Vihkisormuksen hinta?
Minkä hintainen teidän vihkisormus oli? Millä perusteella valitsit? Kehuskeletko muille isolla timantilla ja sillä että "maksoi jotain 5000 euroo"
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei halua ostaa sormuksia, kun ei saanut exältään ostamaansa sormusta takaisin. Meillä ei siis ole sormuksia.
Miksi ihmeessä se ex olisi sormuksensa antanut miehelle? Ja mitä ihmettä se mies olisi tehnyt sillä huonon onnen sormuksella? Antanu sulle?
Kun lahjan antaa, niin se on sitten sen saajan omaisuutta, eikä koskaan mitään lahjoja anneta takaisin, sehän olisi kauhea loukkauskin.
Mä en edes muista vihkisormukseni hintaa. Sen muistan että kihla maksoi 90-luvulla 400mk, vihkisormuksen runko on samanlainen ja siinä on yksi isohko (joo, suhteellista, en muista karaatteja) timantti. Olisko ollut 1600mk? Saatiin työ lahjaksi kultaseppäystävältä, samoin materiaalista hyvä ale.
Maksoi mitä maksoi, tykkään edelleen kovasti parinkymmenen vuoden käytön jälkeen. Ehkä nykymaulla valitsisin vähän toisenlaisen, mutta ajaton ja kaunis on tämäkin.
Toimituskuluineen taisi maksaa vähän vajaa 600e. Olisin halunnut halvemman mutta en löytänyt yhtään vähänkään miellyttävää. En kehuskele koolla tai hinnalla tai millään muullakaan, minusta sellainen on moukkamaista.
No mulla makso nykyrahassa jotain 2000€ mutta hukkasin sen. Uutta ei raaskita ostaa ku laitetaan mieluummin muuhun ylimääräinen raha. Yli 20 vuotta oltu naimisissa.
Mulla maksoi vihkisormus 990€, kihlasormus n. 500€. Ero tuli kyllä 7 vuoden liiton jälkeen, eli niillä saa heittää vesilintua. Itse maksoin vihkisormuksen kun oli miehen mielestä liian kallis 😂
Kihlasormus maksoi 3200 euroa ja vihkisormus vain 900 euroa.
Kultasepänliikkeen, vaikkapa Timanttisten sormuksen ovh 1000 e tarkoittaa, että liike on ostanut sen noin viidellä sadalla tukusta ja tukku on hankkinut sen vielä halvemmalla...siitä vaan laskemaan todellisia arvoja teidän sormuksillenne.
Noin 800 euroa. Itse olen aina jotenkin inhonnut pelkkiä timantteja ja valkokultaa, sen sijaan pidän viktoriaanisen ajan koruista, joissa on vanha kullan väri ja käytettiin vielä muitakin kiviä ennen kuin ihmiset aivopestiin siihen, että vain timantti kelpaa. Timanteilla tämä sormus olisi huomattavasti värittömämpi ja tylsempi ja kalliimpi, muita kiviä saa halvemmalla kun niitä ei ole mielikuvamyyty.
Mun maksoi 850 €, teetetty uniikki sormus. Miehen 150 €. Molemmat maksoi omansa itse.
Kihlasormus maksoi 350 euroa ja vihkisormus 2200 euroa. Ero tuli 10 vuotta häiden jälkeen ja laatikossa ovat sormukset tallessa. Annan ne joskus sitten tyttärellemme. Ex mies vei eron jälkeen oman sormuksensa sekä joitain muita hankkimiani kultakoruja kanikonttoriin ja ryyppäsi rahat. Oli tarkoitus pojalle antaa ne, mutta hän tarvitsi rahaa viinaan.
250 euroa. Kultaa, titaania ja kolme kunnon timanttia, vintagea. Itse löysin ja ostin. Se vaan että en uskalla tätä käyttää kuin harvoin, koska olen jo pari sormusta hukannut.
Joten käytän yleensä vihkisormuksenani sileää valkokultaista sormusta, joka maksoi 100 euroa ja joka hankittiin vuosia sitten kihlasormukseksi muttei siihen käyttöön koskaan päässyt.