla alle viikon naimisissa. Sitten tiedän erään jonka mies petti häntä tämän äidin kanssa ja jäivät vielä rysänpäältä kiinni.
[/quote]
Niin ja siis en tiennyt että on naimisissa. Kertoi vasta panemisen jälkeen. "Ei sitten olla yhteyksissä kun menin vasta naimisiin" :D Kyllä teki mieli ottaa selvää vaimosta ja käräyttää. Hyi.

Vierailija
160/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti vaimoaan kymmeniä vuosia, etsi naisia eronneen statuksella nettitreffeillä. Valehteli siis joka suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi