Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nettideittaillut nyt seitsemän kuukautta ja minusta alkaa tuntua pahasti siltä, että tulen olemaan sinkkuna vielä pitkään

Vierailija
22.09.2020 |

Olin viimeksi sinkkuna netissä kolme-neljä vuotta sitten ja silloin ajatus parisuhteen löytämisestä ei tuntunut näin mahdottomalta. Sain ainakin seksiä joskus, jos en suhdetta ja treffeille pääsy ei tuntunut olevan näin tiukassa. Tulen varmaan olemaan vuosien päästä se M37 tai M40, joka seurusteli viimeksi joskus monia vuosia sitten ja sen jälkeen elämä on mennyt täysin yksin :( Miehet ovat valittaneet netissä nettideittailun vaikeudesta jo vuosia ja olen pitänyt heitä hieman luusereina, koska itse sain ennen kontakteja ja treffejä melko helposti, vaikka olen aina ollut suht koht tavis. Nyt alkaa tuntua kuitenkin siltä, että minullekin on tullut seinä vastaan. Pudotus siitä tilanteesta, missä olin vielä muutama vuosi sitten, tuntuu todella rajulta ja vaikealta hyväksyä.

En ala syytellä tilanteestani ketään. Halusin vaan avautua tilanteestani ja tuntemuksistani. Toivon, että ette vastaisi kovin ilkeästi, sillä minusta tuntuu pahalta jo muutenkin.

PS. En tehnyt tätä ketjua selvittääkseni, mikä minussa on vikana. Voitte esittää siihen liittyviä pohdintoja tai kysymyksiä, jos haluatte, mutta en lupaa vastata niihin mitään. Etsin lähinnä vertaistukea ja tsemppiä, jos jompaakumpaa tai molempia nyt sattuisi löytymään.

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olen Pirkanmaalta kuten sinäkin ja kyllähän täällä on aika suppea tarjonta! Asun Treella mutta silti samat naamat vuodesta toiseen. Suosittelisin että laajennat vaikka ikähaarukkaasi - yllättävän moni 40-v nainen on tosi hot nykyään - tai kilometrejä. Hgissä on jo kaikki aivan toisin, olen sielläkin asunut ja deittailut.

N43

En ole koskaan ollut kovin tarkka kilometreistä, sillä olen huomannut Tampereen seudun tarjonnan rajallisuuden jo vuosia sitten. Exäni esim. asuu yli kahdensadan kilometrin päässä. Minulla on aikalailla maksimaalisen laaja ikähaarukka Tinderissä tällä hetkellä, muualla ei. Täytyy miettiä, jos laajentaisin tuota ikähaarukkaa muillakin deittisivustoilla.

Ap

Vierailija
142/146 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen joskus miettinyt puolivakavissani myös Helsinkiin muuttoa. Olen lukenut paljon juttuja siitä, kuinka siellä on selvästi paremmat "markkinat" kuin maakunnissa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitkässä suhteessa ja en voi kuin ihmetellä, mikä deittailussa voi olla niin vaikeaa. Näen päivittäin töiden kautta mukavia ja ihania tavallisia keski-ikäisiä sinkkumiehiä. Voisin ottaa heistä melkein kenet vaan, jos en olisi jo varattu.

Vierailija
144/146 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pitkässä suhteessa ja en voi kuin ihmetellä, mikä deittailussa voi olla niin vaikeaa. Näen päivittäin töiden kautta mukavia ja ihania tavallisia keski-ikäisiä sinkkumiehiä. Voisin ottaa heistä melkein kenet vaan, jos en olisi jo varattu.

Jos ei ole minkäänlaista rimaa sen kiinnostuksen suhteen, niin kai se silloin on helppoa.

P.s. Niillä miehilläkin saattaa olla mielipide asiasta. Just saying.

Vierailija
145/146 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa elämässä on helpompi tutustua ja ihastua toiseen. Työelämässä luonteet ja arvot tulevat näkyviin pitkä ajan jälkeen. Ja valitettavasti suuriosa on jo parisuhteissa, enkä halua rikkoa toisten suhteita.

Nettideittailu on eriasia kun vaihtoehtoja on paljon ja aina mukamas löytyy parempi seuraavasta profiilista. Myös yksikin pieni kirjoitusvirhe tai arvoero saattaa kariuttaa tutustumisen. Tietenkin kun ikää tulee enemmän niin toisen fyysinen läheisyys jo riittää jottei tarvitse olla yksin, mutta tämähän ei kosketa keski ikäisiä (tai alle).

Vierailija
146/146 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja olen joskus miettinyt puolivakavissani myös Helsinkiin muuttoa. Olen lukenut paljon juttuja siitä, kuinka siellä on selvästi paremmat "markkinat" kuin maakunnissa.

Ap

Olen se, joka aiemmin kirjoittelin tähän ketjuusi, että en edes odota tapaavani seuraavaa kultakimpaletta ennen kuin olen kymmenen vuotta etsinyt. Ei se helppoa ole, eikä kuulukaan olla. Vaikeuden hyvä puoli on siinä, että kun se sitten löytyy niin sitoutumiseen on korkea motivaatio. Jos hyviä tulisi vastaan päivittäin, voisi olla vaikeampaa sitoutua vain yhteen.

Tuosta etsintäalueen laajentamisesta, itse en rajaa aluetta edes Suomen rajojen sisälle vaan EU-alueella asuvatkin tarjokkaat otan vakavissani. Helsingissä kun asuu, heitä osuu Tinderiin silloin tällöin kun käyvät täällä syystä tai toisesta kääntymässä. Varsinkin kun itse asun Helsinki-Vantaasta sen verran lähellä että se osuu helposti hakuympyrääni.

N42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi