G: törkein tietämäsi pettäminen?
Kootaan tähän törkeimmät pettämis kertomukset, jotka olet kuullut tai itsellesi on tapahtunut.
Ystäväni paneskeli miehensä kaverin kanssa heidän omassa parisängyssään, miehen nukkuessa sohvalla. Mies oli kuitenkin herännyt metelöintiin, ja olivat jääneet rysänpäältä kiinni. Erohan siitä tuli.
Kommentit (190)
Naispuoliselle tuttavalle selvisi se, että mies pettää, sillä tavalla että naisella todettiin klamydia. Olivat olleet vuosia yhdessä, ja olivat tietoisia että kummallakaan ei ole tauteja (olivat ilmeisesti testanneet ennen seksielämän aloittamista). Sitten yks kaks selvisi, että naisella oli sukupuolitauti ja nainen itse ei ollut pettänyt, joten tiesi mitä se tarkoittaa. Paljastui että mies oli pettänyt naista hänen tietämättään ja vielä ilman kortsua. Lähti mies vaihtoon tosi nopeasti.
Hääpäivän jälkeisenä aamuna tuore aviomies lähti kahden viikon pyöräretkelle kavereiden kanssa. Kavereista yksi oli nainen, miehen rakastajatar.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 10:56"]
Kyllä nämä kaikki ovat törkeitä, sairaita kuvioita, joista petetyn kestää toipua takaisin elämään kauan. Se on aika ihmeellistä, että syytteen saa vaikka kunnialoukkauksesta, mutta siitä että tuhoaa toisen ihmisen terveyden ja luottamuksen- ei saa mitään. Koska usein törkeät pettämiset tarumatisoivat ihmisen pahasti, ja sen seurauksena voi mennä työkyky, terveys, lasten koti, lasten perusturva jne. Mun tuttavapiirissä on ollut tapauksia joissa mies rakentaa itselleen kaksoiselämän, vuosiakin kestävän. Kun jää kiinni, tulee ero. Ja siinä sitten mies jatkaa elämäänsä toisaalla kun lapset ja vaimo yrittävät päästä jotenkuten eteenpäin.
[/quote]
Olen samaa mieltä! Jos avo/avioliitossa elävä pettää, siitä pitäisi tulla lain mukaan rangaistava teko!
Eräs naikkonen petti aviomiestään aina kun tämä oli työmatkoillaan. Naisen paneskelukaveri löytyi työpiireistä. Huvittavaa oli kun nainen pamahti paksuksi, juuri sopivasti oli vauva saanut alkuunsa kun mies oli työmatkalla. Mies oli niin hönö, että ei osannut laskea hedelmöittymisajankohtaa ja kasvatti siis tietämättään toisen miehen lasta. Vielä hönömmän miehestä tekee se, että tämä mies on tumma etelänmaalainen. Lapsi täysin vaalea, aivan siis jopa suomalaiseksi lapseksi erityisen vaalea. Siniset silmät, vaalea tukka, vaalea punakka iho. Ja sitten koko hölmö suku uskoi, että lapsi on tämän tummaverisen miehen lapsi. No ei ollut, vaan vaimon hyvän ystävän, joka oli mukana vauvan ultrissakin kun aviomies oli työmatkoilla.
Tämä oli ihan sairas sotku, huvittavinta oli, että koko kylä tiesi totuuden (kun äiti vuodatteli tuntojaan vähän väärälle henkilölle) paitsi tämä mies joka kasvatti väärää tytärtä. En tiedä miten, mutta useiden vuosien päästä asia ilmeisemmin paljastui miehelle. Ainakin pariskunta erosi ja nykyään tuo tyttö (joka on jo isompi) kutsuu biologista isää isäkseen ja tämä salasuhde mies on myös mennyt yhteen naisen kanssa pysyvästi.
Sääliksi käy sitä alkuperäistä aviomiestä. Menetti vaimon ja lapsen :(
No mun tietämässä törkeässä pettämisessä ei sitten lopulta varsinaisesti petettykään, koska toinen nainen veti jarrut pohjaan viime hetkellä... mutta siis, eräs mies oli menossa avovaimonsa kanssa naimisiin. Heillä jo lapsikin siinä vaiheessa. Tämä mies vonkasi useaan otteeseen tätä toista naista kanssaan "hommiin", kun oli lähellä töissä ja päiväseltään olisi ollut aikaa. Kertoili tälle toiselle naiselle samalla ihan pokalla miten hääjärjestelyt sujuu, mikä on häiden teema jne. Oli siis ihan mielellään ja innoissaan menossa naimisiin avovaimonsa kanssa, mutta olisi varsin mielellään paneskellut siinä samalla tätä toista naista.
No siis, eivät paneskelleet, ja mies kyllä meni avokkinsa kanssa naimisiin. Toinen nainen lakkasi vastaamatta yhteydenpitoyrityksiin = vonkauksiin.
Aika törkeetä mun mielestä, vaikka siis varsinaista pettämistä ei tapahtunutkaan.
No mun tietämässä törkeässä pettämisessä ei sitten lopulta varsinaisesti petettykään, koska toinen nainen veti jarrut pohjaan viime hetkellä... mutta siis, eräs mies oli menossa avovaimonsa kanssa naimisiin. Heillä jo lapsikin siinä vaiheessa. Tämä mies vonkasi useaan otteeseen tätä toista naista kanssaan "hommiin", kun oli lähellä töissä ja päiväseltään olisi ollut aikaa. Kertoili tälle toiselle naiselle samalla ihan pokalla miten hääjärjestelyt sujuu, mikä on häiden teema jne. Oli siis ihan mielellään ja innoissaan menossa naimisiin avovaimonsa kanssa, mutta olisi varsin mielellään paneskellut siinä samalla tätä toista naista.
No siis, eivät paneskelleet, ja mies kyllä meni avokkinsa kanssa naimisiin. Toinen nainen lakkasi vastaamatta yhteydenpitoyrityksiin = vonkauksiin.
Aika törkeetä mun mielestä, vaikka siis varsinaista pettämistä ei tapahtunutkaan.
Mies oli kavereidensa kanssa ristelyllä, ja tiesin monelta laivan piti olla satamassa (minun piti ne käydä hakemassa). Satamassa vastassa oli kuitenkin kasa krapulaisia ukkoja ja omaa miestä ei missään näkynyt. Kavereilta sain epämääräsiä selityksiä ja lupauksen "kyllä se sitte ite kertoo". Tässä vaiheessa mulla oli jo sellanen raivo, etten pahemmin välittänyt niiden selityksistä.
Seuraavana päivänä mies ilmestyi kotiin ja oli niin nolona, ettei saanu sanaa suustaan. Lopulta selvisi miehen kaverin kautta, että ukko oli liimautunut jo menomatkalla satamassa jonkun tirpan kylkeen ja ilmeisesti jyystänyt sitä koko matkan + yhen lisäyön tän tirpan kotona. Siinä meni sitten 7 vuoden parisuhde, mutta pakko sanoa ettei ole harmittanut. Aikansa se pyyteli mua takasin ja vanno uskollisuutta, mutta eipä paljoa kiinnostanut sen naamaa ton jälkeen katella. Nykyään koko tapaus lähinnä huvittaa, ja kiitän onneani että miehen todellinen luonne paljastu jo "aikaisessa" (ei lapsia taloa ym.) vaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 09:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 01:48"]
Mies muutti uuden naisen kanssa yhteen, remontoi taloa jne. Tosin oli edelleen naimisissa ja asui virallisesti vaimonsa ja lapsensa kanssa. Vaimolle selitteli niitä näitä. Keikkahommia, muuten eli vaimon kanssa normaalia perhearkea. Seksiä oli myös vaimon kanssa.
Uusi nainen sai tietää, että kesäloma reissu ei ole vain lapsen kanssa vaan, että vaimokin lähtee mukaan. Siihen loppui se suhde ja vaimollekin selvisi kuvio.
Jäi mies yksin. Ja minä olen tuo vaimo.
[/quote]
Kaikkeen ne reissuhemmot ehtiikin :)
terv.reissuhemmo
[/quote]
Ei se mies missään reissuhommissa ollut, kun oli toisen naisen luona.
t: 14
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 09:47"]Mä tiedän tapauksen, missä nainen joutui petetyksi oman tyttärensä ja miehensä toimesta :( Tää mies on siis tytön isäpuoli.
Tyttö oli kyllä jo parikymppinen ja mies reilusti vanhempi.
[/quote]
No huhhuh tää on ihan niinku siitä yhestä leffasta. Tappoivat isäpuolen kanssa vielä äidin onneksi ei tässä tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 00:11"]Tossa vaiheessa mä valitsisin, ettei ole siskoa.[/quote]
Tuo on se mikä on ensimmäisenä mielessä, mutta tuolla ei satuta kuin itseään ja muita ympärillään olevia: lapsia, vanhempia, muita sisaruksia jne. Joten se ei yksinkertaisesti kannata.
