Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttären uusi poikaystävä on täysi luuseri

Vierailija
24.11.2013 |

19-vuotias tyttöni on alkanut seurustelemaan pojan kanssa, jonka tausta ei miellytä minua ollenkaan. 

- Perhe ns. wt, vanhemmat olleet työttöminä kuulemma pari vuotta

- Harrastaa skeittausta ja pukeutuu sen mukaisesti. Ei urheile (tyttöni on kova lenkkeilemään).

- Opiskellut vain ammattitutkinnon ja tällä hetkellä varastohommissa... meinaa kuulemma vielä jotain opiskella mutta luulempa että jää vain puheen asteelle! Tytär käynyt lukion ja opiskelee yliopistossa.

En vaan kestä tätä poikaa, vaikka yrittääkin minua kovasti mielistellä. Tytär seurusteli ennen pojan kanssa, joka oli anopin unelma, joten ehkä olen vaan ollut liian syvällä pilvilinnoissani. Toivon eroa, ja olen sen tytöllenikin ilmoittanut.

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olet täydellinen äiti ja tietysti tiedät kaiken paremmin kuin muut.. ja jos tulevaisuudessa jotain tapahtuu se on hänen kestettävä ei sinun jos oma äitini olisi joskus tuollainen katkaisisin mielihyvin välit hänen kanssaan jossain vaiheessa

Vierailija
62/113 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä on oma ja miehesi koulutustausta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär on valinnut itselleen poikaystävän, jonka kanssa viihtyy, josta välittää, johon on ihastunut. Äidilleen hänen ei välttämättä samanaikaisesti ole tarvinnut etsiä vävyä. 

Ainakin minun mielestäni on tärkeintä, että lapseni ovat onnellisia, kenet sitten valitsevatkin.

Vierailija
64/113 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tytär on kyllästynyt snobiin äitiinsä ja sopinut uuden poikakaverin kanssa, että tämä esittää luuseria.

Vierailija
65/113 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän sait näpäytyksen, ehkä elämän on tarkoitus opettaa tällä jotain sinulle.

Tyttäresi onni ja onnellisuus pitäisi olla ykkösasia ei sinun toiveet ja haaveet tyttäresi seurustelukumppanin ammatista/työstä.

Skeittaus on kova laji, tyttäreni seurusteli skeittaavan nuorukaisen kanssa muutama vuosi sitten ja kova kunto sillä kaverilla oli sekä lihakset. En minäkään siitä pojasta pitänyt mutta syynä muut asiat kuin skeittaus. En sanonut seurustelusta negatiivista. Seurustelu kesti oman aikansa ja päättyi aikanaan.

Me äidit halutaan lapsillemme parasta, halutaan että osaavat kiertää karikot. Asia on vaan niin että jokaisen on oma polkunsa kuljettava omalla tavallaan.

Ap, valitsiko sinun vanhemmat sinulle puolison?

Vierailija
66/113 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 23:20"]

Tulee vielä nelikymppisenä katumaan miehen vaihtoa, vaikka nyt onkin rakastunutta puolin ja toisin.

[/quote]

Tyttö on 19, mies ehtii vaihtua vielä moneen kertaan ennen kuin hän on nelikymppinen.

Et voi valita lastesi ystäviä ja puolisoita, jos olet liian nirppanokka saatat aiheuttaa mm sen etta lapsesi ihan sinua uhmatakseen seurustelee jonkun "sopimattoman" tyypin kanssa tai lapsesi vaihtaa puolisoa "sopivaan" mutta kun on nähnyt millainen snobi ja itseäsi muita parempana pitävä tyyppi olet, katkaisee välit sinuun koska ei halua omille lapsilleen niin vinoutunutta arvomaailmaa.

Onnea valitsemmallasi tiellä.

Vierailija
67/113 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koulutukseni ei tähän kuulu ja tämä seurustelu kestänyt jo puoli vuotta ja ylikin. Poikaystävä vaikuttaa kohtelevan tyttöä ihan ok (kuulemma järjesti yllätysjuhlat syntymäpäivänä ja hemmottelee), mutta veikkaan että tämä vain esitystä minulle (tyttö kiistää jyrkästi). Ja varastomiehen palkalla ei nyt kovinkaan isoja hemmottelujakaan vielä järjestetä, tyttö tosin tyytyväinen vähäänkin.. Arvoihimme on kuulunut juurikin koulutus ja esim. siisti pukeutuminen ja hiustyyli. Tällä pojalla esim. pipo päässä sisällä (huomautin asiasta) ja hiuksetkin pitempää mallia... Sivarin käynyt, mikä on taas miehelleni iso no-no.

Vierailija
68/113 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 23:36"]

Oma koulutukseni ei tähän kuulu ja tämä seurustelu kestänyt jo puoli vuotta ja ylikin. Poikaystävä vaikuttaa kohtelevan tyttöä ihan ok (kuulemma järjesti yllätysjuhlat syntymäpäivänä ja hemmottelee), mutta veikkaan että tämä vain esitystä minulle (tyttö kiistää jyrkästi). Ja varastomiehen palkalla ei nyt kovinkaan isoja hemmottelujakaan vielä järjestetä, tyttö tosin tyytyväinen vähäänkin.. Arvoihimme on kuulunut juurikin koulutus ja esim. siisti pukeutuminen ja hiustyyli. Tällä pojalla esim. pipo päässä sisällä (huomautin asiasta) ja hiuksetkin pitempää mallia... Sivarin käynyt, mikä on taas miehelleni iso no-no.

