Tyttären uusi poikaystävä on täysi luuseri
19-vuotias tyttöni on alkanut seurustelemaan pojan kanssa, jonka tausta ei miellytä minua ollenkaan.
- Perhe ns. wt, vanhemmat olleet työttöminä kuulemma pari vuotta
- Harrastaa skeittausta ja pukeutuu sen mukaisesti. Ei urheile (tyttöni on kova lenkkeilemään).
- Opiskellut vain ammattitutkinnon ja tällä hetkellä varastohommissa... meinaa kuulemma vielä jotain opiskella mutta luulempa että jää vain puheen asteelle! Tytär käynyt lukion ja opiskelee yliopistossa.
En vaan kestä tätä poikaa, vaikka yrittääkin minua kovasti mielistellä. Tytär seurusteli ennen pojan kanssa, joka oli anopin unelma, joten ehkä olen vaan ollut liian syvällä pilvilinnoissani. Toivon eroa, ja olen sen tytöllenikin ilmoittanut.
Kommentit (113)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 20:00"]
Sä oot paskin äiti mitä tiedän. Ap se luuseri täällä on.
[/quote]Just joo. Et taida sitten tuntea maailmaa kovin hyvin, jos tyttärensä tulevaisuudesta huolissaan oleva äiti on sun mielestä "paska".Mene kasvamaan aikuseksi pikkupoika.. en muuten ole ap.
[/quote]
"Haluaa tyttären parasta" toivomalla hänelle eroa. Phah! Ap:n tyttären suhde ei edes kuulu ap:lle.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 22:52"]
19-vuotias tyttöni on alkanut seurustelemaan pojan kanssa, jonka tausta ei miellytä minua ollenkaan.
- Perhe ns. wt, vanhemmat olleet työttöminä kuulemma pari vuotta
- Harrastaa skeittausta ja pukeutuu sen mukaisesti. Ei urheile (tyttöni on kova lenkkeilemään).
- Opiskellut vain ammattitutkinnon ja tällä hetkellä varastohommissa... meinaa kuulemma vielä jotain opiskella mutta luulempa että jää vain puheen asteelle! Tytär käynyt lukion ja opiskelee yliopistossa.
En vaan kestä tätä poikaa, vaikka yrittääkin minua kovasti mielistellä. Tytär seurusteli ennen pojan kanssa, joka oli anopin unelma, joten ehkä olen vaan ollut liian syvällä pilvilinnoissani. Toivon eroa, ja olen sen tytöllenikin ilmoittanut.
[/quote] toivotaan että tyttösi viisastuu ajan myötä
En minäkään tykkäisi jos poikani tuo näytille vähemmän opiskelleen. Oon sanonut että samaa tasoa kun itse oot niin hyvä tulee.
Huh, vaikutatpa karmealta äidiltä. Toivottavasti tämä kirjoitus on vain provo - kuten useimmat vauva-palstan kirjoitukset.
Ex poikaystävä lääkiksessä? Kai tiedät ettei se lääkäriys ole tae hyvästä miehestä, päinvastoin.
T lääkäri
Ap:n kaltaisia ihmisiä ikävä kyllä oikeastikin on.
Jos mun äiti toivoisi, että mun parisuhde epäonnistuisi eli että saisin sydänsuruja eli toisin sanoen äitini toivoisi mun olevan onneton, ei mulla olisi äidilleni enää mitään asiaa. Olisi meidän suhde siinä, siis äidin kanssa.
Olet tainnut epäonnistua kasvatustyössä, jos tytär on päätynyt liikkumaan paikoissa, joissa tuollaisiin poikiin tutustuu.
Minun lapseni kulkee autonkuljettajan kyydissä soveliaisiin tapahtumiin, joissa tapaa vain yläluokan hyväkäytöksisiä ihmisiä.
Katso peiliin, ap.
Skeittaaminen on urheilua. Se, mitä lapsesi poikaystävän vanhemmat tekee tai eivät tee, ei kuulu sulle haituvan vertaa. Pojalla sentään ON tutkinto, ja on töissäkin reippaasti, eli ei ole täysi luuseri! Millä oikeudella sanelet, millainen on "oikeanlainen" elämä?
Olet hyvä äiti. Itsekkin toivon tytölleni parasta ja uskon että pidempi elämänkokemus antaa valtaa sanoa myös parisuhde asioissa. Turha tytön kaatua samalla tavalla kuin äitinsä aikanaan. Pidä pintasi!
[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 23:01"]
Olet hyvä äiti. Itsekkin toivon tytölleni parasta ja uskon että pidempi elämänkokemus antaa valtaa sanoa myös parisuhde asioissa. Turha tytön kaatua samalla tavalla kuin äitinsä aikanaan. Pidä pintasi!
[/quote]
Näin itsekin ajattelen, vihaisia vastauksia on tullut mutta se ei tosin täällä av:lla jaksa yllättää. Onko siinä jotain vikaa tai provoilua, että haluan parasta tyttärelleni? En mitään skeittailevaa hulttiota (mitä urheilua laudalla seisominen on??), senkin ajan voisi käyttää vaikka siihen opiskeluun. Meidän perheessä on tietyt arvot joiden toivoin tytöllekin välittyneen. Ap.
Tyttäresi on aikuinen ihminen ja varmasti osaa päättää omista asioistaan ja kokeile vaikka itse skeittaamista nii katsotaan sen jälkeen mitä mieltä olet. Vittu että ärsyttää tollaset hienostelijat jotka ovat itse niin parhaita ja täydellisiä..
Varastohommissa = luuseri?!
Musta just toi että on edes jossain töissä osoittaa että ei ole mikään luuseri, varastohommissa pitää ainakin olla ahkera ja ei ainakaan makoile päivät pitkät ja elele yhteiskunnan rahoilla...
[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 23:01"]
[/quote]
Näin itsekin ajattelen, vihaisia vastauksia on tullut mutta se ei tosin täällä av:lla jaksa yllättää. Onko siinä jotain vikaa tai provoilua, että haluan parasta tyttärelleni? En mitään skeittailevaa hulttiota (mitä urheilua laudalla seisominen on??), senkin ajan voisi käyttää vaikka siihen opiskeluun. Meidän perheessä on tietyt arvot joiden toivoin tytöllekin välittyneen. Ap.
[/quote]
Mitä nämä tietyt arvot ovat?
Kuulostas ihan mun ekalta poikaystävältä... Älä ole huolissasi, kyllä tyttösi varmasti huomaa jos poika on vätys. Itsellä sen toteamiseen meni 1,5 kuukautta.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 23:20"]
Entinen poikaystävä oli uimari, joka lähti opiskelemaan lääkäriksi. Joten kyllähän siihen verrattuna tuollainen skeittaava amis (unelmoi muuten valokuvaajan ammatista) on totaalinen tason lasku... Tyttö haaveilee yhteenmuutosta, mutta itse en ainakaan aio rahallisesti avustaa sitten yhtään. Kuulostan katkeralta ja sitä olenkin. Tulee vielä nelikymppisenä katumaan miehen vaihtoa, vaikka nyt onkin rakastunutta puolin ja toisin.
[/quote]
Tästä tulee mieleen ne 90-luvun äitylit, jotka unelmoivat vävypojikseen Nokian insinöörejä. Mites kävi? :D
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 20:00"]
Sä oot paskin äiti mitä tiedän. Ap se luuseri täällä on.
[/quote]Just joo. Et taida sitten tuntea maailmaa kovin hyvin, jos tyttärensä tulevaisuudesta huolissaan oleva äiti on sun mielestä "paska".Mene kasvamaan aikuseksi pikkupoika.. en muuten ole ap.