[/quote]
Useimmat ihmiset varmaan ei tossa kohtaa ajattele mikä _kannattaa_, vaan eivät yksinkertaisesti pysty olemaan enää missään tekemisissä. Ja joku tolkku pitää olla siinäkin ettei nyt ihan hirveimpiä törkeyksiä anna anteeksi ja "käännä toistakin poskea" - antaa viestin että saa kohdella miten vaan, kyllä täältä anteeksianto aina heruu.
[/quote]
Pari vuotta olin vihainen ja katkera. Aika sitten paransi haavoja. Totta kai se puhumattomuus jne näytti että olin tosissani. Eli en niin sanotusti helpolla antanut anteeksi. Ja totta kai se jätti arvet. Kuitenkin ainoastaan antamalla anteeksi, pystyi pääsemään eteenpäin. Ja perheelle näin oli myös parempi. Vanhemmathan eivät voi valita ns. puolta vaan heidänkin tuli tukea myös tätä väärintehnyttä osapuolta.
Itselle tapahtunut vuosi sitten:
tapasin mukavan ja yksinäisen oloisen sinkkumiehen joka asui opiskelija-asunnossaan yksin. Kertoi uskottavan tarinan miksi on sinkku ja mikä meni pieleen exänsä kanssa. Sain sellaisen käsityksen että mieheltä kului kaikki aika opiskeluun yms. mutta totuus paljastui vasta myöhemmin. Exälläni oli uskottavat selitykset miksi ei vastaa puhelimeen (oli kurssia kurssin perään, sukukokouksia sun muuta). Myöhemmin sain selville että joka seurustelusuhteessaan hän kokee oikeudekseen pettää, koska ei ole naimisissa. Paneskelee ulkomaalaisten h'rien kanssa ja matkustaa h'rien perässä. Kehuu nettipalstoilla ettei pettäisi jos olisi naimisissa ja kehuu ettei kukaan nainen ole kestänyt häntä paria kuukautta kauempaa. En olisi osannut odottaa tätä h'rissa ravaamista exältäni, vaikka hän oli syrjäänvetäytyvä niin silti kohtelias eikä sellainen ruma ällötys joina ennen pidin huorissa käyviä. Siinä näkee että on parempi tuntea toinen pitkään ennen kuin ryhtyy suhteeseen ja sammakoita paljastuu.
kohtalokas syrjähyppy parvekkeelta
Törkein tietämäni pettäminen: Arvostetussa työssä ollut mies meni naimisiin itseään reilusti nuoremman harjoittelijan kanssa. Pariskunta sai kaksi yhteistä lasta, joista nuoremman syntymän aikaan nai vaimonsa alaikäistä pikkusiskoa (16 v) kotona. Pikkusisko oli isomman lapsen lapsenlikkana. Pikkusiskon pää ei oikein kestänyt vietellyksi tulemista, vaan tyttö masentui ja päätyi lopulta itsemurhaan.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 00:31"]
Törkeä pettäminen, mutta myös opetus! Tutun mies jäi rysänpäältä kiinni yhteisestä kodista, meni paniikkiin, horjahti parvekkeelta ja kuoli. Vaimolle jäi miehen omistama menestynyt ravintola. Tositarina.
[/quote]
Kohtalokas syrjähyppy parvekkeelta!
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 10:18"]Nuoripari odotti lasta, nainen oli jo mennyt 100km päähän isompaan kaupunkiin sairaalaan synnytystä varten, mies oli tulossa "töiden jälkeen" perästä.
Todellisuudessa mies paneskeli 16-vuotiasta teinilikkaa pariskunnan kotona. Samalla kun tyttöystävä synnytti lasta.
Paras kommentti jonka kuulin tämän 16-vuotiaan suusta, naureskellen: "Toivottavasti ***** (synnyttäjä) kuolee synnytykseen".
[/quote]
No huh tää on jo törkeyden huippu!
Poikaystäväni petti minua siskoni kanssa. Meni vuosia antaa anteeksi. Nykyään molemmat ovat elämässäni ja tärkeitä minulle. He seurustelevat omilla tahoillaan (ei siis keskenään) ja minulla on oma ihana aviomies. Olen onnellinen että pystyin antamaan anteeksi. Elämässä ei ole hyvä katkeroitua. Ja siskoja ei voi valita.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 01:19"]Välianalyysi: ei vielä yhtään törkeää!
[/quote]
Jos mikään noista ei sun mielestä ole törkeä niin huhhuh!! ensinnäkin pettäminen on aina törkeää mutta ainakin osa noista oli oksettavan törkeitä! !!
Siskoni nai parhaan ystävänsä exää 2 viikkoa ennen kuin meni naimisiin miehensä kanssa!
Nykyisin pettää vieläkin miestään ja on siirtynyt minun exiini :D