Vihkisormuksen hinta?
Minkä hintainen teidän vihkisormus oli? Millä perusteella valitsit? Kehuskeletko muille isolla timantilla ja sillä että "maksoi jotain 5000 euroo"
Kommentit (93)
Olikso tuo jotain 1800 euroa ollut? Tuo kyseinen sormus oli ainoa, joka miellytti. Ajattelin, että vihkisormuksen on oltava täydellinen, koska se on ns. loppuiän ostos.
Kihla oli 300€, vihki 740€. Kihla on se perinteinen, puolipyöreä sileä sormus ilman timantteja, vihki leveähkö, kuvioitu sormus, jossa yksi hyvin pieni, upotettu timantti. Valkokultaisia molemmat. En innostu isoista ja ulkonevista timanteista, mulla olsii sellainen olo, että ne tarttuisivat kuitenkin koko ajan johonkin. Käytän koruja muutenkin hyvin vähän.
En muista, mutta halvemmasta päästä on.
Mulla on ihan mielettömän upea sormus ja se maksoi 240 euroa. Mitä väliä on hinnalla, kunhan vain itse pitää siitä?
Mulla vaan tahtoo olla, etten raski sitä käyttää, ettei vaan kulu....mies taas on sitä mieltä, että sehän on ostettu KÄYTTÖÄ varten! Itse käytän sormuksia vain juhlissa ym. "hienommissa" tilaisuuksissa
Kihlasormus 170e mulle ja miehelle yhteensä, vihkisormus 90e.
Molemmat sormukset mulla taisivat olla siinä 200 euron pintaan. :) Olin mukana valitsemassa enkä todellakaan antanut mieheni käyttää sormukseen yhtään enempää rahaa! Monesti kuitenkin halvemmalla saa hienomman ;) Kummassakin sormuksessani kultaa sekä valkokultaa. Vihkisormus sattui olemaan puoleen hintaan. :)
Ap täällä jatkaa:
Meillä siis häät tulossa, lähinnä suhteen virallistaminen maistraatissa koska yhdessä ollaan oltu reilu 10v eli ei haluta mitään isoja kirkkohäitä enää. Kihloihin mentiin 7v sitten ja kihlasormus maksoi ehkä n. 150e ja on tavallinen sileä keltakultainen. Tässä vain mietin että kuinka paljon raaskis sormukseen tuhlata, periaatteessa hinnalla ei oo väliä (tai no on, ei ihan 15 000e sormukseen oo varaa) mutta haluan kyllä sellaisen joka miellyttää itseäni, olen sellaisia löytänyt halvemmista ja kalleimmistakin sormuksista. Olin ajatellut hinnaksi ehkä 500-800e mutta aika paljon kalliimpia tuntuu teillä ainakin olevan :D
sähän laitat vaikka kympin hopeasormuksen tai kolmensadan tatuoinnin jos niin tykkäät :) mitä sä muitten mielipiteistä välität?
me teetettiin molempien vanhoista vihkisormuksista uudet :D vähän lisää romukultaa sekaan ja tämä uusioavioliitto on vallan mainiosti sormustettu..
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 15:16"]
Minun sormuksen piti alunperin maksaa 5000 euroa mutta mies päivitti sitä "vain vähän" minun tietämättäni eli huomattavasti isommat timantit, paremmat karaatit ja kaikinpuolin parasta laatua, ja loppulaskuksi tuli 15 000 euroa! :D
[/quote]
Hah hah! AV-mammat peukuttaa alaspäin kun jollain on mies joka on mennyt ostamaan monta kertaa kalliimman sormuksen kuin mihin morsian varautunut??! Voi tätä kateellisten kantturoiden tyyssijaa sentään!
Kylmä totuus on se että mitä halvempi sormus, sitä vähemmän mies rakastaa ja välittää, muuten hän sijoittaisi enemmän rahaa yhteisen rakkautenne symboliin :) Vaikka kuinka väittäisitte että en minä mistään sormuksista välitä ja ihan sama mikä siinä sormessa on, niin silti kirpaisee kun joku saa jotain kallista ja upeaa rakkauden tunnustusta, eikö vain? ;)
Minun sormus maksoi pikkusen päälle 400e 6v. sitten. Nyt samainen sormus näyttää maksavan vähän päälle 1000e. En käytä muuten sormuksia tai koruja mutta vihkisormus on kyllä sormessa enkä sitä kyllä esittele kenellekkään :).
Minun vihkisormus maksoi kymppitonnin, menemme naimisiin uudenvuoden jälkeen. Olen mielestäni ansainnut sellaisen ja ilmeisesti myös hänen mielestään, ja kieltämättä tulee sellainen fiilis että miehensä ollut ankea ja pihi kun näen jollain naisella ihan mitättömän sormuksen.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 15:53"]
Kylmä totuus on se että mitä halvempi sormus, sitä vähemmän mies rakastaa ja välittää, muuten hän sijoittaisi enemmän rahaa yhteisen rakkautenne symboliin :) Vaikka kuinka väittäisitte että en minä mistään sormuksista välitä ja ihan sama mikä siinä sormessa on, niin silti kirpaisee kun joku saa jotain kallista ja upeaa rakkauden tunnustusta, eikö vain? ;)
[/quote]
No ei, miksi kirpaisisi?
Itse ainakin kieltämällä kielsin, ettei mieheni osta liian kallista sormusta, vaikka tämä olisikin halunnut sijoittaa enemmän kuin 200 euroa. Mielummin käytän ne tuhannet YHTEISEEN häämatkaan ;) Te muut voittekin sitten tuijotella ihanien merimaisemien sijasta niitä sormuksianne kotona istuen, jee eiks oo kivaa.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 16:06"]
[/quote]
No ei, miksi kirpaisisi?
Itse ainakin kieltämällä kielsin, ettei mieheni osta liian kallista sormusta, vaikka tämä olisikin halunnut sijoittaa enemmän kuin 200 euroa. Mielummin käytän ne tuhannet YHTEISEEN häämatkaan ;) Te muut voittekin sitten tuijotella ihanien merimaisemien sijasta niitä sormuksianne kotona istuen, jee eiks oo kivaa.
[/quote]
Miksi 10-15 tonnin sormus poissulkisi jonkun kalliin luksushäämatkan? :D Ei ainakaan meillä.
minä en vaivautuisi naimisiin alle kymppitonnin sormuksesta, pitäähän miehellä nyt vähän yritystä hommaan hei olla :D :D :D
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 16:06"]
[/quote]
No ei, miksi kirpaisisi?
[/quote]
Miksi 10-15 tonnin sormus poissulkisi jonkun kalliin luksushäämatkan? :D Ei ainakaan meillä.
[/quote]
Toisilla on budjetti?
Me jätettiin sormukset hankkimatta. Ei haluta pitää sellaisia, joten ei nähty tarvetta hankkia.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 16:13"]
Oot sä hauska pösilö :D
[/quote]
SIIS tämä on vastaus numerolle 18!
40 euroa. Ostimme titaaniset. Se kestää.
Minun sormuksen piti alunperin maksaa 5000 euroa mutta mies päivitti sitä "vain vähän" minun tietämättäni eli huomattavasti isommat timantit, paremmat karaatit ja kaikinpuolin parasta laatua, ja loppulaskuksi tuli 15 000 euroa! :D