[/quote]

Perheenne arvoihin siis kuuluu koulutus, muttet itse taida olla kouluttautunut, kuten ei miehesikään. Tyttärennehän vain katsoo vanhemmistaan mallia, elää kuten on tottunut ympäristössään elämään.

Vierailija
69/113 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Huuuiiii... :D Joko olet heittänyt tytön kamppeet alas ikkunasta ja osoittanut sormella hänelle ovea. :D

Vierailija
70/113 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiivit rakkausviestit tytön kännykässä ovat suorastaan säälittäviä. Sanoja on paljon, mutta tekoja vähän. 

ap.

Vierailija
71/113 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koulutukseni ei tähän kuulu

[/quote]

No, tottakai se kuuluu!

Vierailija
72/113 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on kuulemma poikaystävän tyttöystävän äitikin, entinen visvasyyläinen portto vielä tyhmyyden lisäksi.

Vierailija
73/113 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hiustyyli on sinusta arvo? Pukeutuminen arvo? Kertonee teistä vanhemmista aika paljon. Taidatte olla itse taustaltanne samanlaisia kuin tämä poika, eikö? Olisit halunnut tyttäresi nousevan yhteiskuntaluokan verran ylöspäin.

Vierailija
74/113 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin paljastaa sen verran, että minulla on amk-tutkinto ja miehellä yliopisto, aloja en halua kertoa.

-ap

Vierailija
75/113 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 23:41"]

[/quote]

Hiustyyli on sinusta arvo? Pukeutuminen arvo? Kertonee teistä vanhemmista aika paljon. Taidatte olla itse taustaltanne samanlaisia kuin tämä poika, eikö? Olisit halunnut tyttäresi nousevan yhteiskuntaluokan verran ylöspäin.

[/quote]

Ei arvoja, mutta kanssaihmisiä tulee kunnioittaa asiallisella pukeutumisella. Unohtuu monilta nuorilta nykyään. 

Vierailija
76/113 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 23:41"]

[/quote]

[/quote]

Kiipijöitä. Voi teitä. Tyttärenne muistuttaa teitä nyt vain siitä, mitä oikeasti olette. Miten sinä olet aikoinaan kelvannut miehellesi, kun et ole akateeminen?

Vierailija
77/113 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 23:40"]

Ja naiivit rakkausviestit tytön kännykässä ovat suorastaan säälittäviä. Sanoja on paljon, mutta tekoja vähän. 

ap.

[/quote]Millaisia? Kopsaapa pari naiveinta tänne malliksi.

Vierailija
78/113 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetko tyttäresi tekstiviestit, missä on hänen yksityisyys.

Äiti kadehtii tyttärensä onnea ja rakkaussuhdetta, näin minä asian näen.

Ilmeisesti oma parisuhde ei ole tyydyttävä.

Vierailija
79/113 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 23:36"]Oma koulutukseni ei tähän kuulu ja tämä seurustelu kestänyt jo puoli vuotta ja ylikin. Poikaystävä vaikuttaa kohtelevan tyttöä ihan ok (kuulemma järjesti yllätysjuhlat syntymäpäivänä ja hemmottelee), mutta veikkaan että tämä vain esitystä minulle (tyttö kiistää jyrkästi). Ja varastomiehen palkalla ei nyt kovinkaan isoja hemmottelujakaan vielä järjestetä, tyttö tosin tyytyväinen vähäänkin.. Arvoihimme on kuulunut juurikin koulutus ja esim. siisti pukeutuminen ja hiustyyli. Tällä pojalla esim. pipo päässä sisällä (huomautin asiasta) ja hiuksetkin pitempää mallia... Sivarin käynyt, mikä on taas miehelleni iso no-no.

[/quote]

Ompas ylevät arvot. Meillä ylempänä tärkeysjärjestyksessä on esim suvaitsevaisuus ja toistemme auttaminen. Toivottavasti sun tytölläs on "munaa" pistää sulle kampoihin. Onneksi en tunne ihmisiä jotka haukkuu luusereiksi kaikkia jotka ei oo käyny yliopistoa tai kampaa hiuksia just sun makuun. Oot oikeesti ite sydämeltäs tosi köyhä..

Vierailija
80/113 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi nyt mennä kännykkää hakemaan, kun tyttö sai jo viimeksi raivarin viestien lukemisesta. Mutta yksi jäi erityisesti mieleen: "Sun hymys on mulle kaikkikaikessa" (kirjoitusvirheineen päivineen). Lisäksi kaikenlaista oot ihanin, kaunein, kiltein blablabla. Ärsyttävän selvää mielistelyä ja kouluttamattomuus näkyy valitettavasti.