Syön sipsejä sängyssä. Kysy mitä haluat
Kommentit (36)
Mitä mieltä olet Stephen Hawkingin eutanasia-lausunnosta?
Onko muita, sipsinsyöntiä hidastavia oheistoimintoja käynnissä kuin aaveilu
Oletko pedannut sängyn, siistitkö sen syömisen jälkeen vai nukutko sipsinmuruissa ensi yön?
3: olen valmis periaatteellisella tasolla hyväksymään eutanasian nimenomaan parantumattomille, kärsiville henkilöille, siinä mielessä samaa mieltä. Käytännön toteutus voi kuitenkin olla ongelmallista, esim. määrittelykysymysten johdosta.
5: ei ole sohvaakaan
6: yleinen jäätyily. Ajoittain on pakko nousta juomaan, on meinaan suolasia.
Ei vaan, eihän tätä jännitysnäytemää kestä ilman omia rapisevia sipsejä. Palaan seuraamaan villejä käänteitä ihan pian.
7&8: en murustele. Olen yliherkkä muruille.
Mua kiinnostaa kans tuo murustelu, niitä on illalla sängyssä vaikka kuinka olis syöny nätisti. Toki jos pitää isommassa kulhossa niitä, että voi pitää sitä kulhoa suoraan leuan alla, mutta ei siinä oo samaa fiilistä kun pussista syömisessä.
11: loikoo samassa sängyssä autuaan tietämättömänä palstailudebyytistäni!
En kysynyt sinun mielipidettäsi eutanasiasta, vaan mielipidettäsi Stephen Hawkingin lausunnosta liittyen eutanasiaan...
3
Ps. Roskaruoka tyhmentää.
12: neuroottisen siivoushullun kasvattama taitaa kyllä murustamatta syömisen. Usko tai älä ;)
14: mies söi, tein murutarkastuksen. 3: jos luet vastaukseni uudestaan, voit huomata sen vastaavan alkuperäiseen kysymykseen aivan suoraan :) provosointisi on vähän tekemällä tehtyä.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 18:45"]
14: mies söi, tein murutarkastuksen. 3: jos luet vastaukseni uudestaan, voit huomata sen vastaavan alkuperäiseen kysymykseen aivan suoraan :) provosointisi on vähän tekemällä tehtyä.
[/quote]
Höpsis. Et ymmärtänyt kysymystä. Et edelleenkään ymmärrä näköjään.
3
3: höpsis, jossei nyt ole kysymys samannimisestä naapuristasi. Henkilön oman terveyshistorian valossa ihan mielenkiintoinen ja voimakas statement, jaan paikoin mielipiteensä.
Millainen vastaus kolmosen mielestä olisi hyväksyttävä kysymykseesi? Minustakin ap ihan vastaa siihen, mitä kysytään. Pragmaattisesti ajateltuna. Saivartelematta tarkasteltuna.
Mitä merkkiä? (Hitsit, vois itekin hakea sipsiä, tosin sohvalla ajattelin löhötä ja mussuttaa.)